Hier bleek toen ik mijn zwangerschap bekend maakte, dat een x-aantal meiden uit mijn schooljaar ook zwanger is en in december uitgerekend. Babyboom!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef NoBoNo het volgende:
Krijg net door dat er in ons mooie dorp nog 4 stellen eind januari uitgerekend zijn, waarvan 1 stel 2 huizen verderop. En dan hebben we het over om en de bij 1500 inwoners he.
Vraag ik me ook regelmatig afquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:08 schreef Limone het volgende:
Al die extra tijd die overblijft als je niet slaapt.. Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
Jalalalaaaa!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:08 schreef Limone het volgende:
Al die extra tijd die overblijft als je niet slaapt.. Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
Oeh jullie slapen met 1 kant tegen de muur? Dan wordt het toch tijd om van kant te ruilen denk ik!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:39 schreef Limone het volgende:
Gegeten, gelezen, nagedacht over de vraag: hoe lang kan ik nog over een slapende echtgenoot het bed uitstappen? Tijd voor poging twee!
Sterkte jullie.
Wij slapen al jaren elk onder ons eigen dekbed, zalig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:21 schreef Hilzillah het volgende:
Hee Limone Linda en Skips! Ik was erbij hè vannacht! Alleen zodra ik mijn telefoon pak om mezelf bezig te houden weet ik dat het klaar is met slapen. Nu was het dat toch wel, maar ik blijf dan hoop houden![]()
Nu maar muggenbulten tellenEn vriendje vervloeken voor zn dekbedhoestrekfeestje waarvoor ik niet was uitgenodigd
Oh en YAY!! 37e week voor 'ons'
+1 hij wil absoluut geen aparte dekbedden. Nu lag ik afgelopen nacht niet onder het dekbed. Maar ik lig er wel half op. Dan trekt hij er aan auwa mijn bekken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:05 schreef Hilzillah het volgende:
Oh het was dus écht druk vannacht!!
En dat 'eigen dekbed' heb ik toevallig vorige week voorgesteld aan vriendje. Maar die wil pertinent niet.. Nee! Hij heeft er geen last van
Wacht maar... Eens wordt het winter en dan ga ik weer lekker rolmopsen met deken
Leuk is dat hè, Ik heb vannacht op een gegeven moment maar een eigen dekbedhoes uit de kast gepakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
+1 hij wil absoluut geen aparte dekbedden. Nu lag ik afgelopen nacht niet onder het dekbed. Maar ik lig er wel half op. Dan trekt hij er aan auwa mijn bekken.
Mooie datum!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
10+6, dus 7 februari wordt het. Dit was zo'n gave echoHaarscherp beeld en hij was aan het dansen en draaien en zwaaien
Ik moet zo'n apparaat thuis hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |