abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129107023
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Iedereen tekent bij bij BMC, het draait er ook zo lekker.
Dat Gilbert bijtekende vond ik wel echt raar, maar die zal wel goed betaald krijgen dan.
  Moderator donderdag 18 juli 2013 @ 23:59:43 #122
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_129107067
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:52 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Iedereen tekent bij bij BMC, het draait er ook zo lekker.
Best betalende ploeg van het peloton schat ik zo in.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_129107674
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:56 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Jammer, wie zie jij nog komen? Eventueel.
Wereldtoppers moet je niet verwachten, het budget moet omlaag.
Ik verwacht een vertrek van Garata, Brown, Renshaw (al vertrokken) en de kans is er ook zeker op een vertrek van Tanner en/of Wagner.
Het zou me ook niet verbazen als het contract van Sanchez wordt ontbonden, want de relatie tussen beide partijen is niet echt meer goed te noemen.
Stetina (Garmin) is wel al aangetrokken voor volgend seizoen.
Verder zullen ze vooral bij Vacansoleil goed kunnen winkelen, want die hebben enorm veel aflopende contracten. Hierdoor zouden Westra (heb ik al eerder genoemd), Hoogerland (altijd goed in de klassiekers + veel publiciteit want publiekslieveling), Marco Marcato (ook een goede knecht in klassiekers), Wout Poels en Rob Ruijgh.
Als ze ook nog ambities hebben voor de sprinttrein van Theo Bos zijn ook nog Boeckmans, Van Hummel, Ligthart en Markus opties.
pi_129107692
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Best betalende ploeg van het peloton schat ik zo in.
Mag ook wel met een budget van 20 miljoen
pi_129107736
Ik vond Belking tactisch deze tour juist in orde. Door op die eerste Pyreneeën rit eigen tempo te rijden werden ze 3e en 6e in het klassement. En zeker die waaier-etappe was tactisch erg in orde: van te voren plan uitgedacht, goed uitgevoerd, froome op een minuut, valverde weg.

De enige reden waarom ze nu duikelen in het klassement is omdat de benen niet meer goed zijn.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:21:05 #126
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129107754
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ik verwacht een vertrek van Garata, Brown, Renshaw (al vertrokken) en de kans is er ook zeker op een vertrek van Tanner en/of Wagner.
Het zou me ook niet verbazen als het contract van Sanchez wordt ontbonden, want de relatie tussen beide partijen is niet echt meer goed te noemen.
Verder zullen ze vooral bij Vacansoleil goed kunnen winkelen, want die hebben enorm veel aflopende contracten. Hierdoor zouden Westra (heb ik al eerder genoemd), Hoogerland (altijd goed in de klassiekers + veel publiciteit want publiekslieveling), Marco Marcato (ook een goede knecht in klassiekers), Wout Poels en Rob Ruijgh.
Als ze ook nog ambities hebben voor de sprinttrein van Theo Bos zijn ook nog Boeckmans, Van Hummel, Ligthart en Markus opties.
Denk dat alleen Poels een directe versterking zou zijn voor Belkin. Markus is voor de toekomst interessant ja.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:22:15 #127
40566 Ericr
Livewrong
pi_129107792
Hoogerland goed in de klassiekers? Die gast heeft 1 keer een 5de plek behaald in Lombardije. Zonde om aan te kopen.
pi_129108001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Denk dat alleen Poels een directe versterking zou zijn voor Belkin. Markus is voor de toekomst interessant ja.
Met Westra heb je iemand die heel handig is om erbij te hebben. Hij kan goed presteren in het voorjaar, iets waar ze bij Belkin nog wel aan kunnen werken en zal geen grootverdiener zijn en dus prima in het budget passen.
Hoogerland is ook een goede knecht en met de publiciteit die hij met zich meebrengt ook zeker het aankopen waard.
Ruijgh is ook een goede knecht in de bergen en er is weinig tot geen belangstelling voor hem, die zal dus ook niet zoveel kosten.
Verder zijn de mannen in de sprint natuurlijk handig voor Bos, maar ze moeten niet te duur worden.
Met Bos, Boom, Hofland, Goos, Van Emden, Flens, Leezer, Bobridge, Bol en Clement heb je voor het niveau waarop Belkin Bos laat koersen toch al een aardige trein, maar als ze hem ook mee willen nemen naar de grotere koersen, heeft hij toch een betere trein nodig.
pi_129108070
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef Ericr het volgende:
Hoogerland goed in de klassiekers? Die gast heeft 1 keer een 5de plek behaald in Lombardije. Zonde om aan te kopen.
Niet als kopman natuurlijk, maar als knecht is hij in klassiekers toch wel erg handig. Tel daar de publiciteit die Johnny nog altijd met zich mee draagt en je komt erop uit dat hij zeker een nuttige 'aankoop' is. Bij Vacansoleil verdienen ze ook niet al teveel, dus duur zal hij niet zijn.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:33:41 #130
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_129108110
Westra gaat toch al naar Astana?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:33:58 #131
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129108120
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Met Westra heb je iemand die heel handig is om erbij te hebben. Hij kan goed presteren in het voorjaar, iets waar ze bij Belkin nog wel aan kunnen werken en zal geen grootverdiener zijn en dus prima in het budget passen.
Hoogerland is ook een goede knecht en met de publiciteit die hij met zich meebrengt ook zeker het aankopen waard.
Ruijgh is ook een goede knecht in de bergen en er is weinig tot geen belangstelling voor hem, die zal dus ook niet zoveel kosten.
Verder zijn de mannen in de sprint natuurlijk handig voor Bos, maar ze moeten niet te duur worden.
Met Bos, Boom, Hofland, Goos, Van Emden, Flens, Leezer, Bobridge, Bol en Clement heb je voor het niveau waarop Belkin Bos laat koersen toch al een aardige trein, maar als ze hem ook mee willen nemen naar de grotere koersen, heeft hij toch een betere trein nodig.
Westra rijdt alleen goed in Parijs-Nice en het NK tijdrijden ongeveer. Hoogerland, zie wat Ericr zegt. Publiciteit heb je genoeg als Belkin zijnde, zie ook deze tour weer (en het NK, waar alle ogen op hen gericht zijn). Ruijgh zou nog kunnen als hij weinig kost inderdaad, maar dan zou ik vol voor Poels gaan. De Bos trein moet ik nog maar zien, dan zou je het eigenlijk a la Quickstep moeten doen. Compleet in dienst van 1 sprinter en een soort vliegende keep in de vorm van Kwiatkowski, en dat zie ik Belkin absoluut niet doen. Zou ook waanzin zijn als je Gesink, Mollema en Kelderman onder contract hebt.

Edit: En volgens mij hebben ze in de vorm van Stetina al een soort Ruijgh qua steun berg op.
pi_129108131
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:20 schreef NEDW het volgende:
Ik vond Belking tactisch deze tour juist in orde. Door op die eerste Pyreneeën rit eigen tempo te rijden werden ze 3e en 6e in het klassement. En zeker die waaier-etappe was tactisch erg in orde: van te voren plan uitgedacht, goed uitgevoerd, froome op een minuut, valverde weg.

De enige reden waarom ze nu duikelen in het klassement is omdat de benen niet meer goed zijn.
Dan zijn ze misschien toch te diep gegaan in de voorbereiding, of hebben ze toch te weinig op uithoudings- en herstelvermogen getraind.
pi_129108261
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Westra rijdt alleen goed in Parijs-Nice en het NK tijdrijden ongeveer. Hoogerland, zie wat Ericr zegt. Publiciteit heb je genoeg als Belkin zijnde, zie ook deze tour weer (en het NK, waar alle ogen op hen gericht zijn). Ruijgh zou nog kunnen als hij weinig kost inderdaad, maar dan zou ik vol voor Poels gaan. De Bos trein moet ik nog maar zien, dan zou je het eigenlijk a la Quickstep moeten doen. Compleet in dienst van 1 sprinter en een soort vliegende keep in de vorm van Kwiatkowski, en dat zie ik Belkin absoluut niet doen. Zou ook waanzin zijn als je Gesink, Mollema en Kelderman onder contract hebt.
De Bos-trein uiteraard niet in de Tour de France nee. Maar nu zie je Bos toch vooral op het niveau ZLM-tour rijden, terwijl ik hem ook wel eens in de WT-koersen wil zien.
En Westra rijdt buiten Parijs-Nice niet veel topklasseringen, maar hij is wel een handige knecht voor in de klassiekers en in de grote rondes.
Hoogerland is ook een goede knecht en extra publiciteit kan geen kwaad. Of je nou Hoogerland de bidons laat halen of Wynants/Lezer/Vanmarcke.
pi_129108278
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef Waaghals het volgende:
Westra gaat toch al naar Astana?
Dat is (voorlopig) alleen maar een gerucht. Anders had het halve peloton al bij Astana gereden :P
  Moderator vrijdag 19 juli 2013 @ 00:42:31 #135
pi_129108371
Westra heeft nog nooit goed in een klassieker gereden joh.
pi_129108469
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Westra heeft nog nooit goed in een klassieker gereden joh.
Maar wel goed knechtwerk gedaan. Aan alleen kopmannen heb je niets.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:46:10 #137
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129108502
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

De Bos-trein uiteraard niet in de Tour de France nee. Maar nu zie je Bos toch vooral op het niveau ZLM-tour rijden, terwijl ik hem ook wel eens in de WT-koersen wil zien.
En Westra rijdt buiten Parijs-Nice niet veel topklasseringen, maar hij is wel een handige knecht voor in de klassiekers en in de grote rondes.
Hoogerland is ook een goede knecht en extra publiciteit kan geen kwaad. Of je nou Hoogerland de bidons laat halen of Wynants/Lezer/Vanmarcke.
Ik denk dat je de rol van Wynants en Vanmarcke toch redelijk onderschat. Die 2 hielden Mollema en co echt briljant uit de wind deze tour bijv. Vanmarcke is daarnaast ook een steengoede renner, factortje 20 keer beter dan Hoogerland, zoals we in Parijs-Roubaix hebben gezien dit jaar en vorig voorjaar.
pi_129108588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:46 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik denk dat je de rol van Wynants en Vanmarcke toch redelijk onderschat. Die 2 hielden Mollema en co echt briljant uit de wind deze tour bijv. Vanmarcke is daarnaast ook een steengoede renner, factortje 20 keer beter dan Hoogerland, zoals we in Parijs-Roubaix hebben gezien dit jaar en vorig voorjaar.
Dat uit de wind houden kan Hoogerland ook wel.
En uiteraard is Vanmarcke een goede man voor in de klassiekers, maar het klassiekerseizoen bij Belkin kan, in mijn ogen, toch nog wel stukken beter. En de rol van een knecht in de overwinning is ook groot, dus daarom zouden Hoogerland en Westra, als ze niet teveel vragen uiteraard, gewoon goede versterkingen zijn.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 00:50:28 #139
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_129108634
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat uit de wind houden kan Hoogerland ook wel.
En uiteraard is Vanmarcke een goede man voor in de klassiekers, maar het klassiekerseizoen bij Belkin kan, in mijn ogen, toch nog wel stukken beter. En de rol van een knecht in de overwinning is ook groot, dus daarom zouden Hoogerland en Westra, als ze niet teveel vragen uiteraard, gewoon goede versterkingen zijn.
100% mee eens dat het klassieker seizoen een stuk beter kan. Maar ik denk niet dat Westra en Hoogerland de mensen zijn waar het aan ontbeert bij belkin.
  Moderator vrijdag 19 juli 2013 @ 01:01:03 #140
pi_129108887
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Maar wel goed knechtwerk gedaan. Aan alleen kopmannen heb je niets.
Niet eens. Hij rijdt bijna geen klassiekers. :')
pi_129109743
Stetina is helemaal nog niet binnen trouwens
  vrijdag 19 juli 2013 @ 01:56:01 #142
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_129109895
Nou die zal wel buiten de tijdslimiet zijn dan ;(
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  Redactie Sport vrijdag 19 juli 2013 @ 08:35:47 #143
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_129111784
giel3fm twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 08:20:06 Mollema gaat starten, meldt @RGUpdate net en Robert gaat zelf voor de overwinning. Veel succes vandaag! #tdf reageer retweet
Go Belkin *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_129112015
quote:
2s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
De enige plek waar ik vond dat Ten Dam of Mollema iets hadden moeten doen was bij die aanval van Valverde (waar Froome meeging) in de rit dat Porte kraakte. Toen waren ze allebei nog goed en was er geen reden om allebei bij Contador te blijven zitten.
Eens, maar dan hadden ze wel mee moeten gaan op het moment dat Valverde ging, in zijn wiel. Valverde ging van achteren uit. Je zag één van de Belkins ook nog proberen mee te springen met Froome, maar dat lukte toen niet.
pi_129112637
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Stetina al aangetrokken? Er was een gerucht dat ze geïnteresseerd waren, maar that's it ook.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 19 juli 2013 @ 09:31:15 #146
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_129112656
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 08:35 schreef DeLuna het volgende:
giel3fm twitterde op vrijdag 19-07-2013 om 08:20:06 Mollema gaat starten, meldt @RGUpdate net en Robert gaat zelf voor de overwinning. Veel succes vandaag! #tdf reageer retweet
Go Belkin *O*
Baas :D
pi_129113845
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 09:30 schreef TheArt het volgende:

[..]

Stetina al aangetrokken? Er was een gerucht dat ze geïnteresseerd waren, maar that's it ook.
Ach, het is vooral een boel onzin bij elkaar wat hij zit te blaten hier. Zelfs het gerucht over Stetina is nergens bevestigd, Hoogerland die even goed zou zijn als het uit de wind houden als Wynants/Vanmarcke en Westra die goed werk heeft gedaan in klassiekers die hij geeneens heeft gereden.

En wat moet je in hemelsnaam met Ruijgh op dit moment?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_129114191
Gesink gaat mee proberen te zijn in de aanval!
  vrijdag 19 juli 2013 @ 12:59:45 #150
407876 hosee
onden aan de lis
pi_129118618
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 00:20 schreef NEDW het volgende:

Helemaal mijn idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')