Ze denken dat ze bij defensie werken.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoe kunnen fokkers eigenlijk werken bij defensie?
Omdat we allemaal autistisch zijn, komen we toch niet door die psychologische tests heen?
Doet me denken aan dit waar ik vroeger altijd mee speelde:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ze denken dat ze bij defensie werken.
In werkelijkheid hebben ze tinnen soldaatjes!
Het was geen grap.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
De grap is mislukt, maar laten we dat snel achter ons laten en TS eens vragen wat zij van dat hele defensie denkt. Dus Fanta-stick, defensie, wat moeten we daar mee aan?
Daar knikkerde wij mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit waar ik vroeger altijd mee speelde:
[ afbeelding ]
jajaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Het was geen grap.
Ik ben voor defensie, de defensie zorgt ervoor dat ons land (redelijk) veilig is, en dat we andere landen kunnen helpen met een wederopbouw.
Die heeft twee flinke schotwonden en een kromme loop.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:50 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Doet me denken aan dit waar ik vroeger altijd mee speelde:
[ afbeelding ]
You're in bad company now.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heeft twee flinke schotwonden en een kromme loop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |