Lijk je srsly op haar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JIJ BEGON MET DIE KKNEUSGRAPJES ALTIJDMy life is over.
![]()
[..]
HAHAHA.Krio en ik.
Nee, mijn wenkbrauwen zijn mooier.quote:
Ja, accentueren mooi bij je brilquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, mijn wenkbrauwen zijn mooier.
Kijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voorspel een ashy ratchet ghetto pic.
Dank je.quote:
Maar die hebben geen cutieface.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JammerEen ghettowijfje was nog meer on point geweest
Hahahahhahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
lol chloro ze zeggen dat jy dit bent
[ afbeelding ]
Gvd sukkelquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
HAHAHAHAHA VAS VERSLIKTE ME BIJNA DOOR JE NIEUWE POSTGVD SHIIIIT
Watsdeze.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar die hebben geen cutieface.
Hoezo nakken, ze is toch indischquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze vond jouw post grappig juist, ga je haar nakken. Hahaha.
Nee really, hebben jullie seks gehad ofzo?quote:
Mij vertelde ze iets andersquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo nakken, ze is toch indisch?
Not even surprised.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mij vertelde ze iets anders?
Ben je srs?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mij vertelde ze iets anders?
Niet bewust van mijn kant, misschien heeft ie jou daarvoor gebruikt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee really, hebben jullie seks gehad ofzo?
De haat/liefde-verhouding tussen ons had even een neerwaartse trend, that's allquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee really, hebben jullie seks gehad ofzo?
Ja, echt hè.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
msbhhh heeft sowieso 18 nationaliteiten.. is altijd anders
En leuk dat dwc en vas het allemaal weer bij hebben gelegd enzo, zo te zien
Blijkbaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De haat/liefde-verhouding tussen ons had even neerwaartse trends, that's all.
Soms is het hier net een twilightzonequote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is het hier net een twilightzone
Het is gewoon te warm om zich op te winden achter z'n computer weet je, aangezien ie altijd totaal loopt te flippen tijdens zo'n sc rage.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
msbhhh heeft sowieso 18 nationaliteiten.. is altijd anders
En leuk dat dwc en vas het allemaal weer bij hebben gelegd enzo, zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#teamJacobquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms is het hier net een twilightzone
Behalve dat gezicht, ik haat het als mannen zo zielig gaan kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:29 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Vind hem wel echt kkgeil zo.
Dat heet acteren, weenie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behalve dat gezicht, ik haat het als mannen zo zielig gaan kijken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vannacht toen ik naar huis liep kwam ik 3 dronken chimeids tegen, ze waren kk hard aan het praten, dus ik zeg "jullie praten kk hard", roepen ze me na van "eey, kom terug dan
!", zie ik daar een klein laagje Jack Daniels in een bijna lege fles, propz voor het soldaat maken van zo'n fles met hun kleine lijfjes. Had 'm nog bijna omgestoten ook, was ook niet helder meer
.
Maar oké, het waren een zwaar aangeschoten negerin die zich overduidelijk schaamde voor hun lamme vriendinnen, een lelijke koelie en een lichte koelie ofzo. Gaan ze vragen of ik Ramadan heb (), welk geloof ik aanhang (
) en begint die lichte koelie te dansen alsof ze in een Bollywood kino speelt
.
Toen dacht ik:
[ afbeelding ]
Heb ze een fijne avond gewenst en heb m'n weg vervolgd. Alleen die lichte chick was enigszins doable, maar not sure if barely legal, kwam ook net van m'n fwb, dus stak m'n half opgerookte jonko op en liep verder.
#diaryofapimp
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ook even mijn toevoeging gedaan. Hope you'll like it
ik durf het niet zo goed toe te geven in deze SC maar ik ben blank.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt mijn beeld van jou?ONZ / [PICS] Raad de User!!
Nee, hier een portretfoto van Mur:quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt mijn beeld van jou?ONZ / [PICS] Raad de User!!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik durf het niet zo goed toe te geven in deze SC maar ik ben blank.
Oh serieusquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
CB vroeger.quote:
Echt!?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
CB had idd pas na 2009 swag.quote:
Ik doe fakequote:Op donderdag 18 juli 2013 13:38 schreef Chloroform het volgende:
Doet iedereen nou gewoon fake verbaasd of wisten jullie dat echt niet?_!
Bedankt dat je de grap nog even uitlegt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |