Nee, daar was t ook half leeg. En ze overlapten wat, stonden niet tegenover elkaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:30 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Toen speelden ze tegelijk met Sonic Youth, ik denk dat die toen een hoop volk hebben weggetrokken.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar is al het hele probleem, we leven in 2013!
Blijft niet hangen in die oude Lowlands van je. De bands gaan ook meer en meer kosten. Of wil je straks ¤ 250,00 voor je kaartje gaan betalen.
Blur komt ook niet voor een paar 10tjes spelen hoor. Staan ook gewoon op grote festivals te headlinen (waar vaak ook stuk minder artiesten spelen dan op Lowlands).
Het is natuurlijk makkelijk om de grote boze organisatie de schuld te geven. Maar zo makkelijk is het natuurlijk niet altijd.
Lijkt verdomme wel alsof ik naar een herhaling van The Cosby Show zit te kijken, moraalridder.quote:
Dus om dat ik minder lang naar festivals ga dan jullie dan weet ik niet hoe dingen economisch in elkaar steekt? Hahahaha right! Maar goed blijf maar lekker geloven dat Biffy Clyro, Editors, Nine Inch Nails, Franz Ferdinand, James Blake, Hurts, Kendrick Lamar, Chase & Status, Slayer, Dizzee Rascal, Major Lazer e.d. nog het zelfde kost als bands van dat formaat 5 jaar geleden. Als je dat denkt dan heb je gewoon een plaat voor je kop.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En daarnaast vind ik het een denigrerende post met een laagdunkende inschatting over zijn kennis der muziekscene tov iemand die al heel wat langer dit festival bezoekt dan jij.
Ben het met je eens hoor, en FF vind ik nog wel enigzins kunnen met hun gage aan festivalhits. Beetje zoals 2011 met The Offspring. NIN ben ik minder van overtuigd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:12 schreef AMDB het volgende:
Maar kom op... Franz Ferdinand als headliner... hoeveel ik die band ook kan waarderen: dat kan gewoon NIET.
NIN is ook geen Alpha-naam... Twee grote Alpha namen is gewoon nodig, en dat mist. Daarnaast wat Aisumasen zegt: Lowlands slaat wat dat betreft wederom de plank mis... ik hoef geen Pinkpop headliners á la Foo Fighters, maar een Blur of een Eminem passen wat dat betreft 100x beter op LL dan op PP...
Lekker boeiend wat een ander ervan vindt. Discussies horen op Fok!.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach ja n00bie, misschien geloof ik ze ook wel teveel hoor. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Al hoewel ik van mening ben dat sommige ook nog teveel blijven vasthouden aan de goede oude tijd.
Maar nadat ik mijn mening gaf werd er ook gelijk met hipsters gestrooid, omdat ik alleen maar zeg dat ik de organisatie opzich best begrijp. Dat betuigd ook niet veel respect imo, eveneens de Cosby Show opmerking. En dat gebeurt hier ook regelmatig dat de "oude garde" de wat "nieuwere garde" hier afbekt. En daar is ook niet iedereen altijd even blij mee (waaronder ikzelf).
Mocht ik iemand tegen zijn schenen hebben geschopt dan was dat niet mijn bedoeling.
Maar wat vind je van de nieuwe namen n00bie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik doe er alles aan om Lowlands niet teveel Woodstock te laten worden, met al teveel van die Llov.
Voor je t weet komt er een hologram van Janis Joplin optreden. That's where I draw the line.
Leuk! Maar de bekendere namen waren eigenlijk al wel bekend of heel erg verwacht. Geen echte verrassing erbij wat mij betreft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar wat vind je van de nieuwe namen n00bie?
Dank! Oh wacht...quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En daarnaast vind ik het een denigrerende post met een laagdunkende inschatting over zijn kennis der muziekscene tov iemand die al heel wat langer dit festival bezoekt dan jij.
Eigenlijk heeft n00biedoobiedoo de meeste van de dingen al gezegd, maar nogmaals: Lowlands is een van de weinige festivals in Europa - zo niet de enige - die met zo'n ticketprijs effe 55,000 kaarten wegzet in wat... 5 minuten? De bands gaan meer kosten, maar de ticketprijs gaat omhoog en het festival raakt nog sneller uitverkocht. Het is geen kleine speler, en ze hebben geen klein budget. Het zijn weloverwogen beslissingen van een organisatie. Het 'lukt' vele festivals met net zo veel namen en een vergelijkbare capaciteit toch ook gewoon. Nee, daar hebben we Bloc Party weer als sub-headliner voor een halflege tent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daar is al het hele probleem, we leven in 2013!
Blijft niet hangen in die oude Lowlands van je. De bands gaan ook meer en meer kosten. Of wil je straks ¤ 250,00 voor je kaartje gaan betalen.
Blur komt ook niet voor een paar 10tjes spelen hoor. Staan ook gewoon op grote festivals te headlinen (waar vaak ook stuk minder artiesten spelen dan op Lowlands).
Het is natuurlijk makkelijk om de grote boze organisatie de schuld te geven. Maar zo makkelijk is het natuurlijk niet altijd.
Ik denk dat de tenten relatief sowieso leger waren hoor, door de hitte ben ik zelf ook amper op het terrein geweest overdag.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef theodoor9 het volgende:
Dat laatste viel me vorig jaar erg op: hoe rustig het was bij bands als bloc party en kasabian.
Mee eens, maar bij mij was vooral zondag het geval. Die dag maar 2 bands gezien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:46 schreef esicmusic het volgende:
[..]
Ik denk dat de tenten relatief sowieso leger waren hoor, door de hitte ben ik zelf ook amper op het terrein geweest overdag.
Blur zou dan een mogelijkheid zijn. (Eminem en Neil Young bijvoorbeeld is echt geen LL-materiaal).quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Basp1 het volgende:
Blur stond op werchter samen met nog heel veel andere grote namen, kom op zeg lowlands moet toch wel voldoende budget hebben om er nog minstens 1 grote naam bij te voegen. Als ze zouden willen.
Misschien is dat meer het probleem van het Nederlandse publiek dan van de festivalwaarde van zo'n band. Kasabian is gewoon een vrij grote band in the UK, speelt daar voor halve voetbalstadions. Hier spelen ze 2 jaar terug in de Watt in Rotterdam. De muziekcultuur is gewoon heel anders in ons land. Daarom dat dance het bijvoorbeeld standaard goed doet en bandjes misschien wat minder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef theodoor9 het volgende:
Dat laatste viel me vorig jaar erg op: hoe rustig het was bij bands als bloc party en kasabian.
Als ik dan kijk naar vroegah heb ik het idee dat men ooit bij LL veel meer aan de aankleding van het terrein en de tenten deed. Tegenwoordig vind ik dat vaak maar wat magertjes, maar dat kan natuurlijk ook mijn perceptie zijn. En vanwege het losbandig slopen op zondag avond wat tegenwoordig door velen normaal wordt gevonden kan ik het ook wel snappen dat je niet te veel dure aankleding meer maken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel met je eens Aisumasen, maar ik ken niet alle 'vergelijkbare' festivals en wat die aan andere programmering naast muziek doen. Ik denk niet dat het een hele grote kostenpost is, maar je moet het ook weer niet uitvlakken.
In mijn begintijd, ga vanaf 2003 lag ik de hele dag naast de Alpha in het gras en was alles wat daar kwam absoluut de moeite waard, nu kom ik nog maar zelden bij de Alpha.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:38 schreef Aisumasen het volgende:
Het mooie aan Lowlands vond ik altijd: één of twee knallers van headliners die je anders nergens zou zien of minstens 5 tientjes voor moest neerleggen, en de rest van het weekend een uitstekende diverse programmering aan 'Melkweg/Paradiso-acts'.
Dit is meer een algemeen muziek probleem lijkt me? In de 00's had je nog bands als Muse, Franz Ferdinand, The Killers, Bloc Party, Editors, Placebo, Arctic Monkeys, Kings Of Leon etc. die in 1 klap beroemd werden, en gelijk als band "vrij groot waren".quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:05 schreef Luni het volgende:
[..]
In mijn begintijd, ga vanaf 2003 lag ik de hele dag naast de Alpha in het gras en was alles wat daar kwam absoluut de moeite waard, nu kom ik nog maar zelden bij de Alpha.
Of je hebt al die namen al nu al 5x gezien op de festivalweides en concertzalen en dan is het allemaal niet zo spannend meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit is meer een algemeen muziek probleem lijkt me? In de 00's had je nog bands als Muse, Franz Ferdinand, The Killers, Bloc Party, Editors, Placebo, Arctic Monkeys, Kings Of Leon etc. die in 1 klap beroemd werden, en gelijk als band "vrij groot waren".
Dat zie je tegenwoordig ook niet echt veel meer.
Denk ook dat dat komt door de opmars van youtube en downloads. Er is zoveel meer aanbod dat de spreiding ook wat groter is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:18 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit is meer een algemeen muziek probleem lijkt me? In de 00's had je nog bands als Muse, Franz Ferdinand, The Killers, Bloc Party, Editors, Placebo, Arctic Monkeys, Kings Of Leon etc. die in 1 klap beroemd werden, en gelijk als band "vrij groot waren".
Dat zie je tegenwoordig ook niet echt veel meer.
Dat het publiek niet naar Wilco ging, kwam omdat Foo Fighters er tegenover stond. De laatste keer dat Foo Fighters in Nederland was (en dan tel ik de twee optredens in Zuid-Limburg niet mee), was in januari 2006. Wilco had ondertussen al 8 shows gegeven (maart 2012 (Groningen), november 2011 (Utrecht en Tilburg), September 2010 (Groningen), Lowlands 2009, November 2009 (Amsterdam en Eindhoven) en mei 2007 (Amsterdam)). Ik koos toen voor Foo Fighters omdat ze niet zo vaak in Nederland te vinden zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 13:38 schreef Aisumasen het volgende:
Het publiek is dusdanig veranderd in de afgelopen jaren - zie inderdaad het schrijnende Wilco-voorbeeld
Haha vet. Wel een kutuitgave was die 2010.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Grappig, ken dit van Fifa 2010. Geen idee dat dat Buraka Som Sistema was.
Jep , kwam net voorbij op mn Spotify lijstje. En begon gelijk lichtje te branden. Even opgezocht en idd een Fifa track. Daar zitten wel vaker Lowlands bandjes bij.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Haha vet. Wel een kutuitgave was die 2010.
Jep, die gasten die de muziek selecteren hebben er wel oor voor. Zo zat Kings of Leon er in Fifa 2004 ook al in.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep , kwam net voorbij op mn Spotify lijstje. En begon gelijk lichtje te branden. Even opgezocht en idd een Fifa track. Daar zitten wel vaker Lowlands bandjes bij.
Zo zit in de laatste versie ook Jagmar Wa, Imagine Dragons, Band Of Horses er ook in. En van vorig jaar nog: Bloc Party, Two Door Cinema Club, Kasabian, Miike Snow, Django Djano etc. Goede muziek vaak in dat spel.
En dankzij die concurrentie zal Wilco waarschijnlijk niet snel meer terug te vinden zijn op Lowlands.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Wilco stond vorig jaar idd onmogelijk geprogrammeerd ook. Naast Foo Fighters ook nog moeten concurreren met The XX en Modeselektor is geen makkie.
Dat is het verschil. Hoe leuk Franz Ferdinand ook is, het is wel een band die én al lange tijd niet veel heeft gepresteerd, en voor mijn gevoel een beetje uit is. Daarna heb ik ze al best vaak gezien. Dus vind ik het geen knalheadlinerquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Of je hebt al die namen al nu al 5x gezien op de festivalweides en concertzalen en dan is het allemaal niet zo spannend meer...
Matig hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef MaJo het volgende:
En toch stond ik bij Wilco vorig jaar
White Lies komen inderdaad niet naar lowlands, heb het nog even gevraagd
was wel leuk geweest, nieuwe album is echt tof! Komt bovendien een week voor lowlands uit, gemiste kans dus!quote:
1 augustusquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:10 schreef Luni het volgende:
Volgende week donderdag blokkenschema zeker?
Klopt.. de laatste jaren wordt het elke keer later bekend gemaakt. Nu dus slechts twee weken voor het begin van Lowlands.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo laat joh, dacht dat het altijd eerder was
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep , kwam net voorbij op mn Spotify lijstje. En begon gelijk lichtje te branden. Even opgezocht en idd een Fifa track. Daar zitten wel vaker Lowlands bandjes bij.
Zo zit in de laatste versie ook Jagmar Wa, Imagine Dragons, Band Of Horses er ook in. En van vorig jaar nog: Bloc Party, Two Door Cinema Club, Kasabian, Miike Snow, Django Djano etc. Goede muziek vaak in dat spel.
Nog steeds spijt dat ik daar toch niet heengegaan ben (was het wel van plan)quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef leeell het volgende:
gelukkig hadden we de grote namen van dit jaar (op een Nederlands festival) al op BKS
*duikt snel weg
Alweer Arctic Monkeys?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef leeell het volgende:
gelukkig hadden we de grote namen van dit jaar (op een Nederlands festival) al op BKS
*duikt snel weg
Nee nee, dan waren de reacties "quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alweer Arctic Monkeys?
Dat soort reacties had je gehad als ze op LL hadden gestaan.
Portishead, Sigur Rosquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alweer Arctic Monkeys?
Dat soort reacties had je gehad als ze op LL hadden gestaan.
beiden geen Alpha headlinersquote:
ook niet echt nee, maarja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
beiden geen Alpha headliners
Picsquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef friekin_ het volgende:
Ha! Mijn flying lotus shirt is binnen en is sexy. Ik kan ertegenaan.
Verder is de line up geil.
Voor dit nummer heb ik voor het eerst uitgezocht hoe je muziek uit je lijst kon gooien binnen Fifaquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Grappig, ken dit van Fifa 2010. Geen idee dat dat Buraka Som Sistema was.
is de krant opgeheven?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo laat joh, dacht dat het altijd eerder was
snap ik , jezus wat een teringherriequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:57 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Voor dit nummer heb ik voor het eerst uitgezocht hoe je muziek uit je lijst kon gooien binnen Fifa
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 17-07-2013 om 19:32:12The Gaslamp Killer is van de week bijna overleden bij een fucking scooterongeluk. Geen #LL13 voor hem http://t.co/jnoO5m79B1 via @DjKypski reageer retweet
WAT?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 17-07-2013 om 19:32:12The Gaslamp Killer is van de week bijna overleden bij een fucking scooterongeluk. Geen #LL13 voor hem http://t.co/jnoO5m79B1 via @DjKypski reageer retweet
AlunaGeorgequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Zit er nog wat leuks in de laatste namen batch in de stijl van chvrches (ja, die zelf), haim, bat for lashes, MS MR en zo? (m.a.w. vrouwelijke lead) Kan ik me daar op focussen
Thanks!quote:
Nácht zeg je he? Dus van 3 tot 5 of zo? Oke, dat wordt dus vanaf middernacht dubstep/dnb in de Bravo. Laten we hopen op moooooie alternatieven in India en X-Ray.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Black Sun Empire (Facebook, Zondagnacht Bravo afsluiter)
Ja zo staat het letterlijk op Facebook:quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Nácht zeg je he? Dus van 3 tot 5 of zo? Oke, dat wordt dus vanaf middernacht dubstep/dnb in de Bravo. Laten we hopen op moooooie alternatieven in India en X-Ray.
Pfffff....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef genakt het volgende:
Daarna nog lekker rammen met tentstokken op de wc's <3
Jij bent zeker zo'n homo die vroeg wil gaan slapenquote:
Als jij met de jostiband naar de wc gaat, neem ik er nog een in het Lowlands Cafe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n homo die vroeg wil gaan slapen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bij mijn kerel in de tent vermoed ik.
Kate Boyquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Zit er nog wat leuks in de laatste namen batch in de stijl van chvrches (ja, die zelf), haim, bat for lashes, MS MR en zo? (m.a.w. vrouwelijke lead) Kan ik me daar op focussen
past wel mooi bij mn panterstringquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een bazenpak voor N00b. Zo zag de zomer van 69 eruit in New York. Hehe.
Lekker gek doen met z'n allen! En dan filmpjes maken en op facebook/youtube plaatsen om te laten zien hoe lekker gek jullie bezig waren. Had ik al gezegd hoe lekker gek ik het vond?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef genakt het volgende:
Nu al zin in zondag. Lekker rondlopen met de tafels van de Llow Chi Minh en random planten! Lekker los gaan![]()
Daarna nog lekker rammen met tentstokken op de wc's <3
Ondergoed dragen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
past wel mooi bij mn panterstring
Ik vond het 6 jsaar geleden lekker gek. Nu vind ik 't lekker copy/paste geworden en bijna een soort van "lekkere standaard verplichting" en dus lekker niet meer zo leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker gek doen met z'n allen! En dan filmpjes maken en op facebook/youtube plaatsen om te laten zien hoe lekker gek jullie bezig waren. Had ik al gezegd hoe lekker gek ik het vond?
M'n punt dus. Geforceerde meligheid/losbandigheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het 6 jsaar geleden lekker gek. Nu vind ik 't lekker copy/paste geworden en bijna een soort van "lekkere standaard verplichting" en dus lekker niet meer zo leuk.
Zei ik al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n punt dus. Geforceerde meligheid/losbandigheid.
Alhoewel het voor sommigen natuurlijk ook best de eerste keer kan zijn en dus spontaan, maar het komt heel geforceerd over inmiddels. Zo van "Er moeten bamboestruikjes door de lucht gaan en er moeten banken versleept worden. En moet ook een wasbakken concert komen op de camping, want dat hoort".quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n punt dus. Geforceerde meligheid/losbandigheid.
Ja, het out of the box denken van de jeugd van tegenwoordig is bedroevend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alhoewel het voor sommigen natuurlijk ook best de eerste keer kan zijn en dus spontaan, maar het komt heel geforceerd over inmiddels. Zo van "Er moeten bamboestruikjes door de lucht gaan en er moeten banken versleept worden. En moet ook een wasbakken concert komen op de camping, want dat hoort".
Te druk met hun zorgvuldig samengestelde outfit om er als een hedendaagse hippie bij te lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, het out of the box denken van de jeugd van tegenwoordig is bedroevend.
Nou ja, je kan natuurlijk ook denken "Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit ook gewoon super leuk is?"quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, het out of the box denken van de jeugd van tegenwoordig is bedroevend.
Eens. Elle en Vogue met hun "hip op festival" reportages.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te druk met hun zorgvuldig samengestelde outfit om er als een hedendaagse hippie bij te lopen.
Ik word sowieso de laatste tijd extra moe van al die instagram hipsters. Ik denk dat ik er maar een paar aan hun puntsnor ga trekken als het zo door blijft gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens. Elle en Vogue met hun "hip op festival" reportages.
Ik probeer er ook wel leuk uit te zien, maar comfort scoort toch hoger dan hip op mijn lijstje bij 4 dagen festivallen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens. Elle en Vogue met hun "hip op festival" reportages.
Zullen we als siamese tweeling gaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'Stel je festival-outfit samen'
Ik ga lekker een foto maken van mijn voeten met alle troep erop die er bij het douchen omheen gewikkeld geraakt is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word sowieso de laatste tijd extra moe van al die instagram hipsters. Ik denk dat ik er maar een paar aan hun puntsnor ga trekken als het zo door blijft gaan.
Zolang je niet begint met 'ik wil het nu eens met onze andere hand doen, want dan schijnt het net te voelen alsof iemand anders het doet'quote:
Dan moeten je een nieuwe LL trend maken als je origineel wil zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, je kan natuurlijk ook denken "Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit ook gewoon super leuk is?"Maar persoonlijk vind ik 't inderdaad een hoog massa-kopieer-gehalte hebben.
Gemiste kans in 2008, na het verdwijnen van de wortel:quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moeten je een nieuwe LL trend maken als je origineel wil zijn.
Ik ben allang blij dat de theeeeeooooooo schreeuw trend er niet meer is.
Dan kunnen we beter iedereen met hanneman gaan aanspreken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit jaar moet je "Slayerrrrrrrr" gaan roepen heb ik begrepen.
Ja dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word sowieso de laatste tijd extra moe van al die instagram hipsters. Ik denk dat ik er maar een paar aan hun puntsnor ga trekken als het zo door blijft gaan.
Comfort boven alles. Air Max an, en doorstomen maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeer er ook wel leuk uit te zien, maar comfort scoort toch hoger dan hip op mijn lijstje bij 4 dagen festivallen hoor
Vorig jaar was het wat mij betreft voor de laatste keer, op donderdagmiddag rond een uurtje of 6 op camping 3. Alle muren werden eruit geslagen zelfsquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alhoewel het voor sommigen natuurlijk ook best de eerste keer kan zijn en dus spontaan, maar het komt heel geforceerd over inmiddels. Zo van "Er moeten bamboestruikjes door de lucht gaan en er moeten banken versleept worden. En moet ook een wasbakken concert komen op de camping, want dat hoort".
Pff, kunnen ook hippies zijn he. Of alto'squote:Op donderdag 18 juli 2013 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga af op de niet-hipsterlook, dreads en andere 90s kapsels en gebrekkig gebruik van de Engelse taal, ik zeg bekkerrapers
Dat zeg ik, bekerrapersquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pff, kunnen ook hippies zijn he. Of alto's
sowieso is KK ook 2011.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa kerel, ik heb het al acht jaar meegekregen. Tijd voor iets nieuws. Bedenk eens wat.
Ik ook ga voor de 9e keer en het blijft leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa kerel, ik heb het al acht jaar meegekregen. Tijd voor iets nieuws. Bedenk eens wat.
Tegenwoordig zeggen we kanjer idd. Verzin eens wat nieuws in plaats van met zo'n groep een grote kanjerherrie maken.quote:
Tradities zijn alleen puik als het niet achterlijk is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik ook ga voor de 9e keer en het blijft leuk
Tradities niet waarderen![]()
Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vorig jaar zondagnacht ook nog meegedaan in het toiletgebouw. Gewoon, omdat de beats beter waren dan de dubstep op t terrein.
Goeiequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeggen we kanjer idd. Verzin eens wat nieuws in plaats van met zo'n groep een grote kanjerherrie maken.
kanjerlekker man.quote:
Dat is jouw mening die weinig mensen delen die op LL komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tradities zijn alleen puik als het niet achterlijk is.
Omdat we geforceerde losbandigheid niet kunnen waarderen zijn we zuurpruimen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is jouw mening die weinig mensen delen die op LL komen.
Zuurpruim
Wie zegt dat het geforceerd isquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat we geforceerde losbandigheid niet kunnen waarderen zijn we zuurpruimen?
Dat is het inmiddels absoluut. het gevoel dat het moet.quote:
Nou, misschien het feit dat je je klok erop gelijk kunt zetten dat er weer een groep mensen 'oh zo spontaan' op hetzelfde tijdstip op zondagnacht met stokken op dezelfde wasbakken gaat slaan?quote:
Er is niemand die zegt dat het moet. Dus geforceerd neequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, misschien het feit dat je je klok erop gelijk kunt zetten dat er weer een groep mensen 'oh zo spontaan' op hetzelfde tijdstip op zondagnacht met stokken op dezelfde wasbakken gaat slaan?
'Geveinsde' losbandigheid. Laat ik het dan zo formuleren. Voor 'lekker gek' mensjes.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:36 schreef genakt het volgende:
[..]
Er is niemand die zegt dat het moet. Dus geforceerd nee
Bijvoorbeeld. Of mensen uitlachen die hun tent op de helling van de sloot zetten. Zeker tijdens en na een regenbui.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooiste Lowlandstraditie is toch wel de spijt van mensen die tussen de bomen gaan kamperen en er achter komen dat dat al onze pisplek is.
Ik deel die mening ook het opzettelijk slopen van spullen is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is jouw mening die weinig mensen delen die op LL komen.
Zuurpruim
Ik moet dit jaar ook zo'n gigantische katapult hebben waar je waterballonnen zo'n 80 meter ver mee kunt afschieten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of mensen uitlachen die hun tent op de helling van de sloot zetten. Zeker tijdens en na een regenbui.
Wat denk je van gedempte sloten in de campingvelden die je gewoon ziet door de holling in het veld en mensen die daar dan toch hun tentje neerpleuren maar bij een bui met hun luchtbed uit de tent komen drijven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of mensen uitlachen die hun tent op de helling van de sloot zetten. Zeker tijdens en na een regenbui.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:
Maar WE MOETEN OP CAMPING 3. Ook al komen we aan op vrijdag.
Zal een plekje tussen de bomen vrijhouden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:46 schreef friekin_ het volgende:
Maar WE MOETEN OP CAMPING 3. Ook al komen we aan op vrijdag.
Ja!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik pleit ervoor dat dit het officieuze camping-anthem voor 2013 moet worden:
Die zag ik voorgaande jaren ook al, met je gespeelde losbandigheid. Ik zou willen dat ik zo lekker gek was als jijquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet dit jaar ook zo'n gigantische katapult hebben waar je waterballonnen zo'n 80 meter ver mee kunt afschieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekkkkk http://soundcloud.com/esicoffical
Oooohoohooohhhhhwwhmmm, jahquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef esicmusic het volgende:
[..]
Die zag ik voorgaande jaren ook al, met je gespeelde losbandigheid. Ik zou willen dat ik zo lekker gek was als jijDat is niet losbandig, dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. 1,5 liter water in een rubberen omhulsel de camping over slingeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je niet doen .. kan soms zelfs gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet losbandig, dat is gewoon vermaak in z'n puurste vorm. 1,5 liter water in een rubberen omhulsel de camping over slingeren.
Jep, ik zag hoe een meisje vol op d'r hoofd werd geraakt, was niet fijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Moet je niet doen .. kan soms zelfs gevaarlijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:52 schreef iAvani het volgende:
[..]
Jep, ik zag hoe een meisje vol op d'r hoofd werd geraakt, was niet fijn.Mijn vriendin heeft een donor nier. Een klap in haar buik van zo'n ding kan voor haar echt levensbedrijgend zijn. We kijken ook eerst even of ze niet met dat soort tafarelen bezig zijn voor dat we onze tent opzetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mijn vriendin verloofdeheeft een donor nier. Een klap in haar buik van zo'n ding kan voor haar echt levensbedrijgend zijn. We kijken ook eerst even of ze niet met dat soort tafarelen bezig zijn voor dat we onze tent opzetten.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Moet er nog aan wennen.
Maar heb er geen problemen mee als je onderling waterballonen schiet.
Heb er even een vraagje ingeschoten. Dus ga je gangquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hee piet. Wat gaan we doen aan de LL Quiz? Slaat af en toe echt enorm dood..
Overigens: Album van AlunaGeorge is gelekt.
Ik heb gister 1 nr van die Aluna gehoord, en alhoewel ik fan ben van vrouwelijke frontmans.... kion t me niet echt bekoren. Niet slecht op zich, maar... meh.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hee piet. Wat gaan we doen aan de LL Quiz? Slaat af en toe echt enorm dood..
Overigens: Album van AlunaGeorge is gelekt.
Your love your drums.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef indiaantje89 het volgende:
Attracting Flies is best aardig nummertje? En White Noise met Disclosure ook.
Ik kom, dus sowieso boobies. Joekels. Meloenen. Enzo.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat het voor mij dit jaar een enorm vrouwenjaar wordt
Austra
Bat for Lashes
The Boxettes
Chvrches
Daughter
HAIM
The Joy Formidable
Kate Boy
The Knife
MS MR
Had er Niki & The Dove of Purity Ring bijgepropt en het was compleet geweest(aangezien Marina & The Diamonds en Florence + The Machine al ooit geweest zijn).
Goed jaar voor boobies!
Buiten "op het podium" heb ik zeer weinig met boobies, maar mocht ik ze tegenkomen in het wild dan zal ik een x applaudiserenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kom, dus sowieso boobies. Joekels. Meloenen. Enzo.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Indiaantje zet Major Lazer - Bubble Boops op
Tokimonsta ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb wel gemerkt dat het voor mij dit jaar een enorm vrouwenjaar wordt
Austra
Bat for Lashes
The Boxettes
Chvrches
Daughter
HAIM
The Joy Formidable
Kate Boy
The Knife
MS MR
Had er Niki & The Dove of Purity Ring bijgepropt en het was compleet geweest(aangezien Marina & The Diamonds en Florence + The Machine al ooit geweest zijn).
Goed jaar voor boobies!
Ik las daar de omschrijving van en dat leek me meer een DJ, dus toen maar geskipped.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tokimonsta ?
Ook beetje in die categorie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las daar de omschrijving van en dat leek me meer een DJ, dus toen maar geskipped.
Mwa, ik kon vorig jaar op dinsdag voor LL via officiële kanalen ruim twee uur na de kaarten in de verkoop gingen ook nog een ticket kopen. Wie niet waagt..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Na 10 minuten al uitverkocht waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Na 10 seconden al uitverkocht waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik kom, dus sowieso boobies. Joekels. Meloenen. Enzo.
Maak daar maar 1 van.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Na 10 minuten al uitverkocht waarschijnlijk.
Stressvol? Kwart over 10 wakker worden. "Kut verslapen". Iphone van nachtkastje pakken. Googlen welke site de verkoop was. "Kut vergeten daar account te maken". Registeren. "Kut ze hebben id's met nummer nodig". Eén arm uit bed en rijbewijs van grond rapen. Kaartjes binnen. Opstaan. (En gelijk fokken uiteraard).quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:23 schreef friekin_ het volgende:
Als je denkt dat de Lowlands kaartverkoop stressvol is.. Maar ik heb tickets voor KraftwerkJAAA
Tja, via mobiele site ging het inderdaad wel. Kwam ik ook pas later achter.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Stressvol? Kwart over 10 wakker worden. "Kut verslapen". Iphone van nachtkastje pakken. Googlen welke site de verkoop was. "Kut vergeten daar account te maken". Registeren. "Kut ze hebben id's met nummer nodig". Eén arm uit bed en rijbewijs van grond rapen. Kaartjes binnen. Opstaan. (En gelijk fokken uiteraard).
Wel 2 kaartjes op zelfde naam en id staan nu
Dealquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]Dan krijg ik bier van je, dan word ik 27.
hihi fokminimeetquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Late ook, 7 uur is te vroeg op een werkdag.
Echt, Evoluon, dat hoor je gewoon op de basisschool te lerenquote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt, Evoluon, dat hoor je gewoon op de basisschool te leren
Zo is even doen, eerst mijn Editors setje afkijkenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoek even op youtube. Interieur is sinds jaren 70 niet veel veranderd
Zo, voor de luie mens:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zoek even op youtube. Interieur is sinds jaren 70 niet veel veranderd
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:13 schreef het_grobbekuiken het volgende:
JAAAAHAAAAA ik heb gewoon een minuut geleden een kaartje voor Kraftwerk kunnen kopen!
[ afbeelding ]
HEUJquote:
ik had ze vanochtend alquote:
ik zag je tweet en je postsquote:
zo vaakquote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey rubbereend, al eens met de quiz meegedaan?![]()
!8 oktober, mijn verjaardag, om 22.15quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zag je tweet en je postswelke dag heb je ook alweer?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
!8 oktober, mijn verjaardag, om 22.15
quote:
ik ga de avond ervoor de zaal vast voor jullie opwarmenquote:
Veel te warm om te fokken!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:12 schreef theodoor9 het volgende:
Oase van rust hier zeg. Heb besloten toch niet naar kraftwerk te gaan, is me toch te duur.
Ik heb nog allemaal het idee dat het nog maanden duurt voor dat het is.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:24 schreef AMDB het volgende:
Over een maand is het gewoon alweer afgelopen![]()
En dat gaat dit jaar erg moeilijk worden...quote:Op zondag 21 juli 2013 20:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb nog allemaal het idee dat het nog maanden duurt voor dat het is.
Maar over donderdag over 1 week dan kunnen we al weer puzzelen met de blokkeschema's.
s'Avonds is er genoeg tijd voor de Bravoquote:Op zondag 21 juli 2013 20:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd ik wil dit keer is wat meer de bravo/x-ray kant op, maar van de andere kant staan er ook weer zoveel goede bands.
Ja maar vind die liveacts vaak leuker dan de dj-sets.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:29 schreef iAvani het volgende:
[..]
s'Avonds is er genoeg tijd voor de Bravo
Gewoon keer dagje spotify playlist van LL doornemen idd. Gewoon op shuffle zetten en je komt genoeg tegenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit een jaar gehad dat ik zo weinig acts kende. Maar, dat komt ook voornamelijk omdat ik sinds jaren steeds minder muziek luister. Heb maar drie bands staan die ik echt wil zien, en dat zijn Nick Cave, The Knife en NIN. Verder wil ik wellicht nog wel even kijken bij FF en de nieuwe U2.
Inmiddels een lijstje gekregen van mensen met bands, en inmiddels Foals en Chvrches aan m'n lijstje toegevoegd. Komende weken maar eens een Spotify-lijst aangooien (Spotify).
Of gewoon niks gaan luisteren en kijken waar je straks tegenaan loopt.quote:Op zondag 21 juli 2013 21:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon keer dagje spotify playlist van LL doornemen idd. Gewoon op shuffle zetten en je komt genoeg tegen.
Idd, ga dit toch overslaan. Of er moet niks anders spelen op dat moment, maar dat lijkt me sterk met de huidige line-up.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:39 schreef Luni het volgende:
Net bij Chiel, The Oposites die Nirvana coveren, tenekrommend slecht, maar dat was te verwachten.
Chiel?quote:Op maandag 22 juli 2013 08:39 schreef Luni het volgende:
Net bij Chiel, The Oposites die Nirvana coveren, tenekrommend slecht, maar dat was te verwachten.
Hier ookquote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Man man, wat een Lowlands flashbacks met dit weer. Kan echt niet wachten tot het weer zover is.
Heb wel een aantal dingen die ik perse wil zien:quote:Op maandag 22 juli 2013 13:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hier ook,
Al enig idee waar je beetje ga kijken?
Dat had ik ook vanochtend in bed.. zo warm, het voelde net of ik in mijn tent op Lowlands lag.quote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef kapiteintje het volgende:
Man man, wat een Lowlands flashbacks met dit weer. Kan echt niet wachten tot het weer zover is.
Ik pas voor de gelegenheid.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zet voorlopig op de must see lijst Tame Impala, Polica, Charanjit Singh, Factory Floor, Steve Reich, Michael Kiwanuka, Nick Cave, Julio Bashmore en Bonobo. De rest zie ik wel.
Ik sta open voor aanranders.
Daar zul je mij wellicht ook nog wel vindenquote:Op maandag 22 juli 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
- Biffy Clyro
- Chase and Status
- Major Lazer (door de Extrema verhalen)
- Daughter
- MS MR
- Nero
- Polica
Ik vind eigenlijk alleen 'The Funeral' fantastisch. Voor de rest vond ik ze op Pinkpop niet echt enorm imponerend, maar misschien dat ik er inmiddels anders naar kijk. Ga ze wel bekijken iig.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanochtend in bed.. zo warm, het voelde net of ik in mijn tent op Lowlands lag.
Vanavond maar eens naar Band of Horses luisteren, want jullie zijn er zo posiitef over
Is there a ghost in my housequote:Op maandag 22 juli 2013 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen 'The Funeral' fantastisch. Voor de rest vond ik ze op Pinkpop niet echt enorm imponerend, maar misschien dat ik er inmiddels anders naar kijk. Ga ze wel bekijken iig.
Pff zeker ga ik voor Editors, Franz Ferdinand, Nick Cave, Foals (als ze niet gelijkertijd spelen). En Hawtin lijkt me ook een zekerheidje op zaterdag nacht.quote:
Totally Extinct Dinosaurs wil ik ook zien ja. Dat ene filmpje wat hier geplaatst was vond ik best impressive.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pff zeker ga ik voor Editors, Franz Ferdinand, Nick Cave, Foals (als ze niet gelijkertijd spelen). En Hawtin lijkt me ook een zekerheidje op zaterdag nacht.
Daarnaast veel wat ik wil zien (NIN, Tame Impala, Band Of Horses, Kendrick Lamar, James Blake, Totally Enrmous Extinct Dinosaurs, Biffy Clyro, Dizzee Rascal, Alabama Shakes, Empire Of The Sun, Robert DeLong, Disclosure, Deap Valley, Major Lazer, Michael Kiwanuka, Nero en nog vast een hoop wat ik vergeet).
Inderdaad, maar alles onder voorbehoud.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Totally Extinct Dinosaurs wil ik ook zien ja. Dat ene filmpje wat hier geplaatst was vond ik best impressive.
Gast, vertrouw mij nou maar. Zorg dat je bezopen bent of een pil in je mik en ga naar Nero, want die spelen met die zangeres erbij. Ik heb die vorig jaar op Extrema gezien en dat was echt fenomenaal.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar alles onder voorbehoud.
Zo hoor ik veel goed over Nero. Maar ik vind hun eigen muziek eigenlijk niet zo super. Alleen hun platen worden regelmatig behoor vet geremixed.
James Blake heb ik 2011 al gezien, toen goed beviel het goed. Even wachten op het blokkenschema.
Een pilletje is niet mijn dingquote:Op maandag 22 juli 2013 14:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, vertrouw mij nou maar. Zorg dat je bezopen bent of een pil in je mik en ga naar Nero, want die spelen met die zangeres erbij. Ik heb die vorig jaar op Extrema gezien en dat was echt fenomenaal.
wat is dan de nieuwe U2?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit een jaar gehad dat ik zo weinig acts kende. Maar, dat komt ook voornamelijk omdat ik sinds jaren steeds minder muziek luister. Heb maar drie bands staan die ik echt wil zien, en dat zijn Nick Cave, The Knife en NIN. Verder wil ik wellicht nog wel even kijken bij FF en de nieuwe U2.
Inmiddels een lijstje gekregen van mensen met bands, en inmiddels Foals en Chvrches aan m'n lijstje toegevoegd. Komende weken maar eens een Spotify-lijst aangooien (Spotify).
Lijkt me wel leuk om te zien, maar het ligt er echt aan wat er tegenover staat. Op vrijdag wil ik enorm veel acts zien.. Waarschijnlijk ga ik Villagers ook missen (die heb ik dit jaar toch al twee keer gezien), terwijl dat echt een geweldige band is.quote:
Hangt er van af wat er tegelijk speelt. Slayer heb ik al zo vaak gezien dat ik wel een keertje over kan slaan.quote:
Zo slecht zijn die toch niet?quote:
Nee (maar ik vind U2 ook niet slechtquote:
Bespaar je de moeite. Meer van hetzelfde en dan minder...quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef AMDB het volgende:
Moet het album overigens nog luisteren, maar dit is echt inspiratieloze drek.
Waar is het verkeerd gegaan?quote:
Dit lied valt nog mee. Luister maar eens naar What Is This Thing Called Love.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar is het verkeerd gegaan?
Dit is wel heel erg slecht.
Lol, 'wat is deze'. Godallemachtig.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lied valt nog mee. Luister maar eens naar What Is This Thing Called Love.
De nieuwe valt iets wat tegen ja. Al hoewel er genoeg goede platen op staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar vergelijk nou eens met die nieuwe... Dat kan toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |