Vrijdag alweerquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:35 schreef DJMomo het volgende:
wel tof dat je volgende week weer mag. wanneer, en hoever ben je dan?
 ! Dan ben ik volgens eigen berekening precies 10 weken, volgens de meting van vandaag 10 weken en 4 dagen. Raar dat ze het de 12-weken echo noemen
! Dan ben ik volgens eigen berekening precies 10 weken, volgens de meting van vandaag 10 weken en 4 dagen. Raar dat ze het de 12-weken echo noemen  . We zullen zien
. We zullen zien  .
.

Een vriendin van ons vond dat zo niet ge*l...een man met kind/kinderwagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef Soempie het volgende:
Zand wat ontzettend fijn! En volgende week alweer spieken.
Cwen, leuk is dat he, om je man met zo'n kleintje te zien?

Ja, ze wilde die het liefst met 10-11 weken doen, liever dan met 12-13 weken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
wat raar dat ze dan al de termijnecho doen

. Ik weet niet of ik genoeg kan krijgen van het gluren naar dat kleintje
. Ik weet niet of ik genoeg kan krijgen van het gluren naar dat kleintje  

.
.

Ze krijgt nog een 2de wordt vaak dan ook niet meer gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja joh, als zij dat willen
zit er alleen wel lang tussen de termijn echo en 20 weken

!!
 !!  

Bij elke echo toch? Als ik bij de gyn ben is het een hele korte echo maar wel altijd het hartje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Laten ze bij de termijnecho ook het hartje horen trouwens?

Nee, hier lieten ze 'm alleen zien. Die ging echt als een gek te keerquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Bij elke echo toch? Als ik bij de gyn ben is het een hele korte echo maar wel altijd het hartje.
 .
. 

Aha oke. De jouwe lag niet meer in stuit van de week toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier laten ze het hartje nooit horen met de echo.
Echt wat een verschil qua aanpak per z-huis/praktijk
 lekker dwars
 lekker dwars

Wat ik me van Sjaak herinner was dat wel zo in het ZH, bij de nekplooimeting, maar niet bij de vk, bij de termijnecho of SEO. En bij deze idd tot nu toe alleen het knippertje gezien, niet een hartritme grafiekje er onder of gehoord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Laten ze bij de termijnecho ook het hartje horen trouwens?

idd gedraaid. Ik hoop dat het zo blijft hoor het over krap 2wk wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Aha oke. De jouwe lag niet meer in stuit van de week toch?
De mijnese nogsteeds wellekker dwars

quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
idd gedraaid. Ik hoop dat het zo blijft hoor het over krap 2wk wel.
 voor wanneer 'moeten' ze eigenlijk goed liggen?
 voor wanneer 'moeten' ze eigenlijk goed liggen?

Oke tnx met 35 weken heb ik weer een groeiecho dus dan moet ze wel normaal liggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
pas ver tegen t einde geloof ik, 36 wkn dacht ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |