Sorry.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welke proleet belt er privé, I can't. En dan niet terugbellen hè.
In 3... 2... 1..quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry.Wilde gewoon even je stem horen.
Jij vind missmessy niet te dik?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
missmessy is te dik, fanta is te mannelijk, etc etc.; ben benieuwt heo jullie er uit zien
"Cleanup in aisle 9."quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Welke proleet belt er privé, I can't. En dan niet terugbellen hè.
quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en 2NutZ. Hij beoordeelt foto's.
#Spotlightquote:
Strakke lines ouwequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je doet grondig maar zakt door het cement
Hoezo, en nu? niks denk ik? mooi dat het zo leeftquote:
Werk nooit in de avond, 1/10e van 0 is 0.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ongeveer een tiende per week van wat jij per avond aan colli vult.
Vertaal jij eigenlijk engelse hiphop teksten? of ben je zelf zo poetisch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
je doet grondig maar zakt door het cement
Ik snap hier niks van maar ik lig helemaal dubbelquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
Wijo wat een zinquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dwc heb jij met die sloopkogel die de stationshal in amsterdam aan diggelen liep, omdat ze niet bekend was met het fenomeen glas?
Zou wat zijn als dat een hiphoplijn was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vertaal jij eigenlijk engelse hiphop teksten? of ben je zelf zo poetisch?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |