Jeeeeej!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef klaprooss het volgende:
Hartje klopt!
Maar wel een week terug gezet, ik dacht 7.2 te zijn maar volgens de echo ben ik 6.2.
Ik ben er wel een beetje van in de war, ik ben er van overtuigd dat ik 7 weken ben maar goed. Gelukkig mag ik maandag weer terug en hoop dan dat het kindje wel 7weken groot is! Brr wat kan je jezelf weet druk maken om zoiets!
Hebben meer dames dit gehad? Een week klinkt ook zo veel..
Of zit ik me druk te maken om niets?
ook hier uiteindelijk vooruit gezet, drie dagen (vind ik ook best veel). Maar op termijn van 6/7 weken mogen ze nog geen officiele meting doen, alleen kijken naar hartactiviteit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:44 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Jeeeeej!
Geen ervaring met het terugzetten, ik ging juist vooruit. Maar dan wel pas na de termijnecho want met 6 en 7 weken mag/kan dat niet officieel/ Dacht ik
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:45 schreef Suusz het volgende:
Yeey, knipperend hartje![]()
Dit was nog niet de officiële termijn echo toch? Die is meestal rond 12 maanden, volgens mij is die leidend.
Misschien dat je zelf niet goed hebt geteld? Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger, en jij bent twee weken korter zwanger dan ik (kijk maar naar de UD'squote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef klaprooss het volgende:
Hartje klopt!
Maar wel een week terug gezet, ik dacht 7.2 te zijn maar volgens de echo ben ik 6.2.
Ik ben er wel een beetje van in de war, ik ben er van overtuigd dat ik 7 weken ben maar goed. Gelukkig mag ik maandag weer terug en hoop dan dat het kindje wel 7weken groot is! Brr wat kan je jezelf weet druk maken om zoiets!
Hebben meer dames dit gehad? Een week klinkt ook zo veel..
Of zit ik me druk te maken om niets?
Als ik kijk naar m'n laatste menstruatie zou ik 7 weken zijn. Ook volgens VK, tot dat ze dus gingen kijken met de echo. Maar goed blijkt dus dat nog niet echt mogen meten. Ik wacht sowieso maandag af.. Fijn dat ik dan langs kan en dan moet ie gewoon gegroeid zijn!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Misschien dat je zelf niet goed hebt geteld? Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger, en jij bent twee weken korter zwanger dan ik (kijk maar naar de UD's).
Maar jeej, een knipper.
Dit vond ik ook raar.. Fijn om nog een echo te krijgen, maar waaromquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef DJMomo het volgende:
Ik vind het fijn voor je dat je maandag al terug mag, maar vind het ergens wel bijzonder. 1) je hebt hartactiviteit gezien 2) dan kan vk alsnog geen goede termijn echo maken, ivm te vroeg 3) het is wel heel snel op deze. zelfs bij mijn mk moest ik echt minimaal een week wachten.
zo is het klappie!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:58 schreef klaprooss het volgende:
Agh dames we zien het wel! Ik ga genieten van m'n baby met een hartje dat werkt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |