quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:39 schreef RunForrestRun het volgende:
Mag mijn UD trouwens op 9 februari?
schuiven we allebei opzij om plaats voor je te maken, wéér niet goed.quote:
zélfs Kleurdoos?!quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:59 schreef angelatje het volgende:
Over echo's gesproken.....ik heb een piemel in mijn buik!!![]()
Dus jullie zaten er allemaal naast met de nubtheorie en de Chinese geslachtskalender ook![]()
Maar alles zag er heel mooi uit en kindje was zelfs iets onder het gemiddelde.
Foto's volgen later
oh relaxed, jij hebt connecties?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:47 schreef WupWup het volgende:
Ja en ik denk dat dat het ook gaat doen. Ik probeer vanavond even tussendoor een termijnmeting te laten doen en anders wordt het volgende week.
Edit: tis ook altijd wat met die zwangeren, hè Momo
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:32 schreef Sethiwe het volgende:
Zand fijn dat je het hartje hebt gezien![]()
Angelatje leuk een jongentje, had je dit zelf verwacht?
Vandaag 20 weken
haha ja klopt, de laatste is van onderaf gezienquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef DJMomo het volgende:
is die laatste het potty shot?
Leuk man, een jochie. En lief, vriendje
Bij mij was dat pas bij de afspraak die ik vorige week had (16w) . Bij de termijnecho heb ik niets gehoord. De vk vertelde me dat ze vanaf nu bij iedere controleafspraak even hartje luisteren; een echo wordt pas weer gedaan bij 32 (of was het nou 35?) weken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef zandsculptuur het volgende:
Laten ze bij de termijnecho ook het hartje horen trouwens?
Ja ik weet het maar dat is niet erg. En ben niet zo handig met computers. Foto's zijn met mobiel gemaaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:11 schreef martine1984 het volgende:
Auw hillz dat is niet fijn.
Amgela mooie foto's van jullie binkie. Op de laatste staat je naam nog.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:49 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar dat is niet erg. En ben niet zo handig met computers. Foto's zijn met mobiel gemaaktwas al een heel gedoe om ze op de laptop te krijgen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:49 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar dat is niet erg. En ben niet zo handig met computers. Foto's zijn met mobiel gemaakt
oh!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef GotC het volgende:
Angela een vent!mooie foto's ook, schattig
Net bij de informatiebijeenkomst van het ziekenhuis/geboortehotel geweest. Was wel ok, ben beter op de hoogte dan ik dacht
Nou ja zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh!!
he joh ik was er ookhad ik je zomaar kunnen zien. Ik was bezig op een verloskamer
Bijna net niet meetquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh!!
he joh ik was er ookhad ik je zomaar kunnen zien. Ik was bezig op een verloskamer
Jaaaaa, daar ben je!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:54 schreef Theeleuter het volgende:
Dag dames,
Even melden dat ik voorlopig alleen meelees. (Maandag positief getest)
Eerst eens een eerste afspraak met vk maken voor ik definitief hier aanschuif![]()
Wel even eenvoor zand!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou ja zegIk zei nog tegen Yur, wie weet loopt ze hier rond! Nja, we moeten nog voor een rondleiding dus wie weet
Zo, net ingeschreven bij het Geboortehotel. Weer iets om af te strepen!
Theeleuter, gefeliciteerden alvast welkom! Wanneer mag je voor het eerst naar de vk?
Aw, daarvoor doe je het allemaal, toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik stond een heerlijk bolleke op te vangen bij een ontzettend leuk stel mensen. Zulke bevallingen zijn echt heel leuk om te doen
wie weet tot de rondleiding dan!
*proest*quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Had zo de Lowlands FOK meet kunnen zijn
Dan ben je verder gekomen dan ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef GotC het volgende
*proest*
Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar kwam niet verder dan Guitarist
En ik mis het verhaal erachter denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Had zo de Lowlands FOK meet kunnen zijn
Elk jaar is er een groots aangekondigde meet op lowlands, en elk jaar komt er niets van terecht omdat mensen het niet kunnen vinden, elkaar mislopen, nog bezig zijn met hun tent, elkaar niet herkennen, etc. Intussen is het soort van traditie dat die meet er is en nooit echt door gaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
En ik mis het verhaal erachter denk ik
In het begin heb ik wel heel heel erg het idee gehad dat het een meisje werd, maar laatste weken was ik toch aan het twijfelen. Maar toen de echoscopiste zei dat ze een piemel zag hadden vriend en ik allebei wel even zoiets van huh??quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:16 schreef Limone het volgende:
Oh zand wat heel erg fijn voor jullie! Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Bleek die overduidelijke meisjesnub toch niet zo meisje te zijn! Had je al op een meisje gerekend, angelatje? Of had je die theorieën toch al aan je laars gelapt?
Whahahaha écht!! grappigquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Elk jaar is er een groots aangekondigde meet op lowlands, en elk jaar komt er niets van terecht omdat mensen het niet kunnen vinden, elkaar mislopen, nog bezig zijn met hun tent, elkaar niet herkennen, etc. Intussen is het soort van traditie dat die meet er is en nooit echt door gaat.
[/offtopic]
Ik ben een hysterische trut... Het is wel knetter diep. Dat heb ik niet ingebeeldquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Angela wat een mooie echo's en weer een jongetje erbij.
Theeleuter welkom
Hilz auw hoe gaat het er nu mee?
Ik heb last van vakantiestress moet nog heel veel inpakken en wil nog opruimen maar het wil niet
zenuw geraakt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben een hysterische trut... Het is wel knetter diep. Dat heb ik niet ingebeeldMaar het doet niet eens pijn
Euhm, moet nog bellen voor een afspraak.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Jaaaaa, daar ben je!
Wanneer ga je naar de vk?
Babyboom! En dat terwijl er van de week in de krant stond dat er zoveel minder baby's geboren worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef NoBoNo het volgende:
Krijg net door dat er in ons mooie dorp nog 4 stellen eind januari uitgerekend zijn, waarvan 1 stel 2 huizen verderop. En dan hebben we het over om en de bij 1500 inwoners he.
Nou gelukkig maar! Het maakt natuurlijk niets uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef angelatje het volgende:
[..]
In het begin heb ik wel heel heel erg het idee gehad dat het een meisje werd, maar laatste weken was ik toch aan het twijfelen. Maar toen de echoscopiste zei dat ze een piemel zag hadden vriend en ik allebei wel even zoiets van huh??![]()
Maar een vriendin van me heeft dat ook gehad bij haar eerste zwangerschap dat ze dacht dat het een meisje werd. En die moest wel ff slikken toen het een jongetje bleek te zijn. Maar dat had ik gelukkig helemaal niet
Oeh idd niet zo fijn zon pisdouchequote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef DJMomo het volgende:
Wat een k.t avond. Wederom gezeur met mijn moeder. En als klap op de vuurpijl had ik zo'n stink mvm kan niet goed dichtgedraaid en stroomt zo de inhoud over mij heen.
Als de regering niet zorgt voor een einde van de crisis, doen we het zelf wel!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:00 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Babyboom! En dat terwijl er van de week in de krant stond dat er zoveel minder baby's geboren worden.
Mijn excuus voor mijn shopverslaving.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:11 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Als de regering niet zorgt voor een einde van de crisis, doen we het zelf wel!
Oh gatver Mo! Nieuwe betekenis aan een 'Golden Shower'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:59 schreef DJMomo het volgende:
Wat een k.t avond. Wederom gezeur met mijn moeder. En als klap op de vuurpijl had ik zo'n stink mvm kan niet goed dichtgedraaid en stroomt zo de inhoud over mij heen.
Tof hè! Ik kon er wel een heel uur naar kijken, als ze me gewoon hadden laten liggen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
10+6, dus 7 februari wordt het. Dit was zo'n gave echoHaarscherp beeld en hij was aan het dansen en draaien en zwaaien
Ik moet zo'n apparaat thuis hebben
Hier bleek toen ik mijn zwangerschap bekend maakte, dat een x-aantal meiden uit mijn schooljaar ook zwanger is en in december uitgerekend. Babyboom!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef NoBoNo het volgende:
Krijg net door dat er in ons mooie dorp nog 4 stellen eind januari uitgerekend zijn, waarvan 1 stel 2 huizen verderop. En dan hebben we het over om en de bij 1500 inwoners he.
Vraag ik me ook regelmatig afquote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:08 schreef Limone het volgende:
Al die extra tijd die overblijft als je niet slaapt.. Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
Jalalalaaaa!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:08 schreef Limone het volgende:
Al die extra tijd die overblijft als je niet slaapt.. Wat zal ik daar eens mee gaan doen?
Oeh jullie slapen met 1 kant tegen de muur? Dan wordt het toch tijd om van kant te ruilen denk ik!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 03:39 schreef Limone het volgende:
Gegeten, gelezen, nagedacht over de vraag: hoe lang kan ik nog over een slapende echtgenoot het bed uitstappen? Tijd voor poging twee!
Sterkte jullie.
Wij slapen al jaren elk onder ons eigen dekbed, zalig!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:21 schreef Hilzillah het volgende:
Hee Limone Linda en Skips! Ik was erbij hè vannacht! Alleen zodra ik mijn telefoon pak om mezelf bezig te houden weet ik dat het klaar is met slapen. Nu was het dat toch wel, maar ik blijf dan hoop houden![]()
Nu maar muggenbulten tellenEn vriendje vervloeken voor zn dekbedhoestrekfeestje waarvoor ik niet was uitgenodigd
Oh en YAY!! 37e week voor 'ons'
+1 hij wil absoluut geen aparte dekbedden. Nu lag ik afgelopen nacht niet onder het dekbed. Maar ik lig er wel half op. Dan trekt hij er aan auwa mijn bekken.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:05 schreef Hilzillah het volgende:
Oh het was dus écht druk vannacht!!
En dat 'eigen dekbed' heb ik toevallig vorige week voorgesteld aan vriendje. Maar die wil pertinent niet.. Nee! Hij heeft er geen last van
Wacht maar... Eens wordt het winter en dan ga ik weer lekker rolmopsen met deken
Leuk is dat hè, Ik heb vannacht op een gegeven moment maar een eigen dekbedhoes uit de kast gepakt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:13 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
+1 hij wil absoluut geen aparte dekbedden. Nu lag ik afgelopen nacht niet onder het dekbed. Maar ik lig er wel half op. Dan trekt hij er aan auwa mijn bekken.
Mooie datum!quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:05 schreef WupWup het volgende:
[ afbeelding ]
10+6, dus 7 februari wordt het. Dit was zo'n gave echoHaarscherp beeld en hij was aan het dansen en draaien en zwaaien
Ik moet zo'n apparaat thuis hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |