Why? kom echt wel gekkere dingen tegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat een hiphoplijn was.
Waarom werk je niet in de avond dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werk nooit in de avond, 1/10e van 0 is 0.
Loser.
Check de OPquote:
Mag pas in de avond werken als ik 10x zoveel colli heb als jij chicks neukt. Daarom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom werk je niet in de avond dan?
Voorbeeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why? kom echt wel gekkere dingen tegen
Zal jou eens van wat extra blanke lak voorzien.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
allemaal kanker dikke neuzen hier
Laat ik het zo zeggen ik hoor dagelijks gekke lines, maar ga het niet onthouden ofsoquote:
Ja, ik vond deze niet heel sterk maar het feit dat je in je volgende post mijn username goed spelt levert pluspunten op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag pas in de avond werken als ik 10x zoveel colli heb als jij chicks neukt. Daarom.
wtf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
Ik snap deze nu, na een paar keer lezen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
IT'S ALL GOOD, G.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik hoor dagelijks gekke lines, maar ga het niet onthouden ofso
Had van jou ook een keer tip gekregen van vette artiesten... bedankt nog daarvoor
Luister die cd nog steeds van The Left
goed ideequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
*noteert idee*
*finna get rich*
Gek antwoordquote:
Ik dacht gelijk aan dat filmpje waarbij zo'n neger een tas jat en dan door een raam rent en KO gaatquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap deze nu, na een paar keer lezen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Was dat gewoon verzekeringswerk van die stationshal misszwartezieikjenogeenkeer? Als je op vakantie was in amsterdam kun je het gewoon onder reisverzekering laten vallen...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan dat filmpje waarbij zo'n neger een tas jat en dan door een raam rent en KO gaat
In mijn enthouse iasme vergat ik het nut van leestekens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap deze nu, na een paar keer lezen.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Was dat gewoon verzekeringswerk van die stationshal misszwartezieikjenogeenkeer? Als je op vakantie was in amsterdam kun je het gewoon onder reisverzekering laten vallen...
Spuit elf in the building maar: Oh hell no dat dit Fanta is??quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn progresspic?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |