Mag toch tussen de 18w en 22w?quote:Op donderdag 18 juli 2013 06:23 schreef DJMomo het volgende:
Wat is de norm voor de SEO, qua wanneer wordt die het best gedaan? Het ding wordt de 20weken echo genoemd. Maar we willen op vakantie als ik net 20w ben. Kan ie ook met bijv 19.4 of 21.2 gedaan worden? #dtv
Even op tijd bellen voor een afspraakquote:Op donderdag 18 juli 2013 06:23 schreef DJMomo het volgende:
Wat is de norm voor de SEO, qua wanneer wordt die het best gedaan? Het ding wordt de 20weken echo genoemd. Maar we willen op vakantie als ik net 20w ben. Kan ie ook met bijv 19.4 of 21.2 gedaan worden? #dtv
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:41 schreef DJMomo het volgende:
Mijn man is zo grappig.. Ik vraag hem: wat vind jij van een pretecho? Vertel over die deal voor 34 euro voor 1 2D echo met 16w om het geslacht al te zien, en een 3D/4D met 26w. Hij wist eerst niet wat een 3D echo was (krijg je dan de baby in play-doh mee naar huis ofzo?). Dus ik laat hem een plaatje zien. Vindt ie eng!!! Dus van hem hoeft het niet. Vroege geslachtsbepaling hoeft van hem dan ook niet (kan die vier weken wel wachten). Maar als ik het wil, mag ik het doen.Dus nu neem ik ws mijn liefste din mee naar de 3D (en mss mijn moeder, maar daar moet ik nog even over nadenken
)
Dat heb ik met de 7w. jaja, hartje gezien, klaar. En zij maar roeren met die staaf..quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik snap die mannen van jullie wel![]()
De geslachtsbepalingsecho was wel leuk om te doen omdat ik gewoon keinieuwschierig was.
Maar die 3d echo's tja..voor mij hoeft het niet.
Ik ben ook als ik zo'n echo heb en heb gezien dat baby het doet altijd al snel klaar..dus ook bij de geslachtsbepaling..die 10 of 15 minuten duurde had ik zoiets van " ja gezien, afronden"
zo, het is eruit....
ghehequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat heb ik met de 7w. jaja, hartje gezien, klaar. En zij maar roeren met die staaf..
Voor mij ook niet hoor. Wij hebben geen geslachtsbepalingsecho gedaan, omdat ik 'die vier weken wel kon wachten'. En een pretecho hoeft van mij ook niet zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik snap die mannen van jullie wel![]()
De geslachtsbepalingsecho was wel leuk om te doen omdat ik gewoon keinieuwschierig was.
Maar die 3d echo's tja..voor mij hoeft het niet.
Ik ben ook als ik zo'n echo heb en heb gezien dat baby het doet altijd al snel klaar..dus ook bij de geslachtsbepaling..die 10 of 15 minuten duurde had ik zoiets van " ja gezien, afronden"
zo, het is eruit....
Wij hebben elke controle wel een echo en meestal neemt mijn man ze op. Ik vind het erg leuk dat ik ze dan thuis nog eens na kan kijken en zie dan vaak veel meer dan tijdens de echo zelf. Meestal lig je er net een beetje beroerd voor. Ik vind de anatomie van zo'n kindje ook wel heel fascinerend hoor (interesse komt ws ook vanuit mijn vakgebied).quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ghehe
ja en dan de vk je ook zo aankijken van ontroerend he
Overigens heb ik dan weer weinig met zo'n 3D echo, maar misschien moet ik dat eerst zelf eens meemaken voor ik dat leuk kan vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow ik kan ook heel goed begrijpen dat mensen dat heel leuk vinden enzo
Ik ben toch blij dat we hem gedaan hebben. Nu hebben we 2x gezien dat het een meisje is. De verloskundige gister, ja ik heb het niet gezien dus ik schrijf maar een jongetje opquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Wij hebben geen geslachtsbepalingsecho gedaan, omdat ik 'die vier weken wel kon wachten'. En een pretecho hoeft van mij ook niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |