zo, het is eruit....
 zo, het is eruit....

Dat heb ik met de 7w. jaja, hartje gezien, klaar. En zij maar roeren met die staaf..quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik snap die mannen van jullie wel
De geslachtsbepalingsecho was wel leuk om te doen omdat ik gewoon keinieuwschierig was.
Maar die 3d echo's tja..voor mij hoeft het niet.
Ik ben ook als ik zo'n echo heb en heb gezien dat baby het doet altijd al snel klaar..dus ook bij de geslachtsbepaling..die 10 of 15 minuten duurde had ik zoiets van " ja gezien, afronden"
zo, het is eruit....

En vriend een nieuwe baan!
 En vriend een nieuwe baan! 

En een meisje met spekkies!
 En een meisje met spekkies!

Gelukkig gaat het goed met Pino
 Gelukkig gaat het goed met Pino 
 Iets met geheugen en zeef
 Iets met geheugen en zeef  

ghehequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Dat heb ik met de 7w. jaja, hartje gezien, klaar. En zij maar roeren met die staaf..

Voor mij ook niet hoor. Wij hebben geen geslachtsbepalingsecho gedaan, omdat ik 'die vier weken wel kon wachten'. En een pretecho hoeft van mij ook niet zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
De geslachtsbepalingsecho was wel leuk om te doen omdat ik gewoon keinieuwschierig was.
Ik ben ook als ik zo'n echo heb en heb gezien dat baby het doet altijd al snel klaar..dus ook bij de geslachtsbepaling..die 10 of 15 minuten duurde had ik zoiets van " ja gezien, afronden"
zo, het is eruit....

Wij hebben elke controle wel een echo en meestal neemt mijn man ze op. Ik vind het erg leuk dat ik ze dan thuis nog eens na kan kijken en zie dan vaak veel meer dan tijdens de echo zelf. Meestal lig je er net een beetje beroerd voor. Ik vind de anatomie van zo'n kindje ook wel heel fascinerend hoor (interesse komt ws ook vanuit mijn vakgebied).quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ghehe
ja en dan de vk je ook zo aankijken van ontroerend he

Overigens heb ik dan weer weinig met zo'n 3D echo, maar misschien moet ik dat eerst zelf eens meemaken voor ik dat leuk kan vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow ik kan ook heel goed begrijpen dat mensen dat heel leuk vinden enzo

.
. 

Ik ben toch blij dat we hem gedaan hebben. Nu hebben we 2x gezien dat het een meisje is. De verloskundige gister, ja ik heb het niet gezien dus ik schrijf maar een jongetje opquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Wij hebben geen geslachtsbepalingsecho gedaan, omdat ik 'die vier weken wel kon wachten'. En een pretecho hoeft van mij ook niet zo.
 .
. 

Same here!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zo, het is eruit....

.
. 

Maar ik heb hier ook wel mooie plaatjes voorbij zien komen.
 Maar ik heb hier ook wel mooie plaatjes voorbij zien komen.  voor de knipper van klaproos!
 voor de knipper van klaproos!

quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Spewey het volgende:
Eerste keer 3d echo was manlief ook heel teleurgesteld dat hij geen speciaal brilletje kreeg

quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Spewey het volgende:
Eerste keer 3d echo was manlief ook heel teleurgesteld dat hij geen speciaal brilletje kreeg

Leuk dat hij er zo naar uitkijkt.
 Leuk dat hij er zo naar uitkijkt. 

Wees blij, vaak is het alleen meer als er meer risico is..quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:19 schreef NoBoNo het volgende:
Wat krijgen jullie een echo's allemaal!
Hier alleen termijnecho toen op 9.4 en de volgende is met 20weken.
Daarna nog 1 ergens vlak voor de geboorte om de ligging beter te bekijken.

)
 )

Huh? Schrijf dan niks op ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat we hem gedaan hebben. Nu hebben we 2x gezien dat het een meisje is. De verloskundige gister, ja ik heb het niet gezien dus ik schrijf maar een jongetje op.
Je hormonale hoofd zou van minder gaan flippen

werd vergoed?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Mabawa. het volgende:
Goed vooruitzicht Momo!
Hier wel 3d echo pakket. Geslachtsbepaling en verderop in de zwschap. Nieuwsgierig ben ik en het werd toch vergoed. Maar het hoeft niet al te lang te duren, want na een paar oehs en ahss heb ik het ook gehad. Vond de seo een stuk interessanter.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |