Kate Boyquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef Ang3l het volgende:
Zit er nog wat leuks in de laatste namen batch in de stijl van chvrches (ja, die zelf), haim, bat for lashes, MS MR en zo? (m.a.w. vrouwelijke lead) Kan ik me daar op focussen
past wel mooi bij mn panterstringquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:21 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een bazenpak voor N00b. Zo zag de zomer van 69 eruit in New York. Hehe.
Lekker gek doen met z'n allen! En dan filmpjes maken en op facebook/youtube plaatsen om te laten zien hoe lekker gek jullie bezig waren. Had ik al gezegd hoe lekker gek ik het vond?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:13 schreef genakt het volgende:
Nu al zin in zondag. Lekker rondlopen met de tafels van de Llow Chi Minh en random planten! Lekker los gaan![]()
Daarna nog lekker rammen met tentstokken op de wc's <3
Ondergoed dragen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
past wel mooi bij mn panterstring
Ik vond het 6 jsaar geleden lekker gek. Nu vind ik 't lekker copy/paste geworden en bijna een soort van "lekkere standaard verplichting" en dus lekker niet meer zo leuk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker gek doen met z'n allen! En dan filmpjes maken en op facebook/youtube plaatsen om te laten zien hoe lekker gek jullie bezig waren. Had ik al gezegd hoe lekker gek ik het vond?
M'n punt dus. Geforceerde meligheid/losbandigheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het 6 jsaar geleden lekker gek. Nu vind ik 't lekker copy/paste geworden en bijna een soort van "lekkere standaard verplichting" en dus lekker niet meer zo leuk.
Zei ik al.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n punt dus. Geforceerde meligheid/losbandigheid.
Alhoewel het voor sommigen natuurlijk ook best de eerste keer kan zijn en dus spontaan, maar het komt heel geforceerd over inmiddels. Zo van "Er moeten bamboestruikjes door de lucht gaan en er moeten banken versleept worden. En moet ook een wasbakken concert komen op de camping, want dat hoort".quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n punt dus. Geforceerde meligheid/losbandigheid.
Ja, het out of the box denken van de jeugd van tegenwoordig is bedroevend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alhoewel het voor sommigen natuurlijk ook best de eerste keer kan zijn en dus spontaan, maar het komt heel geforceerd over inmiddels. Zo van "Er moeten bamboestruikjes door de lucht gaan en er moeten banken versleept worden. En moet ook een wasbakken concert komen op de camping, want dat hoort".
Te druk met hun zorgvuldig samengestelde outfit om er als een hedendaagse hippie bij te lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, het out of the box denken van de jeugd van tegenwoordig is bedroevend.
Nou ja, je kan natuurlijk ook denken "Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit ook gewoon super leuk is?"quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, het out of the box denken van de jeugd van tegenwoordig is bedroevend.
Eens. Elle en Vogue met hun "hip op festival" reportages.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Te druk met hun zorgvuldig samengestelde outfit om er als een hedendaagse hippie bij te lopen.
Ik word sowieso de laatste tijd extra moe van al die instagram hipsters. Ik denk dat ik er maar een paar aan hun puntsnor ga trekken als het zo door blijft gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens. Elle en Vogue met hun "hip op festival" reportages.
Ik probeer er ook wel leuk uit te zien, maar comfort scoort toch hoger dan hip op mijn lijstje bij 4 dagen festivallen hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eens. Elle en Vogue met hun "hip op festival" reportages.
Zullen we als siamese tweeling gaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'Stel je festival-outfit samen'
Ik ga lekker een foto maken van mijn voeten met alle troep erop die er bij het douchen omheen gewikkeld geraakt is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word sowieso de laatste tijd extra moe van al die instagram hipsters. Ik denk dat ik er maar een paar aan hun puntsnor ga trekken als het zo door blijft gaan.
Zolang je niet begint met 'ik wil het nu eens met onze andere hand doen, want dan schijnt het net te voelen alsof iemand anders het doet'quote:
Dan moeten je een nieuwe LL trend maken als je origineel wil zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, je kan natuurlijk ook denken "Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit ook gewoon super leuk is?"Maar persoonlijk vind ik 't inderdaad een hoog massa-kopieer-gehalte hebben.
Gemiste kans in 2008, na het verdwijnen van de wortel:quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moeten je een nieuwe LL trend maken als je origineel wil zijn.
Ik ben allang blij dat de theeeeeooooooo schreeuw trend er niet meer is.
Dan kunnen we beter iedereen met hanneman gaan aanspreken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit jaar moet je "Slayerrrrrrrr" gaan roepen heb ik begrepen.
Ja dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word sowieso de laatste tijd extra moe van al die instagram hipsters. Ik denk dat ik er maar een paar aan hun puntsnor ga trekken als het zo door blijft gaan.
Comfort boven alles. Air Max an, en doorstomen maar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeer er ook wel leuk uit te zien, maar comfort scoort toch hoger dan hip op mijn lijstje bij 4 dagen festivallen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |