Moet ie niet doen neequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef Keano het volgende:
Ten Dam kan naar Astana.. Dat hoop ik toch niet zeg.
Ik vind het wel positief dat Nederlandse renners meer verspreid raken over het peloton. Dat hoeft echt niet slecht te zijn, maar Astana hoeft voor mij ook weer niet neequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:58 schreef Keano het volgende:
Ten Dam kan naar Astana.. Dat hoop ik toch niet zeg.
ditquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het wel positief dat Nederlandse renners meer verspreid raken over het peloton. Dat hoeft echt niet slecht te zijn, maar Astana hoeft voor mij ook weer niet nee
Maar dat is ook gewoon een bazenploegquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:22 schreef Keano het volgende:
Samen met Katusha en BMC de ploegen waar ik het minst mee heb. Orica Green Edge zou mooi bij hem passen denk ik en die kunnen wel een klassementsman gebruiken.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar dat is ook gewoon een bazenploeg
Laatste tijd toch weinig schandalen meer geweest?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:26 schreef Steven184 het volgende:
Astana haar reputatie werkt natuurlijk niet mee, maar voor Ten Dam is het natuurlijk fantastisch om te kunnen werken voor iemand die ook daadwerkelijk een GT kan winnen. Vorig jaar zei ik al dat hij geen slechte keuze zou maken als hij voor Nibali zou gaan knechten.
Nope, maar imago gaat niet zomaar weg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste tijd toch weinig schandalen meer geweest?
Eten goede biefstukquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef Slobeend het volgende:
Mollema is dus ziek. Waarom zijn die Spanjaarden nooit ziek.
Vrij groot als je volledig afgetraind bent.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat ziek zijn komt door vermoeidheid wat komt door het hebben van een te slechte conditie. Slechte smoes.
Natuurlijk kan het zijn dat hij toevallig een virus oploopt, maar hoe groot is die kans?
Hij verliest 2 respectievelijk anderhalve minuutquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:
Mollema verliest uiteindelijk maar iets meer dan een minuut op contador en iets meer dan halve minuut op kreuzinger. Lijkt er dus op dat ze een sterker 2de deel hebben gereden.
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef MolFan het volgende:
Mollema verliest uiteindelijk maar iets meer dan een minuut op contador en iets meer dan halve minuut op kreuzinger. Lijkt er dus op dat ze een sterker 2de deel hebben gereden.
Als dat het hebben van een slechte conditie is, hoe ziek moeten de gasten dan wel niet zijn die harken om op tijd binnen te komen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dat ziek zijn komt door vermoeidheid wat komt door het hebben van een te slechte conditie. Slechte smoes.
Natuurlijk kan het zijn dat hij toevallig een virus oploopt, maar hoe groot is die kans?
Die hebben helemaal een slechte conditie. Gewoon een lachtertje natuurlijk als je niet eens een beetje bijtijds mee kan die alpe opquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat het hebben van een slechte conditie is, hoe ziek moeten de gasten dan wel niet zijn die harken om op tijd binnen te komen?
Omdat hij gisteren helemaal niet zo veel verloor, dan ga je niet direct zeggen dat iemand ziek is natuurlijk..quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef knep het volgende:
Mollema is wel redelijk vaak ziek, jammer.
Op zich vreemd dat ze daar gisteren niets van zeiden.
Het komt op mij over als gewoon een kutsmoesquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Omdat hij gisteren helemaal niet zo veel verloor, dan ga je niet direct zeggen dat iemand ziek is natuurlijk..
Hopelijk valt het wel mee met zijn ziekte zodat hij in ieder geval plek 7 nog kan behouden, gat daarachter is nog wel aardig groot.
Dankjewel voor je opmerking.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het komt op mij over als gewoon een kutsmoes
Graag gedaan he!quote:
Maar ik denk niet goed genoeg voor de zege.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef JopJuh het volgende:
Gesink gaat echt nog wel voor een etappe, man die was goed volgens mij
Zou hij vandaag niet mee hebben gekund met Riblon?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ik denk niet goed genoeg voor de zege.
Denk wel dat hij van het niveau Riblon/ Van garderen is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar ik denk niet goed genoeg voor de zege.
Jij denkt dat die dieper moeten gaan dan de klassementsmannen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als dat het hebben van een slechte conditie is, hoe ziek moeten de gasten dan wel niet zijn die harken om op tijd binnen te komen?
Nee, denk het niet. Die kan echt heel goed rijden op sommige dagen, en gezien de tijdrit van de dag ervoor is Van Garderen ook goed bezig deze laatste week. Er is gewoon geen Nederlander op dit moment in de vorm om een ritzege te pakken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou hij vandaag niet mee hebben gekund met Riblon?
Maar Riblon heeft vandaag op het limiet gereden en het is op dit moment onbekend hoe Gesink heeft gereden. Tot het einde mee met Mollema en rijdt bijna dezelfde tijd als Riblon omhoog. Heeft ook nog werk voor Ten Dam moeten doen. Ik denk dat hij best mee had gekundquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Die kan echt heel goed rijden op sommige dagen, en gezien de tijdrit van de dag ervoor is Van Garderen ook goed bezig deze laatste week. Er is gewoon geen Nederlander op dit moment in de vorm om een ritzege te pakken.
Ben ervan overtuigd dat Gesink dat echt wel moet kunnen, zolang ie de ruimte krijgt. Je zag hem vandaag gewoon constant omkijken richting Mollema na eerst Ten Dam na die Sarenne nog naar het peloton te hebben geloodst.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Die kan echt heel goed rijden op sommige dagen, en gezien de tijdrit van de dag ervoor is Van Garderen ook goed bezig deze laatste week. Er is gewoon geen Nederlander op dit moment in de vorm om een ritzege te pakken.
Klopt, als je dit zo ziet, heeft VDB2 een gouden kans, misschien wel zijn enige kans op het podium laten liggen. Doodzonde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuwd hoe Mollema recupereert maar denk eerder dat hij moet hopen dat hij even "sterk" blijft als vandaag en niet verder achteruit gaat, zodat hij misschien nog Rogers en Valverde kan voorblijven.
Denk dat VDB het had kunnen shaken om Contador, Purito en Quintana voor te blijven, zeker als je ziet hoe die laatste twee de derde week verteren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als je dit zo ziet, heeft VDB2 een gouden kans, misschien wel zijn enige kans op het podium laten liggen. Doodzonde.
Volgend jaar wint Gesink de Tour dus dan is er een plekje minderquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef Ereinion het volgende:
Het deelnemersveld zal de komende jaren niet anders zijn. Als je dit jaar podium kan rijden, kan je dat volgend jaar ook wel.
Wuyts en Vannieuwkerke denken er anders over.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat VDB het had kunnen shaken om Contador, Purito en Quintana voor te blijven, zeker als je ziet hoe die laatste twee de derde week verteren.
En dat is toch een beetje een anticlimaxquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef GarryKasparov het volgende:
De eindconclusie is dat Belkin niks heeft gewonnen. Geen, rit, geen trui, geen podium.
Ik denk dat die 3 op het niveau van Nibali en VDB zelf van vorig jaar zitten. Zou waarschijnlijk weer 4e zijn geëindigd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat VDB het had kunnen shaken om Contador, Purito en Quintana voor te blijven, zeker als je ziet hoe die laatste twee de derde week verteren.
Mocht VDB op zijn niveau van vorig jaar gezeten hebben, wat ik toch wel betwijfel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat die 3 op het niveau van Nibali en VDB zelf van vorig jaar zitten. Zou waarschijnlijk weer 4e zijn geëindigd.
Eindconclusies trek je volgens mij op het eind, niet een paar dagen van te voren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef GarryKasparov het volgende:
De eindconclusie is dat Belkin niks heeft gewonnen. Geen, rit, geen trui, geen podium.
Ja, daar had Wuyts het vanmiddag ook al over.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat VDB voor dezelfde opbouw als Rodriguez ging.
Flink kuren dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tour de France: Etappe 18 is zojuist ten einde gekomen en je hebt al een eindconclusie? Best apart aangezien we nog tot zondag hebben te gaan. Al vraag ik me af waarom ik op je in ga aangezien je de beste huistroll van dit forum bent dit jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef GarryKasparov het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:30:41Worked hard with the whole team to keep Bauke and Laurens in GC. Incredible feeling, riding up 'TheAlp' with 1milion fans screaming! #Thanks reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:43:54Nog ff de Nederlandse fans op de alp bedanken, dit was fantastisch!!! Met name bocht 7... jullie zijn (te) Gek!!!
#PiependeOren #Proost reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:50:02Thanks voor alle toffe reacties via Twitter! We werken graag voor @BaukeMollema @LaurensTenDam en @TeamBelkin! Morgen weer #DRAN #TeamSpirit reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:48:05Eerst wedstrijd tweet. Enorm slechte benen vandaag. Uitgerekend dag van Alpe. Grrr. Ook onze kopmannen slecht maar gevochten als leeuwen. reageer retweet
Ach je kan toch al best conclusies trekken? We zijn al op 9/10de. Het wordt erg lastig om hier nog iets uit te halen, maar we kunnen er op hopen natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tour de France: Etappe 18 is zojuist ten einde gekomen en je hebt al een eindconclusie? Best apart aangezien we nog tot zondag hebben te gaan. Al vraag ik me af waarom ik op je in ga aangezien je de beste huistroll van dit forum bent dit jaar.
Dat is puur nattevingerwerk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke dag gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:30:41Worked hard with the whole team to keep Bauke and Laurens in GC. Incredible feeling, riding up 'TheAlp' with 1milion fans screaming! #Thanks reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:43:54Nog ff de Nederlandse fans op de alp bedanken, dit was fantastisch!!! Met name bocht 7... jullie zijn (te) Gek!!!
twitter:RGUpdate twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:50:02Thanks voor alle toffe reacties via Twitter! We werken graag voor @BaukeMollema @LaurensTenDam en @TeamBelkin! Morgen weer #DRAN #TeamSpirit reageer retweet
Nee Gesink, morgen in de kopgroep graagquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:53 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op donderdag 18-07-2013 om 18:48:05Eerst wedstrijd tweet. Enorm slechte benen vandaag. Uitgerekend dag van Alpe. Grrr. Ook onze kopmannen slecht maar gevochten als leeuwen. reageer retweet
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef knep het volgende:
[..]
Nee Gesink, morgen in de kopgroep graag.
Inderdaad. Een etappe winnen is zoveel mooier dan een 6e of 8e plaats in het klassement.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Wespensteek het volgende:
Laat ze aub die top-tien plek aan Mollema en ten Dam laten en verder niets doen aan extra steun, als ze niet goed zijn verliezen ze met of zonder steun. Een etappe winnen moet nu prioriteit krijgen.
Hoogerland wint de laatste bergetappe en Ten Dam de sprint in Parijs. Je hebt gelijk knul.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tour de France: Etappe 18 is zojuist ten einde gekomen en je hebt al een eindconclusie? Best apart aangezien we nog tot zondag hebben te gaan. Al vraag ik me af waarom ik op je in ga aangezien je de beste huistroll van dit forum bent dit jaar.
Sukkel, Hoogerland is niet van Belkin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:08 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Hoogerland wint de laatste bergetappe en Ten Dam de sprint in Parijs. Je hebt gelijk knul.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:08 schreef GarryKasparov het volgende:
[..]
Hoogerland wint de laatste bergetappe en Ten Dam de sprint in Parijs. Je hebt gelijk knul.
Als je niks nuttigs te melden hebt mag je ook wel gewoon niks zeggen hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:14 schreef GarryKasparov het volgende:
Mellemam gaat zich focussen op een podiumplaats in de criteriums
Na de tour is hij wel opgerot uit topics over wielrennen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Als je niks nuttigs te melden hebt mag je ook wel gewoon niks zeggen hoor.
Ahv bovenstaande 'analyse' concludeer ik dat je niet zo vaak naar wielrennen kijkt, maar je mag natuurlijk altijd tegenspreken. Tactisch doet Belkin eigenlijk heel weinig fout.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat een stelletje losers die Belkin ploeg. Ze sturen Boom mee in een paar kansloze ontsnappingen, Gesink een keer met een mini-aanval, maar voor de rest? niets! Ze koersen alleen maar om hun positie te behouden. Ja dan ga je een keer op je plaat. Probeer het dan een keer zoals Contador, Quintana en Rodriguez. Maar nee hoor de Belkin ploeg blijft zitten en gaat nog buiten de top-10 vallen want als je zo koerst ben je altijd afhankelijk van het tempo van de concurrentie en dat gaat altijd fout.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Onbegrijpelijk dat ze bij die ritten niemand mee hadden. Nordhaug gaf zelfs nog aan dat hij zaterdag had mee gekund, maar dat het van de leiding niet nodig was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aanvallen zat er volgens mij voor Ten Dam of Mollema nooit echt in.
Ze hadden wel wat vaker mogen mee zitten in een aanval, Belkin in 't algemeen dus. Dat wil niet zeggen dat ze 't dan even snel hadden afgemaakt, maar in de ritten van Rui Costa en Trentin was er geen enkele reden om daar niemand mee te hebben.
Je conclusie is geheel onjuist. Tactisch doen ze alles fout ze zitten in een positie waarin ze moeten aanvallen, maar ze proberen alleen hun positie te behouden. Allle ploegen met renners in de top-10 vallen aan of proberen een etappe te winnen. Dat lijkt Belkin niet te interesseren, het is puur consolideren en daar win je niks mee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef hosee het volgende:
[..]
Ahv bovenstaande 'analyse' concludeer ik dat je niet zo vaak naar wielrennen kijkt, maar je mag natuurlijk altijd tegenspreken. Tactisch doet Belkin eigenlijk heel weinig fout.
Sommige mensen krijgen zo weinig aandacht in het echte leven dat ze gaan zoeken naar negatieve aandacht op FOK! Het is beter dat soort figuren te negeren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Als je niks nuttigs te melden hebt mag je ook wel gewoon niks zeggen hoor.
Echter konden Ten Dam en Mollema ook niet veel beter, dus is aanvallen een leuk idee, maar dat zat er gewoon niet in.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je conclusie is geheel onjuist. Tactisch doen ze alles fout ze zitten in een positie waarin ze moeten aanvallen, maar ze proberen alleen hun positie te behouden. Allle ploegen met renners in de top-10 vallen aan of proberen een etappe te winnen. Dat lijkt Belkin niet te interesseren, het is puur consolideren en daar win je niks mee.
Idd. Dé gemiste kans van de tour.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, als je dit zo ziet, heeft VDB2 een gouden kans, misschien wel zijn enige kans op het podium laten liggen. Doodzonde.
Hoe moet je aanvallen als je de benen van Mollema en Ten Dam van vandaag hebt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Je conclusie is geheel onjuist. Tactisch doen ze alles fout ze zitten in een positie waarin ze moeten aanvallen, maar ze proberen alleen hun positie te behouden. Allle ploegen met renners in de top-10 vallen aan of proberen een etappe te winnen. Dat lijkt Belkin niet te interesseren, het is puur consolideren en daar win je niks mee.
Eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Aanvallen zat er volgens mij voor Ten Dam of Mollema nooit echt in.
Ze hadden wel wat vaker mogen mee zitten in een aanval, Belkin in 't algemeen dus. Dat wil niet zeggen dat ze 't dan even snel hadden afgemaakt, maar in de ritten van Rui Costa en Trentin was er geen enkele reden om daar niemand mee te hebben.
Precies, gewoon starten en kijken hoe het gaat. Hopelijk heeft hij een goede nacht en kan hij een beetje bijkomen van vandaagquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef TheArt het volgende:
Starten zou ik sowieso doen. Dan kan je altijd nog kijken hoe het gaat. Wordt ie gelijk gelost en komt ie amper vooruit, dan kan hij altijd nog de handdoek gooien.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:44 schreef kilon het volgende:
Dit maakt de dcumentaire wel alleen maar mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |