Klopt.. de laatste jaren wordt het elke keer later bekend gemaakt. Nu dus slechts twee weken voor het begin van Lowlands.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo laat joh, dacht dat het altijd eerder was
Inderdaadquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Jep , kwam net voorbij op mn Spotify lijstje. En begon gelijk lichtje te branden. Even opgezocht en idd een Fifa track. Daar zitten wel vaker Lowlands bandjes bij.
Zo zit in de laatste versie ook Jagmar Wa, Imagine Dragons, Band Of Horses er ook in. En van vorig jaar nog: Bloc Party, Two Door Cinema Club, Kasabian, Miike Snow, Django Djano etc. Goede muziek vaak in dat spel.
Nog steeds spijt dat ik daar toch niet heengegaan ben (was het wel van plan)quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef leeell het volgende:
gelukkig hadden we de grote namen van dit jaar (op een Nederlands festival) al op BKS
*duikt snel weg
Alweer Arctic Monkeys?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:23 schreef leeell het volgende:
gelukkig hadden we de grote namen van dit jaar (op een Nederlands festival) al op BKS
*duikt snel weg
Nee nee, dan waren de reacties "quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alweer Arctic Monkeys?
Dat soort reacties had je gehad als ze op LL hadden gestaan.
Portishead, Sigur Rosquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alweer Arctic Monkeys?
Dat soort reacties had je gehad als ze op LL hadden gestaan.
beiden geen Alpha headlinersquote:
ook niet echt nee, maarja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
beiden geen Alpha headliners
Picsquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef friekin_ het volgende:
Ha! Mijn flying lotus shirt is binnen en is sexy. Ik kan ertegenaan.
Verder is de line up geil.
Voor dit nummer heb ik voor het eerst uitgezocht hoe je muziek uit je lijst kon gooien binnen Fifaquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Grappig, ken dit van Fifa 2010. Geen idee dat dat Buraka Som Sistema was.
is de krant opgeheven?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo laat joh, dacht dat het altijd eerder was
snap ik , jezus wat een teringherriequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:57 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Voor dit nummer heb ik voor het eerst uitgezocht hoe je muziek uit je lijst kon gooien binnen Fifa
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 17-07-2013 om 19:32:12The Gaslamp Killer is van de week bijna overleden bij een fucking scooterongeluk. Geen #LL13 voor hem http://t.co/jnoO5m79B1 via @DjKypski reageer retweet
WAT?quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 17-07-2013 om 19:32:12The Gaslamp Killer is van de week bijna overleden bij een fucking scooterongeluk. Geen #LL13 voor hem http://t.co/jnoO5m79B1 via @DjKypski reageer retweet
AlunaGeorgequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Zit er nog wat leuks in de laatste namen batch in de stijl van chvrches (ja, die zelf), haim, bat for lashes, MS MR en zo? (m.a.w. vrouwelijke lead) Kan ik me daar op focussen
Thanks!quote:
Nácht zeg je he? Dus van 3 tot 5 of zo? Oke, dat wordt dus vanaf middernacht dubstep/dnb in de Bravo. Laten we hopen op moooooie alternatieven in India en X-Ray.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef indiaantje89 het volgende:
Black Sun Empire (Facebook, Zondagnacht Bravo afsluiter)
Ja zo staat het letterlijk op Facebook:quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Nácht zeg je he? Dus van 3 tot 5 of zo? Oke, dat wordt dus vanaf middernacht dubstep/dnb in de Bravo. Laten we hopen op moooooie alternatieven in India en X-Ray.
Pfffff....quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef genakt het volgende:
Daarna nog lekker rammen met tentstokken op de wc's <3
Jij bent zeker zo'n homo die vroeg wil gaan slapenquote:
Als jij met de jostiband naar de wc gaat, neem ik er nog een in het Lowlands Cafe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n homo die vroeg wil gaan slapen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bij mijn kerel in de tent vermoed ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |