!
! 

Jeeeeej!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef klaprooss het volgende:
Hartje klopt!
Maar wel een week terug gezet, ik dacht 7.2 te zijn maar volgens de echo ben ik 6.2.
Ik ben er wel een beetje van in de war, ik ben er van overtuigd dat ik 7 weken ben maar goed. Gelukkig mag ik maandag weer terug en hoop dan dat het kindje wel 7weken groot is! Brr wat kan je jezelf weet druk maken om zoiets!
Hebben meer dames dit gehad? Een week klinkt ook zo veel..
Of zit ik me druk te maken om niets?

ook hier uiteindelijk vooruit gezet, drie dagen (vind ik ook best veel). Maar op termijn van 6/7 weken mogen ze nog geen officiele meting doen, alleen kijken naar hartactiviteit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:44 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jeeeeej!
Geen ervaring met het terugzetten, ik ging juist vooruit. Maar dan wel pas na de termijnecho want met 6 en 7 weken mag/kan dat niet officieel/ Dacht ik

quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:45 schreef Suusz het volgende:
Yeey, knipperend hartje
Dit was nog niet de officiële termijn echo toch? Die is meestal rond 12 maanden, volgens mij is die leidend.

Misschien dat je zelf niet goed hebt geteld? Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger, en jij bent twee weken korter zwanger dan ik (kijk maar naar de UD'squote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef klaprooss het volgende:
Hartje klopt!
Maar wel een week terug gezet, ik dacht 7.2 te zijn maar volgens de echo ben ik 6.2.
Ik ben er wel een beetje van in de war, ik ben er van overtuigd dat ik 7 weken ben maar goed. Gelukkig mag ik maandag weer terug en hoop dan dat het kindje wel 7weken groot is! Brr wat kan je jezelf weet druk maken om zoiets!
 ).
 ). .
.

Als ik kijk naar m'n laatste menstruatie zou ik 7 weken zijn. Ook volgens VK, tot dat ze dus gingen kijken met de echo. Maar goed blijkt dus dat nog niet echt mogen meten. Ik wacht sowieso maandag af.. Fijn dat ik dan langs kan en dan moet ie gewoon gegroeid zijn!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Misschien dat je zelf niet goed hebt geteld? Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger, en jij bent twee weken korter zwanger dan ik (kijk maar naar de UD's).
Maar jeej, een knipper.

Verder, eens met Limone. Bij dat termijn scheelt elke mm gelijk een aardige periode.
 Verder, eens met Limone. Bij dat termijn scheelt elke mm gelijk een aardige periode.

.
. .
.

Dit vond ik ook raar.. Fijn om nog een echo te krijgen, maar waaromquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef DJMomo het volgende:
Ik vind het fijn voor je dat je maandag al terug mag, maar vind het ergens wel bijzonder. 1) je hebt hartactiviteit gezien 2) dan kan vk alsnog geen goede termijn echo maken, ivm te vroeg 3) het is wel heel snel op deze. zelfs bij mijn mk moest ik echt minimaal een week wachten.

zo is het klappie!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef klaprooss het volgende:
Agh dames we zien het wel! Ik ga genieten van m'n baby met een hartje dat werkt!

thanksquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:27 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Fijn dat er een knipper was klaproos
En maak je vooral niet te druk. Mijn beste vriendinnetje was ook een dikke week teruggezet bij de eerste echo en vervolgens bij de officiële termijn echo weer vooruit
En nobono...dat doe vrouwen nou eenmaal vaak in het begin, zich zorgen maken

Ah natuurlijk, daar had ik even niet aan gedacht. Nee okay dan snap ik waarom iemand bezorgt kan zijn wanneer het niet is zoals verwacht!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:16 schreef klaprooss het volgende:
Nobono, als je zwanger bent wil je ook dat het goed blijft gaan. Het gaat mij niet om het aantal weken.
Ik weet dat als je achterloopt in de groei dat er een kans is dat het kindje niet 'gezond' is en dat het dus kan eindigen in een miskraam.

Wat goed dat er een hartje klopte Klaprooss.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef klaprooss het volgende:
Hartje klopt!

Ik had het ook, een week minder ver dan gedacht (9 i.p.v. 10). Hoewel het er verder goed uitzag, maakte het me wel onzeker, maar het resultaat is alweer bijna 11 maanden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:16 schreef klaprooss het volgende:
Nobono, als je zwanger bent wil je ook dat het goed blijft gaan. Het gaat mij niet om het aantal weken.
Ik weet dat als je achterloopt in de groei dat er een kans is dat het kindje niet 'gezond' is en dat het dus kan eindigen in een miskraam.
Als ik gewoon 6 weken ben dan is dat zo boeit me niets, het gaat me er om dat ik wil dat het kindje groeit aan de hand van het aantal weken dat hij is.
Daarbij deed vk gewoon ook wat onzeker. Dat maakt mij ook natuurlijk wat onzeker. Maar goed zal wel aan mij liggen
 De berekening aan de hand van de datum van je laatste menstruatie is blijkbaar niet altijd nauwkeurig.
 De berekening aan de hand van de datum van je laatste menstruatie is blijkbaar niet altijd nauwkeurig.

Ben benieuwd naar je echofoto
  Ben benieuwd naar je echofoto Fijn hoor!!
  Fijn hoor!! 

- Als je huisdieren hebt, dat de kraam daar rekening mee houdt (niet allergisch)quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:46 schreef ikke_84 het volgende:
Morgen heb ik de intake van de kraamzorg (al!!) Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken om aan te geven of te vragen?

Of ze 24-uurs opstartzorg leveren. Dus als je 's avonds of zelfs 's nachts vanuit het ziekenhuis naar huis zou mogen, of je dan op dat moment kraamzorg kunt krijgen. Is nieuw! Voor mij doorslaggevend in mijn keuze voor kraambureau.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:59 schreef Cwen het volgende:
[..]
- Als je huisdieren hebt, dat de kraam daar rekening mee houdt (niet allergisch)
- of je een (buiten) rokende kraam wilt
- als je thuis wiltbevallen, hoe zij hun rol daarbij zien
- of je speciale wensen heb voor de kraamweek zoals bezoek e.d., dan kun je dat aangeven.
- wat hun service in de kraamweek inhoudt. Alleen voor jou zorgen, of ook klein huishoudelijk werk?
- hoe zij en jij staan tov borstvoeding en of ze een lactatiekundige hebben als je dat zou willen.
- Of je wisseling van de kraam kunt verwachten in de kraamweek
- Hoe je het best het aangeeft als het niet klikt tussen jou en de kraam.
Meer kan ik ff niet bedenken!

En misschien of je een ervaren kraamverzorgster prettig vindt. Ik kan wel lekker onzeker zijn, dus wil heel graag iemand met (veel) ervaring.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:11 schreef WupWup het volgende:
[..]
Of ze 24-uurs opstartzorg leveren. Dus als je 's avonds of zelfs 's nachts vanuit het ziekenhuis naar huis zou mogen, of je dan op dat moment kraamzorg kunt krijgen. Is nieuw! Voor mij doorslaggevend in mijn keuze voor kraambureau.

Ik werd de eerste echo bijna 2 weken terug gezet. Bij de termijnecho werd vervolgens de termijn van de eerste echo aangehouden. Bij navraag bleek dit tegenwoordig wel vaker te gebeuren en werd er bij de termijnecho niet meer bijgesteld.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:45 schreef Suusz het volgende:
Yeey, knipperend hartje
Dit was nog niet de officiële termijn echo toch? Die is meestal rond 12 maanden weken, volgens mij is die leidend.

En of je eventueel een stagiaire er bij zou willen hebben?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:46 schreef ikke_84 het volgende:
Morgen heb ik de intake van de kraamzorg (al!!) Zijn er nog dingen waar ik aan moet denken om aan te geven of te vragen?

Oh ja, en of je het ok vindt als ze een stagiair meenemen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:23 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
En misschien of je een ervaren kraamverzorgster prettig vindt. Ik kan wel lekker onzeker zijn, dus wil heel graag iemand met (veel) ervaring.

LOLquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:57 schreef Suusz het volgende:
[..]
En of je eventueel een stagiaire er bij zou willen hebben?

Ik vind het bij jou ook nog steeds heel erg vaag... Het klopte toch niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ik werd de eerste echo bijna 2 weken terug gezet. Bij de termijnecho werd vervolgens de termijn van de eerste echo aangehouden. Bij navraag bleek dit tegenwoordig wel vaker te gebeuren en werd er bij de termijnecho niet meer bijgesteld.
Maar nu ik dan hier weer lees dat iedereen later toch wel is bijgesteld krijg ik weer een kutgevoel.

Dus nu neem ik ws mijn liefste din mee naar de 3D (en mss mijn moeder, maar daar moet ik nog even over nadenken
 Dus nu neem ik ws mijn liefste din mee naar de 3D (en mss mijn moeder, maar daar moet ik nog even over nadenken  )
 )

Ik niet, bij mij bleef de datum staan. Maar goed, het scheelde "maar" een week. Bij 12 en 20 weken was de baby gemiddeld, dus waarschijnlijk had ik een late eisprong/late innestelaar/whatever en klopte de datum van de eerste echo ook echt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:50 schreef ProjSkippy het volgende:
Maar nu ik dan hier weer lees dat iedereen later toch wel is bijgesteld krijg ik weer een kutgevoel.

quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik niet, bij mij bleef de datum staan. Maar goed, het scheelde "maar" een week. Bij 12 en 20 weken was de baby gemiddeld, dus waarschijnlijk had ik een late eisprong/late innestelaar/whatever en klopte de datum van de eerste echo ook echt.
 . Thanks! We zullen het zien met de 20 wekenecho, ik hoop dat dan ook blijkt dat het klopt (alhoewel m'n kleine bij de termijnecho dus wel groter was dan bij de eerder gestelde termijn op zich hoort).
 . Thanks! We zullen het zien met de 20 wekenecho, ik hoop dat dan ook blijkt dat het klopt (alhoewel m'n kleine bij de termijnecho dus wel groter was dan bij de eerder gestelde termijn op zich hoort).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |