quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou/10 ja.
Geldt ook voor:
[ afbeelding ]
Zal jou eens een goede fix geven.quote:
In welke zin?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens een goede fix geven.
Oh, oke.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal jou eens Vicks geven, kan me niet voorstellen dat jij fatsoenlijk door je neus kunt ademenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed door m'n neus ademen, WEENIE.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zal jou eens Vicks geven, kan me niet voorstellen dat jij fatsoenlijk door je neus kunt ademen.
Hardop.quote:
Ik zat te denken aan bepaalde krachten die jouw neus weer ervaart waardoor dat voordeel afneemt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan juist heel goed door m'n neus ademen, WEENIE.
Godnondeju manquote:
Hou op, je breekt m'n hart.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan bepaalde krachten die jouw neus weer ervaart waardoor dat voordeel afneemt.
[..]
Godnondeju man.
allemaal kanker dikke neuzen hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
missmessy is te dik, fanta is te mannelijk, etc etc.; ben benieuwt heo jullie er uit zien
Altijd dezelfde 5/6 nolifers hier mattie, laat ze maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
missmessy is te dik, fanta is te mannelijk, etc etc.; ben benieuwt heo jullie er uit zien
kenkergeilquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
Niet alleen te dik, ook kkuiers.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:11 schreef Cake-Man het volgende:
Niet liegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |