HAHAHA shiit ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het ook bijna onmogelijk te slapen met niets op mijn oor(slaap altijd op zijkant)
Echt hequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHA shiit ik ook.![]()
Het liefst de deken zo hoog optrekken dat je face gewoon half bedekt is.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAHA shiit ik ook.![]()
Het liefst de deken zo hoog optrekken dat je face gewoon half bedekt is.
Wat?quote:
Vreemd meisje ben jij.quote:
Takes one to know one. Overigens oud nieuws.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hezelfs met 26 graden op de kamer nog
Dus we zeggen niet voor niks dat je op een koelie lijkt ja ok.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vannacht toen ik naar huis liep kwam ik 3 dronken chimeids tegen, ze waren kk hard aan het praten, dus ik zeg "jullie praten kk hard", roepen ze me na van "eey, kom terug dan
!", zie ik daar een klein laagje Jack Daniels in een bijna lege fles, propz voor het soldaat maken van zo'n fles met hun kleine lijfjes. Had 'm nog bijna omgestoten ook, was ook niet helder meer
.
Maar oké, het waren een zwaar aangeschoten negerin die zich overduidelijk schaamde voor hun lamme vriendinnen, een lelijke koelie en een lichte koelie ofzo. Gaan ze vragen of ik Ramadan heb (), welk geloof ik aanhang (
) en begint die lichte koelie te dansen alsof ze in een Bollywood kino speelt
.
Toen dacht ik:
[ afbeelding ]
Heb ze een fijne avond gewenst en heb m'n weg vervolgd. Alleen die lichte chick was enigszins doable, maar not sure if barely legal, kwam ook net van m'n fwb, dus stak m'n half opgerookte jonko op en liep verder.
#diaryofapimp
Gelukkig hoor ik dat exclusief op FOK!, niemand heeft dat ooit tegen me gezegd verderquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus we zeggen niet voor niks dat je op een koelie lijkt ja ok.
Ik had L toen ook gevraagd of ze je op een keolie vond lijken en ze vond wel een beetje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik dat exclusief op FOK!, niemand heeft dat ooit tegen me gezegd verder.
Ja dag, die weet volgens mij niet eens precies wat een koelie is. Ik lijk verdomme 0,00 op een koeliequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik had L toen ook gevraagd of ze je op een keolie vond lijken en ze vond wel een beetje.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Eenmaal thuis aangekomen deed ik btw m'n shirt uit, korte broek aan (Braziliaanse elftal ftw), en ging liggen onder m'n dunne deken, vastgemaakt aan het voeteneind terwijl ik af en toe m'n kussens omdraaide voor de koele kant.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik lijk verdomme 0,00 op een koelie.
quote:
Tuurlijk weet ze dat wel, ze praatte ook fucking straat op een gegeven momentquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja dag, die weet volgens mij niet eens precies wat een koelie is. Ik lijk verdomme 0,00 op een koelie.
Gvd, waarom zij ook </3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |