Eigen verantwoordelijkheid zoals je zegt. Veiligheid gaat voor de KOM die je wilt halen, komt vast nog wel eens een kans om die te halen en anders is het jammer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is ooit iemand tegen een auto geknald (en overleden) tijdens een Strava-recordpoging, waarna zijn familie de website heeft aangeklaagd. Zo'n kerel beslist natuurlijk zelf om stom te gaan doen, maar zo'n website moedigt natuurlijk wel dergelijke ondoordachte acties aan. Al die gegevens publiek beschikbaar maken is een goed idee, maar het uitdelen van trofeetjes vind ik overbodig. Dit geheel in de marge.
Pindakaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef Evertjan het volgende:
transfer nieuws
'Slagter verruilt Belkin voor Garmin'
jongens in de tour zitten lekker aan het ontbijt
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/sport/35(...)niet-bevestigen.htmlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:51 schreef Evertjan het volgende:
transfer nieuws
'Slagter verruilt Belkin voor Garmin'
jongens in de tour zitten lekker aan het ontbijt
[ afbeelding ]
Aanvallen, alsof dat ze zo goed afgaat lol.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef pfaf het volgende:
Keurige en maximaal haalbare zesde plaats. Volgend jaar ophouden met fietsen voor het klassement en eens aanvallen en een etappe winnen. En dan volgend jaar niet nog eens zo'n van de saaie en kleurloze Tour.
Hoe vaak hebben ze het geprobeerd dan? Boom een paar keer, maar zeker in de bergetappes was het proberen om het klassement te handhaven.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:38 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Aanvallen, alsof dat ze zo goed afgaat lol.
Alsof ze zoveel over hadden om dat te kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze het geprobeerd dan? Boom een paar keer, maar zeker in de bergetappes was het proberen om het klassement te handhaven.
Omdat ze mikten op het klassement ja.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof ze zoveel over hadden om dat te kunnen doen.
Misschien moeten ze een voorbeeld aan Vacansoleil nemen.quote:
Saaie kleurloze tour? Ik weet niet welke tour jij hebt zitten kijken, maar deze tour was allerminst saai.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef pfaf het volgende:
Keurige en maximaal haalbare zesde plaats. Volgend jaar ophouden met fietsen voor het klassement en eens aanvallen en een etappe winnen. En dan volgend jaar niet nog eens zo'n van de saaie en kleurloze Tour.
Ik heb Belkin buiten de waaieretappe niet gezien, maar misschien kun jij even toelichten waarom jij wel vind dat ze niet kleurloos gereden hebben?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:07 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Saaie kleurloze tour? Ik weet niet welke tour jij hebt zitten kijken, maar deze tour was allerminst saai.
En wat als Ten Dam eens met een lange ontsnapping was mee gegaan in plaats van zichzelf dagenlang kapot rijden voor een zesde plek van Mollema. Wat Riblon en Rui Costa kunnen, kunnen Ten Dam en Mollema toch ook wel?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:55 schreef Ereinion het volgende:
Eigenlijk precies terecht gekomen waar je ze van tevoren had kunnen verwachten. Ik vond het op zich geen kleurloze Tour, ze hebben lang voor de echte topplekken meegedaan. Uiteindelijk zijn ze duidelijk tekort gekomen, maar de eerste 2 weken waren gewoon erg goed.
8 knechten voor Mollema was inderdaad niet nodig, dat kon je al zien aankomen. Probleem is natuurlijk ook dat Belkin niet veel renners heeft die hier wel wat konden doen. Slagter had hier ook niks gewonnen, misschien LL, maar dat had andere redenen.
Tot in de laatste week om het podium gestreden, Nederlander in de top 10, twee in de top 20, drie in de top 30. Gewoon top gedaan. Als je een ploeg wil aanwijzen die kleurloos gereden hebt, noem dan een Vacansoleil ofzo, maar niet een team die gewoon een prima tour gereden hebben en voor het eerst in jaren bergop weer eens met de besten mee konden komen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb Belkin buiten de waaieretappe niet gezien, maar misschien kun jij even toelichten waarom jij wel vind dat ze niet kleurloos gereden hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |