HAHAHA shiit ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijna onmogelijk te slapen met niets op mijn oor(slaap altijd op zijkant)
Echt hequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHA shiit ik ook.![]()
Het liefst de deken zo hoog optrekken dat je face gewoon half bedekt is.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHA shiit ik ook.![]()
Het liefst de deken zo hoog optrekken dat je face gewoon half bedekt is.
Wat?quote:
Vreemd meisje ben jij.quote:
Takes one to know one. Overigens oud nieuws.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hezelfs met 26 graden op de kamer nog
Dus we zeggen niet voor niks dat je op een koelie lijkt ja ok.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vannacht toen ik naar huis liep kwam ik 3 dronken chimeids tegen, ze waren kk hard aan het praten, dus ik zeg "jullie praten kk hard", roepen ze me na van "eey, kom terug dan
!", zie ik daar een klein laagje Jack Daniels in een bijna lege fles, propz voor het soldaat maken van zo'n fles met hun kleine lijfjes. Had 'm nog bijna omgestoten ook, was ook niet helder meer
.
Maar oké, het waren een zwaar aangeschoten negerin die zich overduidelijk schaamde voor hun lamme vriendinnen, een lelijke koelie en een lichte koelie ofzo. Gaan ze vragen of ik Ramadan heb (), welk geloof ik aanhang (
) en begint die lichte koelie te dansen alsof ze in een Bollywood kino speelt
.
Toen dacht ik:
[ afbeelding ]
Heb ze een fijne avond gewenst en heb m'n weg vervolgd. Alleen die lichte chick was enigszins doable, maar not sure if barely legal, kwam ook net van m'n fwb, dus stak m'n half opgerookte jonko op en liep verder.
#diaryofapimp
Gelukkig hoor ik dat exclusief op FOK!, niemand heeft dat ooit tegen me gezegd verderquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus we zeggen niet voor niks dat je op een koelie lijkt ja ok.
Ik had L toen ook gevraagd of ze je op een keolie vond lijken en ze vond wel een beetje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik dat exclusief op FOK!, niemand heeft dat ooit tegen me gezegd verder.
Ja dag, die weet volgens mij niet eens precies wat een koelie is. Ik lijk verdomme 0,00 op een koeliequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had L toen ook gevraagd of ze je op een keolie vond lijken en ze vond wel een beetje.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eenmaal thuis aangekomen deed ik btw m'n shirt uit, korte broek aan (Braziliaanse elftal ftw), en ging liggen onder m'n dunne deken, vastgemaakt aan het voeteneind terwijl ik af en toe m'n kussens omdraaide voor de koele kant.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lijk verdomme 0,00 op een koelie.
quote:
Tuurlijk weet ze dat wel, ze praatte ook fucking straat op een gegeven momentquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja dag, die weet volgens mij niet eens precies wat een koelie is. Ik lijk verdomme 0,00 op een koelie.
Gvd, waarom zij ook </3.
quote:
Ohja, dat WhatsApp-gesprek met d'r toen van jou, met dat "wezebie hij zag me" enzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ze dat wel, ze praatte ook fucking straat op een gegeven moment
Gewoon buiten gechilled en getapt, veel te warm manquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef Chloroform het volgende:
Lekker gesekst met je fwb, btw, dWc?
Hahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
"Te warm om te seksen."_! Koelie pls, ben je gvd een kerel of wat?
![]()
Plakseks.![]()
Zij was juist degene die mij appte als ze je zag, evenals jij als je haar zag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft ze nog nooit gezegd van "begin je nou alweer over 'm?![]()
![]()
"?
!
Dit ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Chloroform het volgende:
"Te warm om te seksen."_! Koelie pls, ben je gvd een kerel of wat?
![]()
Plakseks.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij was juist degene die mij appte als ze je zag, evenals jij als je haar zag.
Stel fucking autisten.
Heb je nooit een briefje afgegeven?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij was juist degene die mij appte als ze je zag, evenals jij als je haar zag.
Stel fucking autisten.
Precies, en dan in de douche nog een keer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha! True op zich, mits douche erna. Sowieso vrouwelijk sekszweet
!
Jij dan? Is je dubbele beef patty gecheesed?
Hahahaha shiiiit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
lol chloro ze zeggen dat jy dit bent
[ afbeelding ]
Whut.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werkt dat toch? dat ze elkaar wel leuk vindenquote:
Kankidomme, shitquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies, en dan in de douche nog een keer.
Double beef patty, kankidomme._!
Ik heb elke dag zweetseks met mijn dekbedovertrek.
![]()
Ik heb niks gedaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha shiiiit.! Kkrdwc ook altijd.
Zie ik eruit als een koppelaarster?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch? dat ze elkaar wel leuk vinden
Nee, eigenlijk ook niet neequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een koppelaarster?
Nee was ik haha grapje tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha shiiiit.! Kkrdwc ook altijd.
Haha, krioro als Swizz Beatzquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee was ik haha grapje tochONZ / [PICS] Raad de User!!
JIJ BEGON MET DIE KKNEUSGRAPJES ALTIJDquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kankidomme, shit![]()
. Hou van je.
Zou uitknijpen en de concentraat maken van de essences.
[..]
Ik heb niks gedaan?
HAHAHA.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:13 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee was ik haha grapje tochONZ / [PICS] Raad de User!!
Heb ook even mijn toevoeging gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, krioro als Swizz Beatz. Zo noem ik 'm ook altijd
.
Meisjes plagen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JIJ BEGON MET DIE KKNEUSGRAPJES ALTIJDMy life is over.
![]()
Oh God, wil niet kijkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ook even mijn toevoeging gedaan. Hope you'll like it
Hahahhaaa mi gado tranquiloquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Lijk je srsly op haar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JIJ BEGON MET DIE KKNEUSGRAPJES ALTIJDMy life is over.
![]()
[..]
HAHAHA.Krio en ik.
Nee, mijn wenkbrauwen zijn mooier.quote:
Ja, accentueren mooi bij je brilquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn wenkbrauwen zijn mooier.
Kijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voorspel een ashy ratchet ghetto pic.
Dank je.quote:
Maar die hebben geen cutieface.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JammerEen ghettowijfje was nog meer on point geweest
Hahahahhahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Gvd sukkelquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHAHAHAHA VAS VERSLIKTE ME BIJNA DOOR JE NIEUWE POSTGVD SHIIIIT
Watsdeze.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die hebben geen cutieface.
Hoezo nakken, ze is toch indischquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze vond jouw post grappig juist, ga je haar nakken. Hahaha.
Nee really, hebben jullie seks gehad ofzo?quote:
Mij vertelde ze iets andersquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo nakken, ze is toch indisch?
Not even surprised.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mij vertelde ze iets anders?
Ben je srs?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mij vertelde ze iets anders?
Niet bewust van mijn kant, misschien heeft ie jou daarvoor gebruikt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee really, hebben jullie seks gehad ofzo?
De haat/liefde-verhouding tussen ons had even een neerwaartse trend, that's allquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee really, hebben jullie seks gehad ofzo?
Ja, echt hè.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
msbhhh heeft sowieso 18 nationaliteiten.. is altijd anders
En leuk dat dwc en vas het allemaal weer bij hebben gelegd enzo, zo te zien
Blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De haat/liefde-verhouding tussen ons had even neerwaartse trends, that's all.
Soms is het hier net een twilightzonequote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is het hier net een twilightzone
Het is gewoon te warm om zich op te winden achter z'n computer weet je, aangezien ie altijd totaal loopt te flippen tijdens zo'n sc rage.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
msbhhh heeft sowieso 18 nationaliteiten.. is altijd anders
En leuk dat dwc en vas het allemaal weer bij hebben gelegd enzo, zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#teamJacobquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is het hier net een twilightzone
Behalve dat gezicht, ik haat het als mannen zo zielig gaan kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem wel echt kkgeil zo.
Dat heet acteren, weenie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behalve dat gezicht, ik haat het als mannen zo zielig gaan kijken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vannacht toen ik naar huis liep kwam ik 3 dronken chimeids tegen, ze waren kk hard aan het praten, dus ik zeg "jullie praten kk hard", roepen ze me na van "eey, kom terug dan
!", zie ik daar een klein laagje Jack Daniels in een bijna lege fles, propz voor het soldaat maken van zo'n fles met hun kleine lijfjes. Had 'm nog bijna omgestoten ook, was ook niet helder meer
.
Maar oké, het waren een zwaar aangeschoten negerin die zich overduidelijk schaamde voor hun lamme vriendinnen, een lelijke koelie en een lichte koelie ofzo. Gaan ze vragen of ik Ramadan heb (), welk geloof ik aanhang (
) en begint die lichte koelie te dansen alsof ze in een Bollywood kino speelt
.
Toen dacht ik:
[ afbeelding ]
Heb ze een fijne avond gewenst en heb m'n weg vervolgd. Alleen die lichte chick was enigszins doable, maar not sure if barely legal, kwam ook net van m'n fwb, dus stak m'n half opgerookte jonko op en liep verder.
#diaryofapimp
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik durf het niet zo goed toe te geven in deze SC maar ik ben blank.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt mijn beeld van jou?ONZ / [PICS] Raad de User!!
Nee, hier een portretfoto van Mur:quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt mijn beeld van jou?ONZ / [PICS] Raad de User!!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik durf het niet zo goed toe te geven in deze SC maar ik ben blank.
Oh serieusquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
CB vroeger.quote:
Echt!?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
CB had idd pas na 2009 swag.quote:
Ik doe fakequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:38 schreef Chloroform het volgende:
Doet iedereen nou gewoon fake verbaasd of wisten jullie dat echt niet?_!
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt.quote:
Altijd paraatquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt.
Echt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind m srs wel wat van je weghebben.
Ban.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En waar is Gormotherfuckingzalka?
Ja, ik mis Gorgonzolie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En waar is Gormotherfuckingzalka?
Ja weet niet, iets in het gezicht doet me denken aan jou, dunnoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?hij heeft veel mannelijkere kaak dan mijzelf.
Ik vind het wel een compliment thoquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja weet niet, iets in het gezicht doet me denken aan jou, dunno
Die neus, daarom vond ik hem ook lijken op Robin Thickequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja weet niet, iets in het gezicht doet me denken aan jou, dunno
Wat vind je van mijn progresspic?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die neus, daarom vond ik hem ook lijken op Robin Thicke.
Dacht even dat het junamii wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn progresspic?
[ afbeelding ]
Kankimus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht even dat het junamii was!
Fanta-Stick?Lijkt op een kerel man, wtf. Niks vrouwelijks aan
.
Er reageerde serieus iemand op die pic met:quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht even dat het junamii was!
Fanta-Stick?Lijkt op een kerel man, wtf. Niks vrouwelijks aan
.
En dan nog serieus op mij gaan schelden met z'n allen in de GYM SC toen ik vroeg wat ze nou precies aan het showen was en waarom ze zo raar stondquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Link?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er reageerde serieus iemand op die pic met:
"Ohzag alleen de bovenkant van de pic en dacht dat het panz was.."
shitttt
Heb je pic voor me?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht even dat het junamii was! Die herken ik ook alleen met weinig kleren aan
.
Vasquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan nog serieus op mij gaan schelden met z'n allen in de GYM SC toen ik vroeg wat ze nou precies aan het showen was en waarom ze zo raar stond
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En dan nog serieus op mij gaan schelden met z'n allen in de GYM SC toen ik vroeg wat ze nou precies aan het showen was en waarom ze zo raar stond
Vanaf hierquote:
quote:
Echt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij werd jij toen ook nog genoemd, iig iets met komen die klb sc'ers weer hier (was gewoon de enige daar) en iets met 2nutzquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt?achja, elkaar helpen he. Misschien showde ze dat er een scheurtje in haar badpak is dichtgenaaid? dunno
Oh ja er zijn daar een paar fans die mijn naam altijd noemen jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Volgens mij werd jij toen ook nog genoemd, iig iets met komen die klb sc'ers weer hier (was gewoon de enige daar) en iets met 2nutz
Hey kerel, leuke progress weer van je lijfquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoe kunnen fokkers eigenlijk werken bij defensie?
Omdat we allemaal autistisch zijn, komen we toch niet door die psychologische tests heen?
Plsquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou/10 ja.
Geldt ook voor:
[ afbeelding ]
die wenkbrauwen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou/10 ja.
Geldt ook voor:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
French manicure.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou/10 ja.
Geldt ook voor:
[ afbeelding ]
Welke kleur heb jij nu?quote:
Ik heb niets op. Jij?quote:
Oh. Heb blanke lak op.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou/10 ja.
Geldt ook voor:
[ afbeelding ]
Zal jou eens een goede fix geven.quote:
In welke zin?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens een goede fix geven.
Oh, oke.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens Vicks geven, kan me niet voorstellen dat jij fatsoenlijk door je neus kunt ademenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed door m'n neus ademen, WEENIE.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal jou eens Vicks geven, kan me niet voorstellen dat jij fatsoenlijk door je neus kunt ademen.
Hardop.quote:
Ik zat te denken aan bepaalde krachten die jouw neus weer ervaart waardoor dat voordeel afneemt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed door m'n neus ademen, WEENIE.
Godnondeju manquote:
Hou op, je breekt m'n hart.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan bepaalde krachten die jouw neus weer ervaart waardoor dat voordeel afneemt.
[..]
Godnondeju man.
allemaal kanker dikke neuzen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
missmessy is te dik, fanta is te mannelijk, etc etc.; ben benieuwt heo jullie er uit zien
Altijd dezelfde 5/6 nolifers hier mattie, laat ze maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
missmessy is te dik, fanta is te mannelijk, etc etc.; ben benieuwt heo jullie er uit zien
kenkergeilquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
Niet alleen te dik, ook kkuiers.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
Niet liegen.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welke proleet belt er privé, I can't. En dan niet terugbellen hè.
In 3... 2... 1..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry.Wilde gewoon even je stem horen.
Jij vind missmessy niet te dik?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
"Cleanup in aisle 9."quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welke proleet belt er privé, I can't. En dan niet terugbellen hè.
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en 2NutZ. Hij beoordeelt foto's.
#Spotlightquote:
Strakke lines ouwequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je doet grondig maar zakt door het cement
Hoezo, en nu? niks denk ik? mooi dat het zo leeftquote:
Werk nooit in de avond, 1/10e van 0 is 0.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ongeveer een tiende per week van wat jij per avond aan colli vult.
Vertaal jij eigenlijk engelse hiphop teksten? of ben je zelf zo poetisch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je doet grondig maar zakt door het cement
Ik snap hier niks van maar ik lig helemaal dubbelquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
Wijo wat een zinquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
Zou wat zijn als dat een hiphoplijn was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vertaal jij eigenlijk engelse hiphop teksten? of ben je zelf zo poetisch?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Why? kom echt wel gekkere dingen tegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat een hiphoplijn was.
Waarom werk je niet in de avond dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werk nooit in de avond, 1/10e van 0 is 0.
Loser.
Check de OPquote:
Mag pas in de avond werken als ik 10x zoveel colli heb als jij chicks neukt. Daarom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom werk je niet in de avond dan?
Voorbeeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why? kom echt wel gekkere dingen tegen
Zal jou eens van wat extra blanke lak voorzien.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
allemaal kanker dikke neuzen hier
Laat ik het zo zeggen ik hoor dagelijks gekke lines, maar ga het niet onthouden ofsoquote:
Ja, ik vond deze niet heel sterk maar het feit dat je in je volgende post mijn username goed spelt levert pluspunten op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag pas in de avond werken als ik 10x zoveel colli heb als jij chicks neukt. Daarom.
wtf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik snap deze nu, na een paar keer lezen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
IT'S ALL GOOD, G.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik hoor dagelijks gekke lines, maar ga het niet onthouden ofso
Had van jou ook een keer tip gekregen van vette artiesten... bedankt nog daarvoor
Luister die cd nog steeds van The Left
goed ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
*noteert idee*
*finna get rich*
Gek antwoordquote:
Ik dacht gelijk aan dat filmpje waarbij zo'n neger een tas jat en dan door een raam rent en KO gaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap deze nu, na een paar keer lezen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Was dat gewoon verzekeringswerk van die stationshal misszwartezieikjenogeenkeer? Als je op vakantie was in amsterdam kun je het gewoon onder reisverzekering laten vallen...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan dat filmpje waarbij zo'n neger een tas jat en dan door een raam rent en KO gaat
In mijn enthouse iasme vergat ik het nut van leestekens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap deze nu, na een paar keer lezen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Was dat gewoon verzekeringswerk van die stationshal misszwartezieikjenogeenkeer? Als je op vakantie was in amsterdam kun je het gewoon onder reisverzekering laten vallen...
Spuit elf in the building maar: Oh hell no dat dit Fanta is??quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HAHAHA JAWEL ASKIM.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spuit elf in the building maar: Oh hell no dat dit Fanta is??
Ik ook nietquote:
Hahahaha oh ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Moet nu weer denken aan A_F en z'n 10/10-reisverzekeringsgrap.
Jawel dat is fanta gekquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het is 'hindabuilding'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom, was ze mentally challenged at the moment?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel dat is fanta gekHeeft ze zelf gepost
Visualiseer je daar boven op een hoofd met badmutsquote:
quote:
HAHAHA AMBI.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom, was ze mentally challenged at the moment?
SHITquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gewoon om te bewijzen dat ze swag van voor 2012 hadden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zeiden die chimeids ook steeds achter van alles, terwijl het al 2 jaar oud is.
2NutZ had van Mortaxx en Mortaxx had link weggehaald uit z´n postquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Nee, wollah bedoel niet zo, maar waarom post je een foto zo van jezelf. En heeft iemand de originele post, zodat ik kan lachen?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Nee, bedoel niet zo
En heeft iemand de originele post, zodat ik kan lachen?
kk vies ben jijquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Nee, wollah bedoel niet zo, maar waarom post je een foto zo van jezelf. En heeft iemand de originele post, zodat ik kan lachen?
Maar ze heeft het echt zelf gepost op Fok?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2NutZ had van Mortaxx en Mortaxx had link weggehaald uit z´n post.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Wel eens met Ambi on this.
Je weet dat je oud wordt als je het een kwalijke zaak vind dat zulke sma's zo lam zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon om te bewijzen dat ze swag van voor 2012 hadden.
Ja ergens van juni. Zelf gepost door haar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Was het een recente pic?
Aldus de 45yr old virgo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
en je maagdelijkheidquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik ben nooit zo tegen je geweest heb zelfs pic aan je gegeven
Jouw pic? Ja,klopt. Dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik ben nooit zo tegen je geweest heb zelfs pic aan je gegeven
I prefer 'volwassen'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet dat je oud wordt als je het een kwalijke zaak vind dat zulke sma's zo lam zijn.
vindt*quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet dat je oud wordt als je het een kwalijke zaak vind dat zulke sma's zo lam zijn.
Ey gap, ik ben altijd netjes tegen je geweest. Totdat jij een andere nick aannam en mij inene ging bashen. Ga ga. Je kan mij een kutwijf vinden, maar zo vies doe ik tenminste niet.quote:
oo daar heb je adriaan vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
FOK!soap to be continued.
Softe boi op zn hart getraptquote:
Wat? Nee, het was Adriaan en Harris, waar ik het toen over had.quote:
Bij jou standaard tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Visualiseer even een allochtonentoon bij.
Beter "ga a nerd".quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Visualiseer even een allochtonentoon bij.
Wie zijn datquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wat? Nee, het was Adriaan en Harris, waar ik het toen over had.
kheb je nooit gebashtquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ey gap, ik ben altijd netjes tegen je geweest. Totdat jij een andere nick aannam en mij inene ging bashen. Ga ga. Je kan mij een kutwijf vinden, maar zo vies doe ik tenminste niet.
And no worries. Ik stuur geen foto's door.
Nee. Dat a zemmel, a dit, a dat..quote:
ONZ / [DE GYM #114] gaan als de brandweer!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:37 schreef Ambipur het volgende:
Laat me geen posts zoeken. Ignore me. Kom je met je 16 jaar stoer doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
kheb je nooit gebasht
had geen toegang meer tot mijn andere acc
daarom nu hier
Weet niet precies, maar het bekt lekker en legt nadruk op het woord dat erna komtquote:
[img=200,150]quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de meest kansloze uitspraak die er is.
Vaseline delivers....quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #114] gaan als de brandweer!
er zit veel meer achter dan je denktquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de meest kansloze uitspraak die er is.
vertelquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar het bekt lekker en legt nadruk op het woord dat erna komt.
[..]
[ [url=
[img]http://i.imgur.com/lDjRNIm.gif]afbeelding[/url] ]
[/quote]
Het breekt juist de doorstroming ofzo?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 18 juli 2013 14:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
er zit veel meer achter dan je denkt
was nooit als kwetsend bedoeld ik zweer et sorryquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat me geen posts zoeken. Ignore me. Kom je met je 16 jaar stoer doen
Oke, vergeven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:48 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
was nooit als kwetsend bedoeld ik zweer et sorry
kan niet je bent tata.. dat zit niet je systeemquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het breekt juist de doorstroming ofzo?
[..]
vertel
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
kan niet je bent tata.. dat zit niet je systeem
nog steeds nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet niet precies, maar het bekt lekker en legt nadruk op het woord dat erna komt.
[..]
[ [url=
[img]http://i.imgur.com/lDjRNIm.gif]afbeelding[/url] ]
Hugh.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #114] gaan als de brandweer!
Zo vies dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:50 schreef Che_ het volgende:
ik heb een foto van fanta-stick, als ik die post krijg ik ban waarschijnlijk
Gek meisje ben je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |