Moet ie niet doen neequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef Keano het volgende:
Ten Dam kan naar Astana.. Dat hoop ik toch niet zeg.
Ik vind het wel positief dat Nederlandse renners meer verspreid raken over het peloton. Dat hoeft echt niet slecht te zijn, maar Astana hoeft voor mij ook weer niet neequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef Keano het volgende:
Ten Dam kan naar Astana.. Dat hoop ik toch niet zeg.
ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het wel positief dat Nederlandse renners meer verspreid raken over het peloton. Dat hoeft echt niet slecht te zijn, maar Astana hoeft voor mij ook weer niet nee
Maar dat is ook gewoon een bazenploegquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef Keano het volgende:
Samen met Katusha en BMC de ploegen waar ik het minst mee heb. Orica Green Edge zou mooi bij hem passen denk ik en die kunnen wel een klassementsman gebruiken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon een bazenploeg
Laatste tijd toch weinig schandalen meer geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:26 schreef Steven184 het volgende:
Astana haar reputatie werkt natuurlijk niet mee, maar voor Ten Dam is het natuurlijk fantastisch om te kunnen werken voor iemand die ook daadwerkelijk een GT kan winnen. Vorig jaar zei ik al dat hij geen slechte keuze zou maken als hij voor Nibali zou gaan knechten.
Nope, maar imago gaat niet zomaar weg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste tijd toch weinig schandalen meer geweest?
Eten goede biefstukquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Mollema is dus ziek. Waarom zijn die Spanjaarden nooit ziek.
Vrij groot als je volledig afgetraind bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat ziek zijn komt door vermoeidheid wat komt door het hebben van een te slechte conditie. Slechte smoes.
Natuurlijk kan het zijn dat hij toevallig een virus oploopt, maar hoe groot is die kans?
Hij verliest 2 respectievelijk anderhalve minuutquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:
Mollema verliest uiteindelijk maar iets meer dan een minuut op contador en iets meer dan halve minuut op kreuzinger. Lijkt er dus op dat ze een sterker 2de deel hebben gereden.
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:
Mollema verliest uiteindelijk maar iets meer dan een minuut op contador en iets meer dan halve minuut op kreuzinger. Lijkt er dus op dat ze een sterker 2de deel hebben gereden.
Als dat het hebben van een slechte conditie is, hoe ziek moeten de gasten dan wel niet zijn die harken om op tijd binnen te komen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat ziek zijn komt door vermoeidheid wat komt door het hebben van een te slechte conditie. Slechte smoes.
Natuurlijk kan het zijn dat hij toevallig een virus oploopt, maar hoe groot is die kans?
Die hebben helemaal een slechte conditie. Gewoon een lachtertje natuurlijk als je niet eens een beetje bijtijds mee kan die alpe opquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat het hebben van een slechte conditie is, hoe ziek moeten de gasten dan wel niet zijn die harken om op tijd binnen te komen?
Omdat hij gisteren helemaal niet zo veel verloor, dan ga je niet direct zeggen dat iemand ziek is natuurlijk..quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef knep het volgende:
Mollema is wel redelijk vaak ziek, jammer.
Op zich vreemd dat ze daar gisteren niets van zeiden.
Het komt op mij over als gewoon een kutsmoesquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren helemaal niet zo veel verloor, dan ga je niet direct zeggen dat iemand ziek is natuurlijk..
Hopelijk valt het wel mee met zijn ziekte zodat hij in ieder geval plek 7 nog kan behouden, gat daarachter is nog wel aardig groot.
Dankjewel voor je opmerking.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het komt op mij over als gewoon een kutsmoes
Graag gedaan he!quote:
Maar ik denk niet goed genoeg voor de zege.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef JopJuh het volgende:
Gesink gaat echt nog wel voor een etappe, man die was goed volgens mij
Zou hij vandaag niet mee hebben gekund met Riblon?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ik denk niet goed genoeg voor de zege.
Denk wel dat hij van het niveau Riblon/ Van garderen is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ik denk niet goed genoeg voor de zege.
Jij denkt dat die dieper moeten gaan dan de klassementsmannen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat het hebben van een slechte conditie is, hoe ziek moeten de gasten dan wel niet zijn die harken om op tijd binnen te komen?
Nee, denk het niet. Die kan echt heel goed rijden op sommige dagen, en gezien de tijdrit van de dag ervoor is Van Garderen ook goed bezig deze laatste week. Er is gewoon geen Nederlander op dit moment in de vorm om een ritzege te pakken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou hij vandaag niet mee hebben gekund met Riblon?
Maar Riblon heeft vandaag op het limiet gereden en het is op dit moment onbekend hoe Gesink heeft gereden. Tot het einde mee met Mollema en rijdt bijna dezelfde tijd als Riblon omhoog. Heeft ook nog werk voor Ten Dam moeten doen. Ik denk dat hij best mee had gekundquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Die kan echt heel goed rijden op sommige dagen, en gezien de tijdrit van de dag ervoor is Van Garderen ook goed bezig deze laatste week. Er is gewoon geen Nederlander op dit moment in de vorm om een ritzege te pakken.
Ben ervan overtuigd dat Gesink dat echt wel moet kunnen, zolang ie de ruimte krijgt. Je zag hem vandaag gewoon constant omkijken richting Mollema na eerst Ten Dam na die Sarenne nog naar het peloton te hebben geloodst.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Die kan echt heel goed rijden op sommige dagen, en gezien de tijdrit van de dag ervoor is Van Garderen ook goed bezig deze laatste week. Er is gewoon geen Nederlander op dit moment in de vorm om een ritzege te pakken.
Klopt, als je dit zo ziet, heeft VDB2 een gouden kans, misschien wel zijn enige kans op het podium laten liggen. Doodzonde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd hoe Mollema recupereert maar denk eerder dat hij moet hopen dat hij even "sterk" blijft als vandaag en niet verder achteruit gaat, zodat hij misschien nog Rogers en Valverde kan voorblijven.
Denk dat VDB het had kunnen shaken om Contador, Purito en Quintana voor te blijven, zeker als je ziet hoe die laatste twee de derde week verteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als je dit zo ziet, heeft VDB2 een gouden kans, misschien wel zijn enige kans op het podium laten liggen. Doodzonde.
Volgend jaar wint Gesink de Tour dus dan is er een plekje minderquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef Ereinion het volgende:
Het deelnemersveld zal de komende jaren niet anders zijn. Als je dit jaar podium kan rijden, kan je dat volgend jaar ook wel.
Wuyts en Vannieuwkerke denken er anders over.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat VDB het had kunnen shaken om Contador, Purito en Quintana voor te blijven, zeker als je ziet hoe die laatste twee de derde week verteren.
En dat is toch een beetje een anticlimaxquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef GarryKasparov het volgende:
De eindconclusie is dat Belkin niks heeft gewonnen. Geen, rit, geen trui, geen podium.
Ik denk dat die 3 op het niveau van Nibali en VDB zelf van vorig jaar zitten. Zou waarschijnlijk weer 4e zijn geëindigd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat VDB het had kunnen shaken om Contador, Purito en Quintana voor te blijven, zeker als je ziet hoe die laatste twee de derde week verteren.
Mocht VDB op zijn niveau van vorig jaar gezeten hebben, wat ik toch wel betwijfel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat die 3 op het niveau van Nibali en VDB zelf van vorig jaar zitten. Zou waarschijnlijk weer 4e zijn geëindigd.
Eindconclusies trek je volgens mij op het eind, niet een paar dagen van te voren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef GarryKasparov het volgende:
De eindconclusie is dat Belkin niks heeft gewonnen. Geen, rit, geen trui, geen podium.
Ja, daar had Wuyts het vanmiddag ook al over.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat VDB voor dezelfde opbouw als Rodriguez ging.
Flink kuren dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tour de France: Etappe 18 is zojuist ten einde gekomen en je hebt al een eindconclusie? Best apart aangezien we nog tot zondag hebben te gaan. Al vraag ik me af waarom ik op je in ga aangezien je de beste huistroll van dit forum bent dit jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef GarryKasparov het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:30:41Worked hard with the whole team to keep Bauke and Laurens in GC. Incredible feeling, riding up 'TheAlp' with 1milion fans screaming! #Thanks reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:43:54Nog ff de Nederlandse fans op de alp bedanken, dit was fantastisch!!! Met name bocht 7... jullie zijn (te) Gek!!!
#PiependeOren #Proost reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:50:02Thanks voor alle toffe reacties via Twitter! We werken graag voor @BaukeMollema @LaurensTenDam en @TeamBelkin! Morgen weer #DRAN #TeamSpirit reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:48:05Eerst wedstrijd tweet. Enorm slechte benen vandaag. Uitgerekend dag van Alpe. Grrr. Ook onze kopmannen slecht maar gevochten als leeuwen. reageer retweet
Ach je kan toch al best conclusies trekken? We zijn al op 9/10de. Het wordt erg lastig om hier nog iets uit te halen, maar we kunnen er op hopen natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tour de France: Etappe 18 is zojuist ten einde gekomen en je hebt al een eindconclusie? Best apart aangezien we nog tot zondag hebben te gaan. Al vraag ik me af waarom ik op je in ga aangezien je de beste huistroll van dit forum bent dit jaar.
Dat is puur nattevingerwerk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke dag gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:30:41Worked hard with the whole team to keep Bauke and Laurens in GC. Incredible feeling, riding up 'TheAlp' with 1milion fans screaming! #Thanks reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:43:54Nog ff de Nederlandse fans op de alp bedanken, dit was fantastisch!!! Met name bocht 7... jullie zijn (te) Gek!!!
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:50:02Thanks voor alle toffe reacties via Twitter! We werken graag voor @BaukeMollema @LaurensTenDam en @TeamBelkin! Morgen weer #DRAN #TeamSpirit reageer retweet
Nee Gesink, morgen in de kopgroep graagquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:48:05Eerst wedstrijd tweet. Enorm slechte benen vandaag. Uitgerekend dag van Alpe. Grrr. Ook onze kopmannen slecht maar gevochten als leeuwen. reageer retweet
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef knep het volgende:
[..]
Nee Gesink, morgen in de kopgroep graag.
Inderdaad. Een etappe winnen is zoveel mooier dan een 6e of 8e plaats in het klassement.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Wespensteek het volgende:
Laat ze aub die top-tien plek aan Mollema en ten Dam laten en verder niets doen aan extra steun, als ze niet goed zijn verliezen ze met of zonder steun. Een etappe winnen moet nu prioriteit krijgen.
Hoogerland wint de laatste bergetappe en Ten Dam de sprint in Parijs. Je hebt gelijk knul.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tour de France: Etappe 18 is zojuist ten einde gekomen en je hebt al een eindconclusie? Best apart aangezien we nog tot zondag hebben te gaan. Al vraag ik me af waarom ik op je in ga aangezien je de beste huistroll van dit forum bent dit jaar.
Sukkel, Hoogerland is niet van Belkin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:08 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Hoogerland wint de laatste bergetappe en Ten Dam de sprint in Parijs. Je hebt gelijk knul.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:08 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Hoogerland wint de laatste bergetappe en Ten Dam de sprint in Parijs. Je hebt gelijk knul.
Als je niks nuttigs te melden hebt mag je ook wel gewoon niks zeggen hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef GarryKasparov het volgende:
Mellemam gaat zich focussen op een podiumplaats in de criteriums
Na de tour is hij wel opgerot uit topics over wielrennen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Als je niks nuttigs te melden hebt mag je ook wel gewoon niks zeggen hoor.
Ahv bovenstaande 'analyse' concludeer ik dat je niet zo vaak naar wielrennen kijkt, maar je mag natuurlijk altijd tegenspreken. Tactisch doet Belkin eigenlijk heel weinig fout.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat een stelletje losers die Belkin ploeg. Ze sturen Boom mee in een paar kansloze ontsnappingen, Gesink een keer met een mini-aanval, maar voor de rest? niets! Ze koersen alleen maar om hun positie te behouden. Ja dan ga je een keer op je plaat. Probeer het dan een keer zoals Contador, Quintana en Rodriguez. Maar nee hoor de Belkin ploeg blijft zitten en gaat nog buiten de top-10 vallen want als je zo koerst ben je altijd afhankelijk van het tempo van de concurrentie en dat gaat altijd fout.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Onbegrijpelijk dat ze bij die ritten niemand mee hadden. Nordhaug gaf zelfs nog aan dat hij zaterdag had mee gekund, maar dat het van de leiding niet nodig was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aanvallen zat er volgens mij voor Ten Dam of Mollema nooit echt in.
Ze hadden wel wat vaker mogen mee zitten in een aanval, Belkin in 't algemeen dus. Dat wil niet zeggen dat ze 't dan even snel hadden afgemaakt, maar in de ritten van Rui Costa en Trentin was er geen enkele reden om daar niemand mee te hebben.
Je conclusie is geheel onjuist. Tactisch doen ze alles fout ze zitten in een positie waarin ze moeten aanvallen, maar ze proberen alleen hun positie te behouden. Allle ploegen met renners in de top-10 vallen aan of proberen een etappe te winnen. Dat lijkt Belkin niet te interesseren, het is puur consolideren en daar win je niks mee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef hosee het volgende:
[..]
Ahv bovenstaande 'analyse' concludeer ik dat je niet zo vaak naar wielrennen kijkt, maar je mag natuurlijk altijd tegenspreken. Tactisch doet Belkin eigenlijk heel weinig fout.
Sommige mensen krijgen zo weinig aandacht in het echte leven dat ze gaan zoeken naar negatieve aandacht op FOK! Het is beter dat soort figuren te negeren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Als je niks nuttigs te melden hebt mag je ook wel gewoon niks zeggen hoor.
Echter konden Ten Dam en Mollema ook niet veel beter, dus is aanvallen een leuk idee, maar dat zat er gewoon niet in.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je conclusie is geheel onjuist. Tactisch doen ze alles fout ze zitten in een positie waarin ze moeten aanvallen, maar ze proberen alleen hun positie te behouden. Allle ploegen met renners in de top-10 vallen aan of proberen een etappe te winnen. Dat lijkt Belkin niet te interesseren, het is puur consolideren en daar win je niks mee.
Idd. Dé gemiste kans van de tour.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als je dit zo ziet, heeft VDB2 een gouden kans, misschien wel zijn enige kans op het podium laten liggen. Doodzonde.
Hoe moet je aanvallen als je de benen van Mollema en Ten Dam van vandaag hebt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je conclusie is geheel onjuist. Tactisch doen ze alles fout ze zitten in een positie waarin ze moeten aanvallen, maar ze proberen alleen hun positie te behouden. Allle ploegen met renners in de top-10 vallen aan of proberen een etappe te winnen. Dat lijkt Belkin niet te interesseren, het is puur consolideren en daar win je niks mee.
Eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aanvallen zat er volgens mij voor Ten Dam of Mollema nooit echt in.
Ze hadden wel wat vaker mogen mee zitten in een aanval, Belkin in 't algemeen dus. Dat wil niet zeggen dat ze 't dan even snel hadden afgemaakt, maar in de ritten van Rui Costa en Trentin was er geen enkele reden om daar niemand mee te hebben.
Precies, gewoon starten en kijken hoe het gaat. Hopelijk heeft hij een goede nacht en kan hij een beetje bijkomen van vandaagquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef TheArt het volgende:
Starten zou ik sowieso doen. Dan kan je altijd nog kijken hoe het gaat. Wordt ie gelijk gelost en komt ie amper vooruit, dan kan hij altijd nog de handdoek gooien.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef kilon het volgende:
Dit maakt de dcumentaire wel alleen maar mooier.
De benen moeten natuurlijk mee willen. Als je zit hoe Bau en LtD vandaag hebben gereden, dan vind ik aanvallen een heel slecht idee. Als Belkin had aangevallen, dan waren Bau en LtD vandaag binnen gekomen op een kwartier. Een beetje realistisch blijven, graag. Meer zit er niet in. Tactisch geen fout. Een een etappe-overwinning? Vandaag? Niet mogelijk, voor geen enkele Belkin renner...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dit gezegd zijnde, in de rit die Trentin won, had er natuurlijk wel iemand mee gemoeten... Dat is correct. Maar de correcte vlucht kiezen, is niet zo eenvoudig in de tour.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef hosee het volgende:
[..]
De benen moeten natuurlijk mee willen. Als je zit hoe Bau en LtD vandaag hebben gereden, dan vind ik aanvallen een heel slecht idee. Als Belkin had aangevallen, dan waren Bau en LtD vandaag binnen gekomen op een kwartier. Een beetje realistisch blijven, graag. Meer zit er niet in. Tactisch geen fout. Een een etappe-overwinning? Vandaag? Niet mogelijk, voor geen enkele Belkin renner...
twitter:jerschmale twitterde op donderdag 18-07-2013 om 22:30:20Zoals ik het begrijp is er nauwelijks twijfel of Mollema morgen start. Hij rijdt gewoon, tenzij hij zich onverwacht veel zieker gaat voelen. reageer retweet
Ik doel niet zozeer op deze etappe, maar op de gehele tour. Ze hebben 1 keer als ploeg samen met OPQS de boel op de kant getrokken, Boom heeft een paar keer meegezeten in de vlucht van de dag, Gesink een kansloos aanvalletje in de Pyreneeen, maar dat was het.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef hosee het volgende:
[..]
De benen moeten natuurlijk mee willen. Als je zit hoe Bau en LtD vandaag hebben gereden, dan vind ik aanvallen een heel slecht idee. Als Belkin had aangevallen, dan waren Bau en LtD vandaag binnen gekomen op een kwartier. Een beetje realistisch blijven, graag. Meer zit er niet in. Tactisch geen fout. Een een etappe-overwinning? Vandaag? Niet mogelijk, voor geen enkele Belkin renner...
Ik zie van Gaderen wel komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is Westra geen goede versterking voor Rabo Belkin?
Is toch altijd wel goed in het voorjaar, dan kan de rest daar zonder druk ook aan het seizoen beginnen en tijdens de tour kan hij natuurlijk ook een heleboel nuttig werk doen.
Het is pas geslaagd als ze hun klassementsdoelstellingen halen. Dat zal nog vrij lastig worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef sonnyspek het volgende:
Tour is in mijn ogen geslaagd voor Belkin, wie had dit gedacht? Ik had wel verwacht dat ze er doorheen zouden zakken, maar dat bijvoorbeeld al bij de eerste bergrit zou zijn. Normaal hebben ze altijd pech en nu hebben ze eens laten zien dat ook zij goed kunnen rijden, belooft wat voor de komende jaren.Jammer dat het nu niet gaat, maar geen ramp.
Ja ik snap dat wel, maar had jij verwacht dat ze eindelijk een keer mee zouden doen even? Ik ben opgegroeit met mensen zoals Gesink waarbij het was: 'Daar gaat i... En hij valt eraf'. Een verademing dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het is pas geslaagd als ze hun klassementsdoelstellingen halen. Dat zal nog vrij lastig worden.
Je bent 10?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel, maar had jij verwacht dat ze eindelijk een keer mee zouden doen even? Ik ben opgegroeit met mensen zoals Gesink waarbij het was: 'Daar gaat i... En hij valt eraf'. Een verademing dit.
Ten Dam ging er achteraan, maar kreeg het gat niet dicht en stuurde weg, waarna Froome het gat wel dichtknalde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige plek waar ik vond dat Ten Dam of Mollema iets hadden moeten doen was bij die aanval van Valverde (waar Froome meeging) in de rit dat Porte kraakte. Toen waren ze allebei nog goed en was er geen reden om allebei bij Contador te blijven zitten.
2010 gemist?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja ik snap dat wel, maar had jij verwacht dat ze eindelijk een keer mee zouden doen even? Ik ben opgegroeit met mensen zoals Gesink waarbij het was: 'Daar gaat i... En hij valt eraf'. Een verademing dit.
TJ komt niet, heeft vorig jaar verlengd bij BMC en wordt ook kopman van BMC in de toekomst.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik zie van Gaderen wel komen.En dan LtD naar Argos.
Iedereen tekent bij bij BMC, het draait er ook zo lekker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TJ komt niet, heeft vorig jaar verlengd bij BMC en wordt ook kopman van BMC in de toekomst.
Jammer, wie zie jij nog komen? Eventueel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
TJ komt niet, heeft vorig jaar verlengd bij BMC en wordt ook kopman van BMC in de toekomst.
Dat Gilbert bijtekende vond ik wel echt raar, maar die zal wel goed betaald krijgen dan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen tekent bij bij BMC, het draait er ook zo lekker.
Best betalende ploeg van het peloton schat ik zo in.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Iedereen tekent bij bij BMC, het draait er ook zo lekker.
Wereldtoppers moet je niet verwachten, het budget moet omlaag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:56 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jammer, wie zie jij nog komen? Eventueel.
Mag ook wel met een budget van 20 miljoenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Best betalende ploeg van het peloton schat ik zo in.
Denk dat alleen Poels een directe versterking zou zijn voor Belkin. Markus is voor de toekomst interessant ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wereldtoppers moet je niet verwachten, het budget moet omlaag.
Ik verwacht een vertrek van Garata, Brown, Renshaw (al vertrokken) en de kans is er ook zeker op een vertrek van Tanner en/of Wagner.
Het zou me ook niet verbazen als het contract van Sanchez wordt ontbonden, want de relatie tussen beide partijen is niet echt meer goed te noemen.
Stetina (Garmin) is wel al aangetrokken voor volgend seizoen.
Verder zullen ze vooral bij Vacansoleil goed kunnen winkelen, want die hebben enorm veel aflopende contracten. Hierdoor zouden Westra (heb ik al eerder genoemd), Hoogerland (altijd goed in de klassiekers + veel publiciteit want publiekslieveling), Marco Marcato (ook een goede knecht in klassiekers), Wout Poels en Rob Ruijgh.
Als ze ook nog ambities hebben voor de sprinttrein van Theo Bos zijn ook nog Boeckmans, Van Hummel, Ligthart en Markus opties.
Met Westra heb je iemand die heel handig is om erbij te hebben. Hij kan goed presteren in het voorjaar, iets waar ze bij Belkin nog wel aan kunnen werken en zal geen grootverdiener zijn en dus prima in het budget passen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat alleen Poels een directe versterking zou zijn voor Belkin. Markus is voor de toekomst interessant ja.
Niet als kopman natuurlijk, maar als knecht is hij in klassiekers toch wel erg handig. Tel daar de publiciteit die Johnny nog altijd met zich mee draagt en je komt erop uit dat hij zeker een nuttige 'aankoop' is. Bij Vacansoleil verdienen ze ook niet al teveel, dus duur zal hij niet zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef Ericr het volgende:
Hoogerland goed in de klassiekers? Die gast heeft 1 keer een 5de plek behaald in Lombardije. Zonde om aan te kopen.
Westra rijdt alleen goed in Parijs-Nice en het NK tijdrijden ongeveer. Hoogerland, zie wat Ericr zegt. Publiciteit heb je genoeg als Belkin zijnde, zie ook deze tour weer (en het NK, waar alle ogen op hen gericht zijn). Ruijgh zou nog kunnen als hij weinig kost inderdaad, maar dan zou ik vol voor Poels gaan. De Bos trein moet ik nog maar zien, dan zou je het eigenlijk a la Quickstep moeten doen. Compleet in dienst van 1 sprinter en een soort vliegende keep in de vorm van Kwiatkowski, en dat zie ik Belkin absoluut niet doen. Zou ook waanzin zijn als je Gesink, Mollema en Kelderman onder contract hebt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met Westra heb je iemand die heel handig is om erbij te hebben. Hij kan goed presteren in het voorjaar, iets waar ze bij Belkin nog wel aan kunnen werken en zal geen grootverdiener zijn en dus prima in het budget passen.
Hoogerland is ook een goede knecht en met de publiciteit die hij met zich meebrengt ook zeker het aankopen waard.
Ruijgh is ook een goede knecht in de bergen en er is weinig tot geen belangstelling voor hem, die zal dus ook niet zoveel kosten.
Verder zijn de mannen in de sprint natuurlijk handig voor Bos, maar ze moeten niet te duur worden.
Met Bos, Boom, Hofland, Goos, Van Emden, Flens, Leezer, Bobridge, Bol en Clement heb je voor het niveau waarop Belkin Bos laat koersen toch al een aardige trein, maar als ze hem ook mee willen nemen naar de grotere koersen, heeft hij toch een betere trein nodig.
Dan zijn ze misschien toch te diep gegaan in de voorbereiding, of hebben ze toch te weinig op uithoudings- en herstelvermogen getraind.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:20 schreef NEDW het volgende:
Ik vond Belking tactisch deze tour juist in orde. Door op die eerste Pyreneeën rit eigen tempo te rijden werden ze 3e en 6e in het klassement. En zeker die waaier-etappe was tactisch erg in orde: van te voren plan uitgedacht, goed uitgevoerd, froome op een minuut, valverde weg.
De enige reden waarom ze nu duikelen in het klassement is omdat de benen niet meer goed zijn.
De Bos-trein uiteraard niet in de Tour de France nee. Maar nu zie je Bos toch vooral op het niveau ZLM-tour rijden, terwijl ik hem ook wel eens in de WT-koersen wil zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Westra rijdt alleen goed in Parijs-Nice en het NK tijdrijden ongeveer. Hoogerland, zie wat Ericr zegt. Publiciteit heb je genoeg als Belkin zijnde, zie ook deze tour weer (en het NK, waar alle ogen op hen gericht zijn). Ruijgh zou nog kunnen als hij weinig kost inderdaad, maar dan zou ik vol voor Poels gaan. De Bos trein moet ik nog maar zien, dan zou je het eigenlijk a la Quickstep moeten doen. Compleet in dienst van 1 sprinter en een soort vliegende keep in de vorm van Kwiatkowski, en dat zie ik Belkin absoluut niet doen. Zou ook waanzin zijn als je Gesink, Mollema en Kelderman onder contract hebt.
Dat is (voorlopig) alleen maar een gerucht. Anders had het halve peloton al bij Astana geredenquote:
Maar wel goed knechtwerk gedaan. Aan alleen kopmannen heb je niets.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Westra heeft nog nooit goed in een klassieker gereden joh.
Ik denk dat je de rol van Wynants en Vanmarcke toch redelijk onderschat. Die 2 hielden Mollema en co echt briljant uit de wind deze tour bijv. Vanmarcke is daarnaast ook een steengoede renner, factortje 20 keer beter dan Hoogerland, zoals we in Parijs-Roubaix hebben gezien dit jaar en vorig voorjaar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De Bos-trein uiteraard niet in de Tour de France nee. Maar nu zie je Bos toch vooral op het niveau ZLM-tour rijden, terwijl ik hem ook wel eens in de WT-koersen wil zien.
En Westra rijdt buiten Parijs-Nice niet veel topklasseringen, maar hij is wel een handige knecht voor in de klassiekers en in de grote rondes.
Hoogerland is ook een goede knecht en extra publiciteit kan geen kwaad. Of je nou Hoogerland de bidons laat halen of Wynants/Lezer/Vanmarcke.
Dat uit de wind houden kan Hoogerland ook wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat je de rol van Wynants en Vanmarcke toch redelijk onderschat. Die 2 hielden Mollema en co echt briljant uit de wind deze tour bijv. Vanmarcke is daarnaast ook een steengoede renner, factortje 20 keer beter dan Hoogerland, zoals we in Parijs-Roubaix hebben gezien dit jaar en vorig voorjaar.
100% mee eens dat het klassieker seizoen een stuk beter kan. Maar ik denk niet dat Westra en Hoogerland de mensen zijn waar het aan ontbeert bij belkin.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat uit de wind houden kan Hoogerland ook wel.
En uiteraard is Vanmarcke een goede man voor in de klassiekers, maar het klassiekerseizoen bij Belkin kan, in mijn ogen, toch nog wel stukken beter. En de rol van een knecht in de overwinning is ook groot, dus daarom zouden Hoogerland en Westra, als ze niet teveel vragen uiteraard, gewoon goede versterkingen zijn.
Niet eens. Hij rijdt bijna geen klassiekers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wel goed knechtwerk gedaan. Aan alleen kopmannen heb je niets.
Eens, maar dan hadden ze wel mee moeten gaan op het moment dat Valverde ging, in zijn wiel. Valverde ging van achteren uit. Je zag één van de Belkins ook nog proberen mee te springen met Froome, maar dat lukte toen niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige plek waar ik vond dat Ten Dam of Mollema iets hadden moeten doen was bij die aanval van Valverde (waar Froome meeging) in de rit dat Porte kraakte. Toen waren ze allebei nog goed en was er geen reden om allebei bij Contador te blijven zitten.
Stetina al aangetrokken? Er was een gerucht dat ze geïnteresseerd waren, maar that's it ook.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wereldtoppers moet je niet verwachten, het budget moet omlaag.
Ik verwacht een vertrek van Garata, Brown, Renshaw (al vertrokken) en de kans is er ook zeker op een vertrek van Tanner en/of Wagner.
Het zou me ook niet verbazen als het contract van Sanchez wordt ontbonden, want de relatie tussen beide partijen is niet echt meer goed te noemen.
Stetina (Garmin) is wel al aangetrokken voor volgend seizoen.
Verder zullen ze vooral bij Vacansoleil goed kunnen winkelen, want die hebben enorm veel aflopende contracten. Hierdoor zouden Westra (heb ik al eerder genoemd), Hoogerland (altijd goed in de klassiekers + veel publiciteit want publiekslieveling), Marco Marcato (ook een goede knecht in klassiekers), Wout Poels en Rob Ruijgh.
Als ze ook nog ambities hebben voor de sprinttrein van Theo Bos zijn ook nog Boeckmans, Van Hummel, Ligthart en Markus opties.
Ach, het is vooral een boel onzin bij elkaar wat hij zit te blaten hier. Zelfs het gerucht over Stetina is nergens bevestigd, Hoogerland die even goed zou zijn als het uit de wind houden als Wynants/Vanmarcke en Westra die goed werk heeft gedaan in klassiekers die hij geeneens heeft gereden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stetina al aangetrokken? Er was een gerucht dat ze geïnteresseerd waren, maar that's it ook.
Helemaal mijn idee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:20 schreef NEDW het volgende:
Ik vond Belking tactisch deze tour juist in orde. Door op die eerste Pyreneeën rit eigen tempo te rijden werden ze 3e en 6e in het klassement. En zeker die waaier-etappe was tactisch erg in orde: van te voren plan uitgedacht, goed uitgevoerd, froome op een minuut, valverde weg.
De enige reden waarom ze nu duikelen in het klassement is omdat de benen niet meer goed zijn.
En met die transfers zou het budget ook niet omlaag gaan. Ja, Renshaw wel, maar ik neem aan dat die Nederlanders van Vacansoleil aanzienlijk meer zullen verdienen dan Brown, Tanner en co.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ach, het is vooral een boel onzin bij elkaar wat hij zit te blaten hier. Zelfs het gerucht over Stetina is nergens bevestigd, Hoogerland die even goed zou zijn als het uit de wind houden als Wynants/Vanmarcke en Westra die goed werk heeft gedaan in klassiekers die hij geeneens heeft gereden.
En wat moet je in hemelsnaam met Ruijgh op dit moment?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:19 schreef Wespensteek het volgende:
Het gaat uit als een nachtkaars bij Belkin
Mja. Ik dacht even dat Gesink een niveau was gezakt, maar het lijkt eigenlijk eerder een niveau of 2/3 te zijn, want anders deed hij vandaag echt wel mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede poging van Gesink. Hij komt gewoon dat laatste stukje te kort, maar dat is geen verrassing.
Goed in de breedte.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:28 schreef TLC het volgende:
3 Nederlanders in Parijs in de top 20, gewoon erg erg goed van Belkin![]()
![]()
twitter:RGUpdate twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 18:07:23Dagje kopgroep, eens wat anders! Gereden voor wat ik waard was en dat was, helaas 7e. Morgen nog een dagje #Vollebak met de @TeamBelkin Boys reageer retweet
Houdt niet over iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:29 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn want dan wint die bijna nooit meer iets.
Maar hij rijdt nu niet voor Belkin.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Houdt niet over idd
2013
2e en 3e etappe Ronde van Oman
GP Città di Camaiore
3e en 6e etappe Tirreno-Adriatico
Gent-Wevelgem
1e etappe Driedaagse van De Panne-Koksijde
Brabantse Pijl
3e en 8e etappe Ronde van Californië
Groene trui Puntenklassement Ronde van Californië
3e en 8e etappe Ronde van Zwitserland
Puntenklassement Ronde van Zwitserland
Slowaaks kampioen, Elite
7e etappe Ronde van Frankrijk
Gesink natuurlijk, die zie je ook in beeld.quote:
Dat eeuwige zeiken over die prestatie van Ruijgh begint ook vermoeiend te worden. Die reed toen gewoon een prima Tour voor een debutant.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:29 schreef marcodej het volgende:
Een matige, knechtende Gesink kan nog top 20 rijden in de Tour. Weten we ook weer wat die prestatie van Ruijgh waard is.
hoe kan ik hem er herkennen zonder pijl?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink natuurlijk, die zie je ook in beeld.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe kan ik hem er herkennen zonder pijl?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Verscholen achter de kus van z'n kindje, maar alsnog goed herkenbaar in beed
Ik denk dat ze dan Gesink, Mollema, Ten Dam, Slagter, Kelderman en Boom moeten verkopen om die te kunnen betalen.quote:
Ik denk dat ze ook wel een nog betere voorbereiding hebben verdiend en een op maat gesneden training gericht op de tour.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:44 schreef Evertjan het volgende:
Volgend jaar maar een weekje langer op hoogtestage
Gewoon voor de zege gaan in Zwitserland, dan begin je veel relaxter aan de Tour, dan heb je al iets binnen. Minder goede zaak voor een Tour-klassement, maar véél betere zaak voor de kansen op een ritzege.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:47 schreef Mani89 het volgende:
En iets minder gek doen in Zwitserland wellicht.
Sagan wint wel meer ritten dan die 6 bij elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat ze dan Gesink, Mollema, Ten Dam, Slagter, Kelderman en Boom moeten verkopen om die te kunnen betalen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef maniack28 het volgende:
Zielige reacties bij Belkin over de Spanjaarden.. dit vind ik ZOOOOO ver onder de maat. Openlijk beschuldigen van dopinggebruik zonder bewijs!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)paanse-renners.dhtml
twitter:merijnzeeman twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 13:27:20Suggeren=interpreteren. Deze journalist gebruikt ons voor zijn verhaal. Nooit over doping gesproken! reageer retweet
Volgens Zeeman hebben ze dit nooit zo gesuggereerd. Kan dus uit zijn verband zijn gerukt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:16 schreef maniack28 het volgende:
Zielige reacties bij Belkin over de Spanjaarden.. dit vind ik ZOOOOO ver onder de maat. Openlijk beschuldigen van dopinggebruik zonder bewijs!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)paanse-renners.dhtml
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:18 schreef Evertjan het volgende:
maar we kunnen toch wel vaststellen dat Belkin sportploeg van het jaar word?
twitter:laurenstendam twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 19:45:48No internet in the Alps. But for sure I'll upload those hard rides! Curious how much faster I did those climbs than in the may reco.. reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 21:24:37Thanks to a Belkin router in a Belkin car I could get this stuff online today... http://t.co/1AKBZxj8tZ #strava reageer retweet
6721 hoogtemeters. Sick.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:laurenstendam twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 19:45:48No internet in the Alps. But for sure I'll upload those hard rides! Curious how much faster I did those climbs than in the may reco.. reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 21:24:37Thanks to a Belkin router in a Belkin car I could get this stuff online today... http://t.co/1AKBZxj8tZ #strava reageer retweet
King Of Mountain.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik begrijp dat Strava de software is maar wat is KOM?
Eigen verantwoordelijkheid zoals je zegt. Veiligheid gaat voor de KOM die je wilt halen, komt vast nog wel eens een kans om die te halen en anders is het jammer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ooit iemand tegen een auto geknald (en overleden) tijdens een Strava-recordpoging, waarna zijn familie de website heeft aangeklaagd. Zo'n kerel beslist natuurlijk zelf om stom te gaan doen, maar zo'n website moedigt natuurlijk wel dergelijke ondoordachte acties aan. Al die gegevens publiek beschikbaar maken is een goed idee, maar het uitdelen van trofeetjes vind ik overbodig. Dit geheel in de marge.
Pindakaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef Evertjan het volgende:
transfer nieuws
'Slagter verruilt Belkin voor Garmin'
jongens in de tour zitten lekker aan het ontbijt
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/sport/35(...)niet-bevestigen.htmlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef Evertjan het volgende:
transfer nieuws
'Slagter verruilt Belkin voor Garmin'
jongens in de tour zitten lekker aan het ontbijt
[ afbeelding ]
Aanvallen, alsof dat ze zo goed afgaat lol.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef pfaf het volgende:
Keurige en maximaal haalbare zesde plaats. Volgend jaar ophouden met fietsen voor het klassement en eens aanvallen en een etappe winnen. En dan volgend jaar niet nog eens zo'n van de saaie en kleurloze Tour.
Hoe vaak hebben ze het geprobeerd dan? Boom een paar keer, maar zeker in de bergetappes was het proberen om het klassement te handhaven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Aanvallen, alsof dat ze zo goed afgaat lol.
Alsof ze zoveel over hadden om dat te kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze het geprobeerd dan? Boom een paar keer, maar zeker in de bergetappes was het proberen om het klassement te handhaven.
Omdat ze mikten op het klassement ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof ze zoveel over hadden om dat te kunnen doen.
Misschien moeten ze een voorbeeld aan Vacansoleil nemen.quote:
Saaie kleurloze tour? Ik weet niet welke tour jij hebt zitten kijken, maar deze tour was allerminst saai.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef pfaf het volgende:
Keurige en maximaal haalbare zesde plaats. Volgend jaar ophouden met fietsen voor het klassement en eens aanvallen en een etappe winnen. En dan volgend jaar niet nog eens zo'n van de saaie en kleurloze Tour.
Ik heb Belkin buiten de waaieretappe niet gezien, maar misschien kun jij even toelichten waarom jij wel vind dat ze niet kleurloos gereden hebben?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Saaie kleurloze tour? Ik weet niet welke tour jij hebt zitten kijken, maar deze tour was allerminst saai.
En wat als Ten Dam eens met een lange ontsnapping was mee gegaan in plaats van zichzelf dagenlang kapot rijden voor een zesde plek van Mollema. Wat Riblon en Rui Costa kunnen, kunnen Ten Dam en Mollema toch ook wel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:55 schreef Ereinion het volgende:
Eigenlijk precies terecht gekomen waar je ze van tevoren had kunnen verwachten. Ik vond het op zich geen kleurloze Tour, ze hebben lang voor de echte topplekken meegedaan. Uiteindelijk zijn ze duidelijk tekort gekomen, maar de eerste 2 weken waren gewoon erg goed.
8 knechten voor Mollema was inderdaad niet nodig, dat kon je al zien aankomen. Probleem is natuurlijk ook dat Belkin niet veel renners heeft die hier wel wat konden doen. Slagter had hier ook niks gewonnen, misschien LL, maar dat had andere redenen.
Tot in de laatste week om het podium gestreden, Nederlander in de top 10, twee in de top 20, drie in de top 30. Gewoon top gedaan. Als je een ploeg wil aanwijzen die kleurloos gereden hebt, noem dan een Vacansoleil ofzo, maar niet een team die gewoon een prima tour gereden hebben en voor het eerst in jaren bergop weer eens met de besten mee konden komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb Belkin buiten de waaieretappe niet gezien, maar misschien kun jij even toelichten waarom jij wel vind dat ze niet kleurloos gereden hebben?
Dat is persoonlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Saaie kleurloze tour? Ik weet niet welke tour jij hebt zitten kijken, maar deze tour was allerminst saai.
Een top 10 plek bij voorbaat overboord zetten voor een kansje in een ontsnapping?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat als Ten Dam eens met een lange ontsnapping was mee gegaan in plaats van zichzelf dagenlang kapot rijden voor een zesde plek van Mollema. Wat Riblon en Rui Costa kunnen, kunnen Ten Dam en Mollema toch ook wel?
Hij stond zelf veel te goed om weg te kunnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat als Ten Dam eens met een lange ontsnapping was mee gegaan in plaats van zichzelf dagenlang kapot rijden voor een zesde plek van Mollema. Wat Riblon en Rui Costa kunnen, kunnen Ten Dam en Mollema toch ook wel?
We zitten in het Belkin topic, ik heb het dan ook voornamelijk over Belkin en die vond ik echt niet sai en kleurloos rijden. Over Froome heb je gelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk.
Maar volgens mij was het al heel snel duidelijk dat Froome het geel ging behouden. In dat opzicht was het wel saai.
Zelfs Ten Dam heeft ongeveer ditniveau al wel eens laten zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
3 jaar terug was Menchov nog 2e (3e) en Gesink 5e (6e), waarom haalt iedereen halen sommigen toch het idee dat het al heel lang geleden is dat deze ploeg nog eens meedeed voor hoge klasseringen?
Hoe is in de top 10 staan gerelateerd aan niet saai rijden? Evans werd hier enkele jaren terug bijna gestenigd voor hetzelfde rijgedrag dat Mollema dit jaar liet zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:17 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Tot in de laatste week om het podium gestreden, Nederlander in de top 10, twee in de top 20, drie in de top 30. Gewoon top gedaan. Als je een ploeg wil aanwijzen die kleurloos gereden hebt, noem dan een Vacansoleil ofzo, maar niet een team die gewoon een prima tour gereden hebben en voor het eerst in jaren bergop weer eens met de besten mee konden komen.
Evans was wel beter dan Mollema. Mollema kon geen dag in de aanval zonder dat het hem zijn klassement kostte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe is in de top 10 staan gerelateerd aan niet saai rijden? Evans werd hier enkele jaren terug bijna gestenigd voor hetzelfde rijgedrag dat Mollema dit jaar liet zien.
Klopt in 2011 was de laatste spannende tussen Evans en Schleck toen en daarvoor was het ook steeds bloetstollend alleen sinds dat Sky groot is is er toch wel een dominantie in de tour aanwezig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk.
Maar volgens mij was het al heel snel duidelijk dat Froome het geel ging behouden. In dat opzicht was het wel saai.
Ik ook al ben ik wel blij met de 6de plek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet dat het niet zo werkt maar ik zie liever een ritoverwinning dan een waardeloze zesde plek. Dat is gewoonweg niks.
Maar waar had je ze aan willen zien vallen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe is in de top 10 staan gerelateerd aan niet saai rijden? Evans werd hier enkele jaren terug bijna gestenigd voor hetzelfde rijgedrag dat Mollema dit jaar liet zien.
Nee, dit is alles!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet dat het niet zo werkt maar ik zie liever een ritoverwinning dan een waardeloze zesde plek. Dat is gewoonweg niks.
Belkin moet niet alle 4 klassementsrenners naar de Tour sturen, laat er ook 2 de Giro rijden. Waarom altijd die focus zo vol op de Tour?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:44 schreef aesop het volgende:
Volgend jaar top 5 als doelstelling met Mollema en Gesink, en Kelderman en Kruijswijk in een vrije rol.
Mollema kan nog stappen maken en heeft een punch om in zware etappes ook nog voor een etappe te gaan. Paar goede helpers voor het vlakke en Boom als aanvaller.
omdat tour 100 keer zo belangrijk is voor de sponsor dan de giro?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Belkin moet niet alle 4 klassementsrenners naar de Tour sturen, laat er ook 2 de Giro rijden. Waarom altijd die focus zo vol op de Tour?
Zie Gesink volgend jaar veel liever weer voor de Giro gaan. (ook om revanche te nemen voor de Giro van dit jaar)
rui costa had ik anders ook vooraf niet verwacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
het is gewoon heel moeilijk om een rit te winnen in de Tour, 75% van de ritten worden gewonnen door de sprinters en de klassementsrenners. Deze tour zijn er maar 2 echte verrassende renners winnaar geworden van een rit dat zijn Bakelants en Trentin. Riblon is een twijfelgeval die heeft al eerder laten zien dat hij een bergrit kan winnen
het is wel renner die ritten wint in kleinere rondes in 2011 won hij ook al een rit in de TDF.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
rui costa had ik anders ook vooraf niet verwacht.
Gesink is dit jaar knecht en Mollema is 26 wat betekent dat hij nog op zn top moet komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:13 schreef Dejannn het volgende:
Dit jaar ook de Tour weer eens wat gevolgd, maar ik weet niet zoveel van wielrennen af, paar vraagjes daarom:
- Wat is er nu toch precies gebeurd met Gesink? Was toch altijd het meest talentvolle van zijn generatie? Komt daar nog wat van, of is er iets fysiek of mentaal?
- Die Mollema heeft natuurlijk steengoed gereden deze Tour, jammer dat ie door ziekte op het einde zo terugviel in het klassement, maar wat is zijn potentie eigenlijk? Zou hij nog beter kunnen dan dit jaar?
Wat hebben ze dit jaar gedaan dan? Gesink naar de Giro, Mollema naar de Tour. Da's toch niet vol op de Tour focussen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Belkin moet niet alle 4 klassementsrenners naar de Tour sturen, laat er ook 2 de Giro rijden. Waarom altijd die focus zo vol op de Tour?
Zie Gesink volgend jaar veel liever weer voor de Giro gaan. (ook om revanche te nemen voor de Giro van dit jaar)
Das geen wet van Meden en Perzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema is 26 wat betekent dat hij nog op zn top moet komen.
Sinds het overlijden van zijn vader en een dijbeenbreuk (waar hij nog steeds een pin voor in zijn been heeft) is het een slagje minder. Zowel fysiek als mentaal dus. Ook kan een oorzaak gevonden worden in het verminderd gebruik van snoepjes, maar dat is lastig aan te tonen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:13 schreef Dejannn het volgende:
Dit jaar ook de Tour weer eens wat gevolgd, maar ik weet niet zoveel van wielrennen af, paar vraagjes daarom:
- Wat is er nu toch precies gebeurd met Gesink? Was toch altijd het meest talentvolle van zijn generatie? Komt daar nog wat van, of is er iets fysiek of mentaal?
Een top vijf-notering is zijn max denk ik, in een ronde als de Vuelta zie ik hem nog wel op het podium komen. Echter zie ik hem nog steeds niet echt als ronderenner. Ik zie hem liever voor kleinere rondjes, eendagskoersen en etappeoverwinningen gaan.quote:- Die Mollema heeft natuurlijk steengoed gereden deze Tour, jammer dat ie door ziekte op het einde zo terugviel in het klassement, maar wat is zijn potentie eigenlijk? Zou hij nog beter kunnen dan dit jaar?
Ik denk dat 90% een 6e plek zou inruilen voor een ritzege en dat 100% dat zou doen voor 2 of 3 ritzeges.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:39 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Nee, dit is alles!
Dat wij zo geilen op een overwinning in een etappe is omdat we er in geen tijden een gehad hebben. Deze 6e plek is een veel betere prestatie dan twee etappes, misschien zelfs 3. Om zo hoog te staan moet je ook op slechte dagen alles geven. Mensen die voor de ritten gaan kiezen die uit en komen in andere op een half uur binnen ofzo.
Deze prestatie en die van Gesink een paar jaar geleden zijn van wereldniveau, dat alles wil je inruilen voor één of twee keer een kansje op een bosje bloemen en als eerste over de meet?
Denk 't ook. Maar een etappezege halen in de Tour is maar voor weinig weggelegd. Eigenlijk gaan vrijwel 3/4 van de zeges naar de sprinters of klassementrijders/klimmers. En voor het resterende kwart komen vaak dezelfde namen terug.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% een 6e plek zou inruilen voor een ritzege en dat 100% dat zou doen voor 2 of 3 ritzeges.
Het plan was om met Kruijswijk en Ten Dam als kopmannen te starten in de Vuelta.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
gaat Mollema de Vuelta rijden? Gesink niet dat lijkt me duidelijk
Ten Dam, L.L. Sanchez en Kruijswijk sowieso. En verder nog 6 man uit Wagner, Bos, Tanner, Renshaw, Bol, Van Emden, Brown, Mollema, Clement, Garate en Tjallingii.quote:
Omdat ze dan thuis helden zijn, maar dat is dus gebaseerd op de aanname dat 6e geen wereldprestatie is.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat 90% een 6e plek zou inruilen voor een ritzege en dat 100% dat zou doen voor 2 of 3 ritzeges.
Nee en dat vind ik ook prima, hoop ook dat ze dat doorzetten. Ik reageerde op aesop die vindt dat ze volgend jaar met Gesink, Mollema, Kruijswijk en Kelderman naar de Tour moeten..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat hebben ze dit jaar gedaan dan? Gesink naar de Giro, Mollema naar de Tour. Da's toch niet vol op de Tour focussen?
Werd vandaag gezegd dat Mollema waarschijnlijk de Vuelta gaat rijden ja "om hardheid op te doen". Voorafgaand aan het seizoen werden Ten Dam en Kruijswijk als kopman aangewezen, maar de vraag is hoeveel invloed deze Tour heeft op Ten Dam, die is echt ongelofelijk diep gegaan.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:38 schreef Evertjan het volgende:
gaat Mollema de Vuelta rijden? Gesink niet dat lijkt me duidelijk
Ja, maar dan hoef je toch niet met alle klassementsrenners naar de Tour gaan en wat prut naar de Giro te sturen? Wielerseizoen is zoveel meer dan enkel de Tour..quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
omdat tour 100 keer zo belangrijk is voor de sponsor dan de giro?
Ik ben ook wel benieuwd of Ten Dam naar Vuelta gaat.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd vandaag gezegd dat Mollema waarschijnlijk de Vuelta gaat rijden ja "om hardheid op te doen". Voorafgaand aan het seizoen werden Ten Dam en Kruijswijk als kopman aangewezen, maar de vraag is hoeveel invloed deze Tour heeft op Ten Dam, die is echt ongelofelijk diep gegaan.
TJS is helemaal in de ban gedaan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ten Dam, L.L. Sanchez en Kruijswijk sowieso. En verder nog 6 man uit Wagner, Bos, Tanner, Renshaw, Bol, Van Emden, Brown, Mollema, Clement, Garate en Tjallingii.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:21 schreef Mani89 het volgende:
Tijd voor Kruijswijk om te laten zien dat er nog iets in zit.
Denk dat die naar Canada gaat ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
TJS is helemaal in de ban gedaan?
Ik weet niet of Ten Dam wel gaat, gezien de inspanning van dit jaar. En het is een verre van vlakke Vuelta dit jaar, dus is het eigenlijk haast zonde om sprintgeweld mee te nemen. Ik hoop dat Slagter nog mee mag en Kelderman? Verder verwacht ik Clement, Tjallingii en Garate en ik hoop dat Bol en/of van Emden nog de kans krijgt in een (die) grote ronde.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:24 schreef TheArt het volgende:
Ten Dam, L.L. Sanchez en Kruijswijk sowieso. En verder nog 6 man uit Wagner, Bos, Tanner, Renshaw, Bol, Van Emden, Brown, Mollema, Clement, Garate en Tjallingii.
Kelderman gaan ze nooit naar een 2de grote ronde sturen in 1 jaar.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ten Dam wel gaat, gezien de inspanning van dit jaar. En het is een verre van vlakke Vuelta dit jaar, dus is het eigenlijk haast zonde om sprintgeweld mee te nemen. Ik hoop dat Slagter nog mee mag en Kelderman? Verder verwacht ik Clement, Tjallingii en Garate en ik hoop dat Bol en/of van Emden nog de kans krijgt in een (die) grote ronde.
2004 voor het laatstquote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:48 schreef kilon het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat de volledige Rabo ploeg Parijs heeft gehaald? Dat is namelijk ook wel een mooie prestatie.
Dit jaar zijn er niet eens 5 kansen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kelderman gaan ze nooit naar een 2de grote ronde sturen in 1 jaar.
En ik denk ook dat ze sprintgeweld meenemen, misschien Bos en 2 renners als ondersteuning (kan ook van Emden of Bol zijn trouwens). Er zijn weinig sprintkansen inderdaad, maar ik vind dat je Bos best eens het vertrouwen mag geven voor die paar ritten. Degenkolb won op die manier 5 ritten vorig jaar..
Loopt standaard een topic, maar uiteraard niet in het TDF-forum.quote:
Een topic over Belkin?quote:Op zondag 21 juli 2013 08:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Loopt standaard een topic, maar uiteraard niet in het TDF-forum.
Bos moet wel eens de kans krijgen om te laten zien dat ie 3 weken aankan, anders zal ie nooit de tour rijden.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 22:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kelderman gaan ze nooit naar een 2de grote ronde sturen in 1 jaar.
En ik denk ook niet dat ze sprintgeweld meenemen, misschien Bos en 2 renners als ondersteuning (kan ook van Emden of Bol zijn trouwens). Er zijn weinig sprintkansen inderdaad, maar ik vind dat je Bos best eens het vertrouwen mag geven voor die paar ritten. Degenkolb won op die manier 5 ritten vorig jaar..
Swek, de Gees is een echte kenkster aan het wordenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:56 schreef Revanches het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hem staan hoor, de Gees.
Dat is ook wel eens anders geweest. Kan me nog wel een jaar voorjaarsklassiekers herinneren waarin ze lekke band na lekke band hadden, elke wedstrijd opnieuw.twitter:RichardPlugge twitterde op zondag 21-07-2013 om 21:20:06Big thanks to #vittoria our tyre sponsor. During the whole #tdf13 we had three (3) flats in the 3404 kilometers of this Tour. reageer retweet
Over pijn verbijten gesproken op die kasseien in Parijs dan zeg, pff...quote:Op zondag 21 juli 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Ah, DeTank heeft een derde bal. Verklaart dat ie de laatste week niet zo goed reed?
quote:De open brief van Jeroen Blijlevens
Jeroen Blijlevens heeft donderdag toegegeven dat hij doping heeft gebruikt tijdens zijn loopbaan als wielrenner. Hij vertrekt als ploegleider van Belkin. Lees hieronder de open brief waarin de ex-renner onder meer uitlegt waarom hij nu pas zijn bekentenis doet.
Het is toch moeilijk om je fouten toe te geven. Met deze brief wil ik graag mijn verhaal kwijt. Velen zullen teleurgesteld in mij zijn en dat respecteer ik.
Op achtjarige leeftijd ben ik gaan koersen en vanaf toen was er maar één ding waar alles om draaide en dat was wielrennen. Ik wilde beroepsrenner worden en zou daar alles voor doen en laten.
Alle jeugdcategorieën heb ik doorlopen. Daarna nieuwelingen, junioren en amateurs. In 1994 kreeg ik een profcontract en mijn grote doel had ik bereikt. In 1995 mocht ik aan de Tour de France deelnemen en won ik ook nog eens de vijfde rit. Twee dagen later ben ik afgestapt omdat ik te ver achter lag in de Ardennen. In 1996 heb ik weer deelgenomen aan de Tour en won ik weer de vijfde etappe, deze Tour heb ik ook uitgereden maar dat was een hels karwei.
Een peloton dat alle dagen van start tot finish volle bak over de Franse wegen reed en bergop veelal op het buitenblad. Er werd veel over het wondermiddel epo gesproken. In 1997 besloot ik voor het eerst voor de Tour epo te gaan gebruiken (bij de Dopingautoriteit zal ik mijn hele verhaal vertellen). Dit was een stom besluit, maar in mijn ogen wel een beslissing die ik moest nemen. Ik had het gevoel dat ik op een splitsing stond. Epo nemen en grote koersen rijden of het zou heel moeilijk zijn om een behoorlijke prof te zijn. Het was een tweestrijd!
Mijn hele leven had in het teken gestaan van het wielrennen en dan wil je dat niet zomaar opgeven, omdat er een wondermiddel was in het peloton. Ik heb zelf de keuze gemaakt om het te gaan gebruiken en de epo zelf gekocht. Er zijn nooit verboden producten aangeboden vanuit een ploeg waar ik heb gereden.
Vaak is mij gevraagd of ik ooit doping heb genomen, altijd heb ik het ontkend. Je geeft natuurlijk niet graag toe dat je doping hebt gebruikt.
Dit jaar moest iedereen die werkzaam was bij een van de drie Nederlandse ploegen of KNWU een verklaring ondertekenen en aangeven of je ooit met doping in aanraking was geweest. Als je op dat moment toegaf kreeg je een half jaar schorsing en kon je later je werkzaamheden hervatten. Ik heb toen de keuze gemaakt om de vier vragen met nee te beantwoorden. Ik heb hiervoor gekozen omdat je enerzijds niet graag toegeeft en anderzijds de afweging maakt wat de consequenties zijn om een half jaar niet te werken.
Onze ploeg was op zoek naar een sponsor en het was niet zeker of Blanco in 2014 nog zou bestaan. Als ik zou bekennen dan zou ik maar drie maanden (buiten het wegseizoen) mijn beroep als ploegleider kunnen uitvoeren in 2013. Ik heb de keuze gemaakt om aan de slag te gaan en mijzelf te bewijzen. Mocht de ploeg toen al zeker zijn geweest van een sponsor tot en met 2015, dan zou ik wellicht een ander keuze hebben gemaakt.
Het wielrennen anno 2013 is echt goed bezig en er is een grote cultuuromslag gekomen, dit is zeker te danken aan de nieuwe generatie. Graag had ik in deze tijd wielrenner geweest en ik ben ervan overtuigd dat vele renners van mijn tijd er zo over denken.
Geef de renners het respect, zij willen, net als ik destijds hun droom verwezenlijken. Geef de sporters de ruimte en luister naar hun stem. Ik ben nu zeven maanden aan de slag geweest bij Blanco/Belkin en daar worden de nieuwe regels zeer strikt nageleefd en is er een anti-doping houding binnen de ploeg.
Jeroen Blijlevens
Meerle, 25 juli 2013
Op zich begrijp ik hem wel. Het hele peleton racet de bergen op, en jij komt net binnen de tijdslimiet binnen. Je vreest voor je carrière, hoort van Epo, dus ja, dan doe je mee toch?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef Evertjan het volgende:
Blijlevens er uit gegooid hier zijn open brief
http://www.nusport.nl/wie(...)roen-blijlevens.html
[..]
Voor een sprinter is het ook van belang om goed de bergen over te komen natuurlijk. Anders kan je in Parijs niet winnen. Dus op zich wel logisch dat hij zich dopeerde om die bergen over te komen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op zich begrijp ik hem wel. Het hele peleton racet de bergen op, en jij komt net binnen de tijdslimiet binnen. Je vreest voor je carrière, hoort van Epo, dus ja, dan doe je mee toch?
Wel een bewijs dat Epo niet van iedereen een Tourwinnaar maakt. Ondanks Epo nooit een trui gewonnen binnen de Tour...
de enige die dat nog gelooft is Dekker zelf geloof ik. Alleen is er geen bewijs.quote:
Of hij nam niet genoeg epo...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef Godshand het volgende:
Wel een bewijs dat Epo niet van iedereen een Tourwinnaar maakt. Ondanks Epo nooit een trui gewonnen binnen de Tour...
Positief blijvenquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
de enige die dat nog gelooft is Dekker zelf geloof ik. Alleen is er geen bewijs.
Dekker Jr. gelooft ook nog in de onschuld van z'n vader.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
de enige die dat nog gelooft is Dekker zelf geloof ik.
Ik begrijp hem ook.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Op zich begrijp ik hem wel. Het hele peleton racet de bergen op, en jij komt net binnen de tijdslimiet binnen. Je vreest voor je carrière, hoort van Epo, dus ja, dan doe je mee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |