Dat is persoonlijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Saaie kleurloze tour? Ik weet niet welke tour jij hebt zitten kijken, maar deze tour was allerminst saai.
Een top 10 plek bij voorbaat overboord zetten voor een kansje in een ontsnapping?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat als Ten Dam eens met een lange ontsnapping was mee gegaan in plaats van zichzelf dagenlang kapot rijden voor een zesde plek van Mollema. Wat Riblon en Rui Costa kunnen, kunnen Ten Dam en Mollema toch ook wel?
Hij stond zelf veel te goed om weg te kunnen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
En wat als Ten Dam eens met een lange ontsnapping was mee gegaan in plaats van zichzelf dagenlang kapot rijden voor een zesde plek van Mollema. Wat Riblon en Rui Costa kunnen, kunnen Ten Dam en Mollema toch ook wel?
We zitten in het Belkin topic, ik heb het dan ook voornamelijk over Belkin en die vond ik echt niet sai en kleurloos rijden. Over Froome heb je gelijk.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk.
Maar volgens mij was het al heel snel duidelijk dat Froome het geel ging behouden. In dat opzicht was het wel saai.
Zelfs Ten Dam heeft ongeveer ditniveau al wel eens laten zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
3 jaar terug was Menchov nog 2e (3e) en Gesink 5e (6e), waarom haalt iedereen halen sommigen toch het idee dat het al heel lang geleden is dat deze ploeg nog eens meedeed voor hoge klasseringen?
Hoe is in de top 10 staan gerelateerd aan niet saai rijden? Evans werd hier enkele jaren terug bijna gestenigd voor hetzelfde rijgedrag dat Mollema dit jaar liet zien.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:17 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Tot in de laatste week om het podium gestreden, Nederlander in de top 10, twee in de top 20, drie in de top 30. Gewoon top gedaan. Als je een ploeg wil aanwijzen die kleurloos gereden hebt, noem dan een Vacansoleil ofzo, maar niet een team die gewoon een prima tour gereden hebben en voor het eerst in jaren bergop weer eens met de besten mee konden komen.
Evans was wel beter dan Mollema. Mollema kon geen dag in de aanval zonder dat het hem zijn klassement kostte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe is in de top 10 staan gerelateerd aan niet saai rijden? Evans werd hier enkele jaren terug bijna gestenigd voor hetzelfde rijgedrag dat Mollema dit jaar liet zien.
Klopt in 2011 was de laatste spannende tussen Evans en Schleck toen en daarvoor was het ook steeds bloetstollend alleen sinds dat Sky groot is is er toch wel een dominantie in de tour aanwezig.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:20 schreef Keauning het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk.
Maar volgens mij was het al heel snel duidelijk dat Froome het geel ging behouden. In dat opzicht was het wel saai.
Ik ook al ben ik wel blij met de 6de plek.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet dat het niet zo werkt maar ik zie liever een ritoverwinning dan een waardeloze zesde plek. Dat is gewoonweg niks.
Maar waar had je ze aan willen zien vallen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe is in de top 10 staan gerelateerd aan niet saai rijden? Evans werd hier enkele jaren terug bijna gestenigd voor hetzelfde rijgedrag dat Mollema dit jaar liet zien.
Nee, dit is alles!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:54 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet dat het niet zo werkt maar ik zie liever een ritoverwinning dan een waardeloze zesde plek. Dat is gewoonweg niks.
Belkin moet niet alle 4 klassementsrenners naar de Tour sturen, laat er ook 2 de Giro rijden. Waarom altijd die focus zo vol op de Tour?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:44 schreef aesop het volgende:
Volgend jaar top 5 als doelstelling met Mollema en Gesink, en Kelderman en Kruijswijk in een vrije rol.
Mollema kan nog stappen maken en heeft een punch om in zware etappes ook nog voor een etappe te gaan. Paar goede helpers voor het vlakke en Boom als aanvaller.
omdat tour 100 keer zo belangrijk is voor de sponsor dan de giro?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Belkin moet niet alle 4 klassementsrenners naar de Tour sturen, laat er ook 2 de Giro rijden. Waarom altijd die focus zo vol op de Tour?
Zie Gesink volgend jaar veel liever weer voor de Giro gaan. (ook om revanche te nemen voor de Giro van dit jaar)
rui costa had ik anders ook vooraf niet verwacht.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
het is gewoon heel moeilijk om een rit te winnen in de Tour, 75% van de ritten worden gewonnen door de sprinters en de klassementsrenners. Deze tour zijn er maar 2 echte verrassende renners winnaar geworden van een rit dat zijn Bakelants en Trentin. Riblon is een twijfelgeval die heeft al eerder laten zien dat hij een bergrit kan winnen
het is wel renner die ritten wint in kleinere rondes in 2011 won hij ook al een rit in de TDF.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:12 schreef Ferdii het volgende:
[..]
rui costa had ik anders ook vooraf niet verwacht.
Gesink is dit jaar knecht en Mollema is 26 wat betekent dat hij nog op zn top moet komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:13 schreef Dejannn het volgende:
Dit jaar ook de Tour weer eens wat gevolgd, maar ik weet niet zoveel van wielrennen af, paar vraagjes daarom:
- Wat is er nu toch precies gebeurd met Gesink? Was toch altijd het meest talentvolle van zijn generatie? Komt daar nog wat van, of is er iets fysiek of mentaal?
- Die Mollema heeft natuurlijk steengoed gereden deze Tour, jammer dat ie door ziekte op het einde zo terugviel in het klassement, maar wat is zijn potentie eigenlijk? Zou hij nog beter kunnen dan dit jaar?
Wat hebben ze dit jaar gedaan dan? Gesink naar de Giro, Mollema naar de Tour. Da's toch niet vol op de Tour focussen?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Belkin moet niet alle 4 klassementsrenners naar de Tour sturen, laat er ook 2 de Giro rijden. Waarom altijd die focus zo vol op de Tour?
Zie Gesink volgend jaar veel liever weer voor de Giro gaan. (ook om revanche te nemen voor de Giro van dit jaar)
Das geen wet van Meden en Perzen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mollema is 26 wat betekent dat hij nog op zn top moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |