Ja ergens van juni. Zelf gepost door haar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Was het een recente pic?
Aldus de 45yr old virgo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waarom, was ze mentally challenged at the moment?
en je maagdelijkheidquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik ben nooit zo tegen je geweest heb zelfs pic aan je gegeven
Jouw pic? Ja,klopt. Dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
ik ben nooit zo tegen je geweest heb zelfs pic aan je gegeven
I prefer 'volwassen'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet dat je oud wordt als je het een kwalijke zaak vind dat zulke sma's zo lam zijn.
vindt*quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je weet dat je oud wordt als je het een kwalijke zaak vind dat zulke sma's zo lam zijn.
Ey gap, ik ben altijd netjes tegen je geweest. Totdat jij een andere nick aannam en mij inene ging bashen. Ga ga. Je kan mij een kutwijf vinden, maar zo vies doe ik tenminste niet.quote:
oo daar heb je adriaan vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
FOK!soap to be continued.
Softe boi op zn hart getraptquote:
Wat? Nee, het was Adriaan en Harris, waar ik het toen over had.quote:
Bij jou standaard tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Visualiseer even een allochtonentoon bij.
Beter "ga a nerd".quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Visualiseer even een allochtonentoon bij.
Wie zijn datquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wat? Nee, het was Adriaan en Harris, waar ik het toen over had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |