wat is dan de nieuwe U2?quote:Op zondag 21 juli 2013 20:49 schreef AMDB het volgende:
Nog nooit een jaar gehad dat ik zo weinig acts kende. Maar, dat komt ook voornamelijk omdat ik sinds jaren steeds minder muziek luister. Heb maar drie bands staan die ik echt wil zien, en dat zijn Nick Cave, The Knife en NIN. Verder wil ik wellicht nog wel even kijken bij FF en de nieuwe U2.
Inmiddels een lijstje gekregen van mensen met bands, en inmiddels Foals en Chvrches aan m'n lijstje toegevoegd. Komende weken maar eens een Spotify-lijst aangooien (Spotify).
Lijkt me wel leuk om te zien, maar het ligt er echt aan wat er tegenover staat. Op vrijdag wil ik enorm veel acts zien.. Waarschijnlijk ga ik Villagers ook missen (die heb ik dit jaar toch al twee keer gezien), terwijl dat echt een geweldige band is.quote:
Hangt er van af wat er tegelijk speelt. Slayer heb ik al zo vaak gezien dat ik wel een keertje over kan slaan.quote:
Zo slecht zijn die toch niet?quote:
Nee (maar ik vind U2 ook niet slechtquote:
Bespaar je de moeite. Meer van hetzelfde en dan minder...quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef AMDB het volgende:
Moet het album overigens nog luisteren, maar dit is echt inspiratieloze drek.
Waar is het verkeerd gegaan?quote:
Dit lied valt nog mee. Luister maar eens naar What Is This Thing Called Love.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waar is het verkeerd gegaan?
Dit is wel heel erg slecht.
Lol, 'wat is deze'. Godallemachtig.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit lied valt nog mee. Luister maar eens naar What Is This Thing Called Love.
De nieuwe valt iets wat tegen ja. Al hoewel er genoeg goede platen op staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar vergelijk nou eens met die nieuwe... Dat kan toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |