Vorig jaar was het wat mij betreft voor de laatste keer, op donderdagmiddag rond een uurtje of 6 op camping 3. Alle muren werden eruit geslagen zelfsquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alhoewel het voor sommigen natuurlijk ook best de eerste keer kan zijn en dus spontaan, maar het komt heel geforceerd over inmiddels. Zo van "Er moeten bamboestruikjes door de lucht gaan en er moeten banken versleept worden. En moet ook een wasbakken concert komen op de camping, want dat hoort".
Pff, kunnen ook hippies zijn he. Of alto'squote:Op donderdag 18 juli 2013 15:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga af op de niet-hipsterlook, dreads en andere 90s kapsels en gebrekkig gebruik van de Engelse taal, ik zeg bekkerrapers
Dat zeg ik, bekerrapersquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pff, kunnen ook hippies zijn he. Of alto's
sowieso is KK ook 2011.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa kerel, ik heb het al acht jaar meegekregen. Tijd voor iets nieuws. Bedenk eens wat.
Ik ook ga voor de 9e keer en het blijft leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa kerel, ik heb het al acht jaar meegekregen. Tijd voor iets nieuws. Bedenk eens wat.
Tegenwoordig zeggen we kanjer idd. Verzin eens wat nieuws in plaats van met zo'n groep een grote kanjerherrie maken.quote:
Tradities zijn alleen puik als het niet achterlijk is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik ook ga voor de 9e keer en het blijft leuk
Tradities niet waarderen![]()
Valt me tegen van je.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb vorig jaar zondagnacht ook nog meegedaan in het toiletgebouw. Gewoon, omdat de beats beter waren dan de dubstep op t terrein.
Goeiequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeggen we kanjer idd. Verzin eens wat nieuws in plaats van met zo'n groep een grote kanjerherrie maken.
kanjerlekker man.quote:
Dat is jouw mening die weinig mensen delen die op LL komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tradities zijn alleen puik als het niet achterlijk is.
Omdat we geforceerde losbandigheid niet kunnen waarderen zijn we zuurpruimen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat is jouw mening die weinig mensen delen die op LL komen.
Zuurpruim
Wie zegt dat het geforceerd isquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat we geforceerde losbandigheid niet kunnen waarderen zijn we zuurpruimen?
Dat is het inmiddels absoluut. het gevoel dat het moet.quote:
Nou, misschien het feit dat je je klok erop gelijk kunt zetten dat er weer een groep mensen 'oh zo spontaan' op hetzelfde tijdstip op zondagnacht met stokken op dezelfde wasbakken gaat slaan?quote:
Er is niemand die zegt dat het moet. Dus geforceerd neequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nou, misschien het feit dat je je klok erop gelijk kunt zetten dat er weer een groep mensen 'oh zo spontaan' op hetzelfde tijdstip op zondagnacht met stokken op dezelfde wasbakken gaat slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |