Same here!quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik snap die mannen van jullie wel![]()
De geslachtsbepalingsecho was wel leuk om te doen omdat ik gewoon keinieuwschierig was.
Maar die 3d echo's tja..voor mij hoeft het niet.
Ik ben ook als ik zo'n echo heb en heb gezien dat baby het doet altijd al snel klaar..dus ook bij de geslachtsbepaling..die 10 of 15 minuten duurde had ik zoiets van " ja gezien, afronden"
zo, het is eruit....
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Spewey het volgende:
Eerste keer 3d echo was manlief ook heel teleurgesteld dat hij geen speciaal brilletje kreeg![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:10 schreef Spewey het volgende:
Eerste keer 3d echo was manlief ook heel teleurgesteld dat hij geen speciaal brilletje kreeg![]()
Wees blij, vaak is het alleen meer als er meer risico is..quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:19 schreef NoBoNo het volgende:
Wat krijgen jullie een echo's allemaal!
Hier alleen termijnecho toen op 9.4 en de volgende is met 20weken.
Daarna nog 1 ergens vlak voor de geboorte om de ligging beter te bekijken.
Huh? Schrijf dan niks op ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ben toch blij dat we hem gedaan hebben. Nu hebben we 2x gezien dat het een meisje is. De verloskundige gister, ja ik heb het niet gezien dus ik schrijf maar een jongetje op.
Je hormonale hoofd zou van minder gaan flippen
werd vergoed?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Mabawa. het volgende:
Goed vooruitzicht Momo!
Hier wel 3d echo pakket. Geslachtsbepaling en verderop in de zwschap. Nieuwsgierig ben ik en het werd toch vergoed. Maar het hoeft niet al te lang te duren, want na een paar oehs en ahss heb ik het ook gehad. Vond de seo een stuk interessanter.
fokking hell. daar zit ik ook! maar ik gebruik die pretecho al voor de nekplooimeting... jij doet die (dus) niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
FBTOhttp://www.fbto.nl/fbto/z(...)oduct=null&fbto=null
Nope, wij hebben gekozen om geen nekplooimeting te doen. Het is 100 euro per zwangerschap die ze vergoeden aan pretecho of nekplooimeting zonder medische indicatie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:48 schreef DJMomo het volgende:
[..]
fokking hell. daar zit ik ook! maar ik gebruik die pretecho al voor de nekplooimeting... jij doet die (dus) niet?
Vorige keer nog zo onwijs veel gezeik mee gehad zeg. Toen hadden we ook nekplooimeting laten doen. Weigerden ze te betalen. Terwijl in hun voorwaarden staat: "echo op eigen verzoek (nekplooimeting)". Heb ze dat letterlijk voorgelezen aan de telefoon. Goh mevrouw, u heeft misschien toch wel gelijk..quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:49 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Nope, wij hebben gekozen om geen nekplooimeting te doen. Het is 100 euro per zwangerschap die ze vergoeden aan pretecho of nekplooimeting zonder medische indicatie.
omg, dat is wel heel lomp ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Vorige keer nog zo onwijs veel gezeik mee gehad zeg. Toen hadden we ook nekplooimeting laten doen. Weigerden ze te betalen. Terwijl in hun voorwaarden staat: echo op eigen verzoek (nekplooimeting). Heb ze dat letterlijk voorgelezen aan de telefoon. Goh mevrouw, u heeft misschien toch wel gelijk..
Helpt mij eraan denken, dat ik ook nog een rekening moet opsturen... vergoeding voor zwangerschapscurus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef Mabawa. het volgende:
Ze hebben nu zo'n app. Foto's maken van de bonnen, invoeren en binnen een weekje stond het geld op mijn rekening. Echt super!
Oh ja..moet ik ook nog doen. Even bedenken hoe ik een automatische incasso in ga sturen naar Agisquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Helpt mij eraan denken, dat ik ook nog een rekening moet opsturen... vergoeding voor zwangerschapscurus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |