Mag toch tussen de 18w en 22w?quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:23 schreef DJMomo het volgende:
Wat is de norm voor de SEO, qua wanneer wordt die het best gedaan? Het ding wordt de 20weken echo genoemd. Maar we willen op vakantie als ik net 20w ben. Kan ie ook met bijv 19.4 of 21.2 gedaan worden? #dtv
Even op tijd bellen voor een afspraakquote:Op donderdag 18 juli 2013 06:23 schreef DJMomo het volgende:
Wat is de norm voor de SEO, qua wanneer wordt die het best gedaan? Het ding wordt de 20weken echo genoemd. Maar we willen op vakantie als ik net 20w ben. Kan ie ook met bijv 19.4 of 21.2 gedaan worden? #dtv
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:41 schreef DJMomo het volgende:
Mijn man is zo grappig.. Ik vraag hem: wat vind jij van een pretecho? Vertel over die deal voor 34 euro voor 1 2D echo met 16w om het geslacht al te zien, en een 3D/4D met 26w. Hij wist eerst niet wat een 3D echo was (krijg je dan de baby in play-doh mee naar huis ofzo?). Dus ik laat hem een plaatje zien. Vindt ie eng!!! Dus van hem hoeft het niet. Vroege geslachtsbepaling hoeft van hem dan ook niet (kan die vier weken wel wachten). Maar als ik het wil, mag ik het doen.Dus nu neem ik ws mijn liefste din mee naar de 3D (en mss mijn moeder, maar daar moet ik nog even over nadenken
)
Dat heb ik met de 7w. jaja, hartje gezien, klaar. En zij maar roeren met die staaf..quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik snap die mannen van jullie wel![]()
De geslachtsbepalingsecho was wel leuk om te doen omdat ik gewoon keinieuwschierig was.
Maar die 3d echo's tja..voor mij hoeft het niet.
Ik ben ook als ik zo'n echo heb en heb gezien dat baby het doet altijd al snel klaar..dus ook bij de geslachtsbepaling..die 10 of 15 minuten duurde had ik zoiets van " ja gezien, afronden"
zo, het is eruit....
ghehequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat heb ik met de 7w. jaja, hartje gezien, klaar. En zij maar roeren met die staaf..
Voor mij ook niet hoor. Wij hebben geen geslachtsbepalingsecho gedaan, omdat ik 'die vier weken wel kon wachten'. En een pretecho hoeft van mij ook niet zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De geslachtsbepalingsecho was wel leuk om te doen omdat ik gewoon keinieuwschierig was.
Ik ben ook als ik zo'n echo heb en heb gezien dat baby het doet altijd al snel klaar..dus ook bij de geslachtsbepaling..die 10 of 15 minuten duurde had ik zoiets van " ja gezien, afronden"
zo, het is eruit....
Wij hebben elke controle wel een echo en meestal neemt mijn man ze op. Ik vind het erg leuk dat ik ze dan thuis nog eens na kan kijken en zie dan vaak veel meer dan tijdens de echo zelf. Meestal lig je er net een beetje beroerd voor. Ik vind de anatomie van zo'n kindje ook wel heel fascinerend hoor (interesse komt ws ook vanuit mijn vakgebied).quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ghehe
ja en dan de vk je ook zo aankijken van ontroerend he
Overigens heb ik dan weer weinig met zo'n 3D echo, maar misschien moet ik dat eerst zelf eens meemaken voor ik dat leuk kan vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow ik kan ook heel goed begrijpen dat mensen dat heel leuk vinden enzo
Ik ben toch blij dat we hem gedaan hebben. Nu hebben we 2x gezien dat het een meisje is. De verloskundige gister, ja ik heb het niet gezien dus ik schrijf maar een jongetje opquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Wij hebben geen geslachtsbepalingsecho gedaan, omdat ik 'die vier weken wel kon wachten'. En een pretecho hoeft van mij ook niet zo.
Same here!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zo, het is eruit....
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Spewey het volgende:
Eerste keer 3d echo was manlief ook heel teleurgesteld dat hij geen speciaal brilletje kreeg![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Spewey het volgende:
Eerste keer 3d echo was manlief ook heel teleurgesteld dat hij geen speciaal brilletje kreeg![]()
Wees blij, vaak is het alleen meer als er meer risico is..quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:19 schreef NoBoNo het volgende:
Wat krijgen jullie een echo's allemaal!
Hier alleen termijnecho toen op 9.4 en de volgende is met 20weken.
Daarna nog 1 ergens vlak voor de geboorte om de ligging beter te bekijken.
Huh? Schrijf dan niks op ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat we hem gedaan hebben. Nu hebben we 2x gezien dat het een meisje is. De verloskundige gister, ja ik heb het niet gezien dus ik schrijf maar een jongetje op.
Je hormonale hoofd zou van minder gaan flippen
werd vergoed?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Mabawa. het volgende:
Goed vooruitzicht Momo!
Hier wel 3d echo pakket. Geslachtsbepaling en verderop in de zwschap. Nieuwsgierig ben ik en het werd toch vergoed. Maar het hoeft niet al te lang te duren, want na een paar oehs en ahss heb ik het ook gehad. Vond de seo een stuk interessanter.
fokking hell. daar zit ik ook! maar ik gebruik die pretecho al voor de nekplooimeting... jij doet die (dus) niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
FBTOhttp://www.fbto.nl/fbto/z(...)oduct=null&fbto=null
Nope, wij hebben gekozen om geen nekplooimeting te doen. Het is 100 euro per zwangerschap die ze vergoeden aan pretecho of nekplooimeting zonder medische indicatie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
fokking hell. daar zit ik ook! maar ik gebruik die pretecho al voor de nekplooimeting... jij doet die (dus) niet?
Vorige keer nog zo onwijs veel gezeik mee gehad zeg. Toen hadden we ook nekplooimeting laten doen. Weigerden ze te betalen. Terwijl in hun voorwaarden staat: "echo op eigen verzoek (nekplooimeting)". Heb ze dat letterlijk voorgelezen aan de telefoon. Goh mevrouw, u heeft misschien toch wel gelijk..quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:49 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nope, wij hebben gekozen om geen nekplooimeting te doen. Het is 100 euro per zwangerschap die ze vergoeden aan pretecho of nekplooimeting zonder medische indicatie.
omg, dat is wel heel lomp ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Vorige keer nog zo onwijs veel gezeik mee gehad zeg. Toen hadden we ook nekplooimeting laten doen. Weigerden ze te betalen. Terwijl in hun voorwaarden staat: echo op eigen verzoek (nekplooimeting). Heb ze dat letterlijk voorgelezen aan de telefoon. Goh mevrouw, u heeft misschien toch wel gelijk..
Helpt mij eraan denken, dat ik ook nog een rekening moet opsturen... vergoeding voor zwangerschapscurus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef Mabawa. het volgende:
Ze hebben nu zo'n app. Foto's maken van de bonnen, invoeren en binnen een weekje stond het geld op mijn rekening. Echt super!
Oh ja..moet ik ook nog doen. Even bedenken hoe ik een automatische incasso in ga sturen naar Agisquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Helpt mij eraan denken, dat ik ook nog een rekening moet opsturen... vergoeding voor zwangerschapscurus.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:14 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ja, nou word ik dus emotioneel.
Fijn Zand!
haha die sticker is figuurlijk. Maar ik heb wel een papieren kaart waar iedere keer een aantekening op wordt gemaakt dat je geweest bent. Wat de hartslag is van de kleine en moeders enz.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:25 schreef zandsculptuur het volgende:
Wizzy, fijn dat de vk tevreden was! Ik dacht dat die sticker altijd figuurlijk werd bedoeld , maar je krijgt dus een echte sticker voor op je kaart?!
De rekening ligt al weken thuis en is betaald. Ik krijg een gedeelte vergoed van de verzekeraar, als ik die rekening opstuur....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef Sull het volgende:
Heb je geen rekening gehad van de zwangerschapscursus? Ik had ook automatische incasso, maar kreeg toch een rekening.
Officieel is die niet verschoven, doen we volgende week bij de termijnecho. Maar vier dagen naar voren is de 17equote:Op donderdag 18 juli 2013 11:35 schreef DJMomo het volgende:
hahaha, dat smste ik ook naar mijn din, direct na de echo. Moest ze toen vreselijk om lachen.
Goed hoor zand!wat is je UD vooralsnog?
Vrijdag alweerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef DJMomo het volgende:
wel tof dat je volgende week weer mag. wanneer, en hoever ben je dan?
Een vriendin van ons vond dat zo niet ge*l...een man met kind/kinderwagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef Soempie het volgende:
Zand wat ontzettend fijn! En volgende week alweer spieken.![]()
Cwen, leuk is dat he, om je man met zo'n kleintje te zien?
Ja, ze wilde die het liefst met 10-11 weken doen, liever dan met 12-13 weken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat raar dat ze dan al de termijnecho doen
Ze krijgt nog een 2de wordt vaak dan ook niet meer gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja joh, als zij dat willen
zit er alleen wel lang tussen de termijn echo en 20 weken
Bij elke echo toch? Als ik bij de gyn ben is het een hele korte echo maar wel altijd het hartje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Laten ze bij de termijnecho ook het hartje horen trouwens?
Nee, hier lieten ze 'm alleen zien. Die ging echt als een gek te keerquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij elke echo toch? Als ik bij de gyn ben is het een hele korte echo maar wel altijd het hartje.
Aha oke. De jouwe lag niet meer in stuit van de week toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier laten ze het hartje nooit horen met de echo.
Echt wat een verschil qua aanpak per z-huis/praktijk
Wat ik me van Sjaak herinner was dat wel zo in het ZH, bij de nekplooimeting, maar niet bij de vk, bij de termijnecho of SEO. En bij deze idd tot nu toe alleen het knippertje gezien, niet een hartritme grafiekje er onder of gehoord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Laten ze bij de termijnecho ook het hartje horen trouwens?
idd gedraaid. Ik hoop dat het zo blijft hoor het over krap 2wk wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aha oke. De jouwe lag niet meer in stuit van de week toch?
De mijnese nogsteeds wellekker dwars
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
idd gedraaid. Ik hoop dat het zo blijft hoor het over krap 2wk wel.
Oke tnx met 35 weken heb ik weer een groeiecho dus dan moet ze wel normaal liggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pas ver tegen t einde geloof ik, 36 wkn dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |