quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en 2NutZ. Hij beoordeelt foto's.
#Spotlightquote:
Strakke lines ouwequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je doet grondig maar zakt door het cement
Hoezo, en nu? niks denk ik? mooi dat het zo leeftquote:
Werk nooit in de avond, 1/10e van 0 is 0.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ongeveer een tiende per week van wat jij per avond aan colli vult.
Vertaal jij eigenlijk engelse hiphop teksten? of ben je zelf zo poetisch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je doet grondig maar zakt door het cement
Ik snap hier niks van maar ik lig helemaal dubbelquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
Wijo wat een zinquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
Zou wat zijn als dat een hiphoplijn was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vertaal jij eigenlijk engelse hiphop teksten? of ben je zelf zo poetisch?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Why? kom echt wel gekkere dingen tegenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zou wat zijn als dat een hiphoplijn was.
Waarom werk je niet in de avond dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Werk nooit in de avond, 1/10e van 0 is 0.
Loser.
Check de OPquote:
Mag pas in de avond werken als ik 10x zoveel colli heb als jij chicks neukt. Daarom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom werk je niet in de avond dan?
Voorbeeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why? kom echt wel gekkere dingen tegen
Zal jou eens van wat extra blanke lak voorzien.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
allemaal kanker dikke neuzen hier
Laat ik het zo zeggen ik hoor dagelijks gekke lines, maar ga het niet onthouden ofsoquote:
Ja, ik vond deze niet heel sterk maar het feit dat je in je volgende post mijn username goed spelt levert pluspunten op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mag pas in de avond werken als ik 10x zoveel colli heb als jij chicks neukt. Daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |