quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
en je zoekt dat op omdat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toto eckte lapo hunter
Te veel moeitequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toto eckte lapo hunter
Dat helemaal opzoekenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toto eckte lapo hunter
Ga liever wat nuttigs doen met je onluiheid, zoals werken ofzo! Als ik zo nietlui als jij was zou ik iig wat productiefs doen! Jij misbruikt je energie!quote:
Lieverd wil je dat slangenplaatje uit de OP even weghalenquote:
Ik moet zo nog 25 km fietsen en wacht nu op mijn avond etenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga liever wat nuttigs doen met je onluiheid, zoals werken ofzo! Als ik zo nietlui als jij was zou ik iig wat productiefs doen! Jij misbruikt je energie!
d0nequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lieverd wil je dat slangenplaatje uit de OP even weghalenVind slangen zo vies
ja beetje raar dat xcachet jankt over foto's terwijl we hier nauwelijks kwamen toen zij hier net wasquote:
oh god, promquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat jij nou geen leven hebt dat je dat helemaal gaat opzoeken
Niet wetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef SGYENZO het volgende:
Wie runt heel dit FOK! gebeuren eigenlijk?
Vind Hardwell sws wel nicequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jammer van de vocals maar nog steeds tof nummer van Hardwell
Dannyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef SGYENZO het volgende:
Wie runt heel dit FOK! gebeuren eigenlijk?
hahahahaha, nee. Hou m'n smoel niet voor jouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou je smoel even als je niks nuttigs tegen me te melden hebt.
aardig doen tegen @kasjeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou je smoel even als je niks nuttigs tegen me te melden hebt.
geweldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha, nee. Hou m'n smoel niet voor jou
bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
aardig doen tegen @kasjee
#TeamNiceToCachet
jij bent echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geweldig.
Geniet van het gegeil en geslijm.
Doei
cachet ze zei toch doeiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij bent echtmaar dat wist je natuurlijk al
ja ik ben kots klopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij bent echtmaar dat wist je natuurlijk al
haha, ohja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben kots klopt.
Beter dan een arrogant wijf zijn die niet normaal kan functioneren zonder 5 man achter zich die haar kont kussen.
Maargoed
Kus doei
Pics.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje___!
Gaat vanavond koken.. Ze heeft zojuist rijst laten aanbranden
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Hoi ik kom hier de binnen met een portie gezelligheid
You better shut the fuck up or I will make you shut upquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Goddamnit you bloody cunts, you bloody wankers, go suck a fuck
Ja, anders word hij gekaaptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef Dearest het volgende:
Iedereen doet wel erg veel uit op de TT moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat iedereen hier lopen ne#ken en dat vinden de meeste niet leuk.
quote:
een neuk zuigen, doe eens voor :s snap het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Goddamnit you bloody cunts, you bloody wankers, go suck a fuck
ik erger mij aan het feit dat jij iets zegt over foto's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, ohja.
Zie hier heen man in de buurt hoor
Uber Haupt een fuck geven over wat mensen van je vinden op een internet forum is al emo.gif waardig dus trek je er toch niks van aan.
I can't be arsed to.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
You better shut the fuck up or I will make you shut up
Cach is liev :3quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben kots klopt.
Beter dan een arrogant wijf zijn die niet normaal kan functioneren zonder 5 man achter zich die haar kont kussen.
Maargoed
Kus doei
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Hoi ik kom hier de binnen met een portie gezelligheid
You're gonna hit a girl?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
You will be once I'm finished with you
Wrm moet je wollah zeggen denk je bent shi mocro ah sahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik erger mij aan het feit dat jij iets zegt over foto's.
Terwijl wij geen foto's postten hier terwijl jij er was.
Dus praat geen poep wollah.
Poep praten is wel lastig. Weet niet hoe jij in elkaar zit?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik erger mij aan het feit dat jij iets zegt over foto's.
Terwijl wij geen foto's postten hier terwijl jij er was.
Dus praat geen poep wollah.
Hoezo moet je mocro zijn om wollah te zeggen, wat is dat nou weer voor stomme discriminatie!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wrm moet je wollah zeggen denk je bent shi mocro ah sah
Jallahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet je mocro zijn om wollah te zeggen, wat is dat nou weer voor stomme discriminatie!
Waarom neem jij expres figuurlijke dingen letterlijk?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poep praten is wel lastig. Weet niet hoe jij in elkaar zit?
Nee maar heb wel genoeg foto's gezien
Om Prom te irriterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom neem jij expres figuurlijke dingen letterlijk?!
Waarom lees ik alles dat jij in 't Engels typt in een overdreven Brits accent :s Beetje raarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
Tonight we're gonna play some damn nice football lads!
Stop gewoon met dat irriteren van mensen, ik doe het misschien ook wel eens, maar ik doe het niet expres. Jij verpest de SC als je dit blijft doenquote:
Because I love that British accent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waarom lees ik alles dat jij in 't Engels typt in een overdreven Brits accent :s Beetje raar
Zo eerlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
We hebben je nodig om het weer vriendelijk en vrolijk te maken. Maar ehh ik vind deze UI minder leuk dan die andere 17 die op elkaar lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verpest ik nu meteen de hele SC ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stop gewoon met dat irriteren van mensen, ik doe het misschien ook wel eens, maar ik doe het niet expres. Jij verpest de SC als je dit blijft doen
Katjes :3quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nogmaals bemoei je er niet mee
maar waarom lul je er dan over mee terwijl het NU totaal niet meer relevant is?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poep praten is wel lastig. Weet niet hoe jij in elkaar zit?
Nee maar heb wel genoeg foto's gezien
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:04 schreef Rozzje het volgende:
Jullie verpesten het nu voor mij ja denk aan je medemens
Ik moet zo nog ff 3 uurtjes beunen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Prima! Lekker in het zonnetje chillingz enzo
Ja hier ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik daar naartoe ga word er niks aan gedaan imo
En verderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
ENNNNNNNNNNNN TOT HIER
wordtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hier ook niet![]()
Alleen de sfeer word een beetje verpest
Loesoe fissaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:05 schreef LETMEIN het volgende:
ENNNNNNNNNNNN TOT HIER
achterbaks, triest, geen leven, nog meer?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar waarom lul je er dan over mee terwijl het NU totaal niet meer relevant is?
Beetje achterbaks en triest wel.
I don't give a flying fuck tho.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jij zegt steeds 'tzelfde dat is niet leuk
ja dan moeten mensen niet dom lopen doen over foto's van misschien pak en beet 2-3 maanden geledenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hier ook niet![]()
Alleen de sfeer word een beetje verpest
rozzjequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef Rozzje het volgende:
Met mij is het altijd gezellig je weet tochh no stress mensen
Ik ben er nu je weet wats gaande
ok.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar waarom lul je er dan over mee terwijl het NU totaal niet meer relevant is?
Beetje achterbaks en triest wel.
De sfeer die ik en stuart hanterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dan moeten mensen niet dom lopen doen over foto's van misschien pak en beet 2-3 maanden geleden
Tevens welke sfeer
heb je ook gezegd dat ik naar de hel mag ja?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
achterbaks, triest, geen leven, nog meer?
Ik zit hier echt hardop te lachen. Sinds iemand jou heeft verteld dat ik zei 'jij mag naar de hel' mag je me niet meer he. JIJ bent pas een triest wijf. Zeker ook al de PR's gemaakt?__
LB en ara zijn de uitsmijtersquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja welkom in club fittie ik ben de uitsmijter
Ditquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit hier echt hardop te lachen. Sinds iemand jou heeft verteld dat ik zei 'jij mag naar de hel' mag je me niet meer he. JIJ bent pas een triest wijf. Zeker ook al de PR's gemaakt?__
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je ook gezegd dat ik naar de hel mag ja?
Nee ik kom hier al 4 maanden nauwelijks dus nee ik heb geen pr's gemaakt
schattebouten ga dit lekker in dm uitvechtenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
schattebouten ga dit lekker in dm uitvechten
Tijdens ruzies ben ik er niet vies van om een team te kiezen.quote:
Helemaal super ey, met jou dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gewoon negeren, we praten er wel om heen.![]()
![]()
![]()
Alles goed?
nee geen zin in.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Is beter zoquote:Nee ik kom hier al 4 maanden nauwelijks dus nee ik heb geen pr's gemaakt
Weet niet echt, gewoon weer matig zeg maar. Niks bijzonders, niks negatiefs. Maar ik heb nu wel honger dus moet op eten wachten, maar moeder is hard aan het werk voor me. Ik heb vandaag ook mijn playstation aangesloten, wat ik al 2 dagen probeerde te doen, eindelijk geluktquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tijdens ruzies ben ik er niet vies van om een team te kiezen.
[..]
Helemaal super ey, met jou dan?
heeft ie ban?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee die zijn eigenaar van de club
Sowieso dat Etsu de hoofdact is
Nog dom ook. Nee zei dat over iemand anders.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik kom hier al 4 maanden nauwelijks dus nee ik heb geen pr's gemaakt
NEIN! I want a piece of this.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nog dom ook. Nee zei dat over iemand anders.
Dat verbaast me.
waar de neuk bemoei jij je echt mee?quote:
Wil je dan gewoon xcachet negeren alsjeblieft?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee geen zin in.
Valt toch niet meer te redden dit.
Dat is juist slim, dat betekent dat je hypocriet bezig bentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Iemands quotes tegen zichzelf gebruiken
LMI
Rustig ik luister nu naar wat Hardwell maar is niet goed man ik kom meteen in die laten we HAM gaan modequote:
dus zij mag over mij zeggen wat ze wil en daar mag ik dan niks over zeggen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je dan gewoon xcachet negeren alsjeblieft?
Yesh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar de neuk bemoei jij je echt mee?
Omdat we in het verleden foto's postten waar mensen zich aan zouden ergeren zou het maar beter zijn dat ik weg blijf?
Puhlease
rot even op zeg, ik mag er best wat van zeggen als iemand wat over me lult.quote:
Je mag wel, maar ik hoop gewoon dat je je erboven zet, zodat de SC wat vrolijker wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus zij mag over mij zeggen wat ze wil en daar mag ik dan niks over zeggen?
Oke boeien /care doeiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rot even op zeg, ik mag er best wat van zeggen als iemand wat over me lult.
dus als iemand wat negatiefs over haar zegt is het hek van de dam maar ik moet het maar over me heen laten lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag wel, maar ik hoop gewoon dat je je erboven zet, zodat de SC wat vrolijker wordt.
Fix dit gewoon ff via DM.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als iemand wat negatiefs over haar zegt is het hek van de dam maar ik moet het maar over me heen laten lopen.
Oke weet ik ook weer hoe het hier gaat
Je moet helemaal niks ja, ik zou dat alleen gewoon erg op prijs stellen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als iemand wat negatiefs over haar zegt is het hek van de dam maar ik moet het maar over me heen laten lopen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oke boeien /care doei
Alsof het mij uitmaakt wat iemand van mij vindt op FOK
dan zij dingen over foto's ook beter via dm bespreken toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks ja, ik zou dat alleen gewoon erg op prijs stellen!
Ben je de underdog? In dat geval kies ik #TEAMPROMISIOENESPERXOSEDquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dit geld natuurlijk ook over xcachet, maar die luistert toch niet naar mij, en bij jou heb ik nog hoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zij dingen over foto's ook beter via dm bespreken toch.
Is dan ook bevorderlijker voor de sfeer omdat niemand er dan over komt zeuren
Maargoed ik ga weg want heb wel wat beters te doen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:19 schreef nodig het volgende:
#TeamLoos
hahahaha verkapt TeamSpatieloos snap je
Top, nja fijne avond verderquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dit geld natuurlijk ook over xcachet, maar die luistert toch niet naar mij, en bij jou heb ik nog hoop.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Top, nja fijne avond verder
daaaaaaaagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Top, nja fijne avond verder
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:19 schreef zwerty het volgende:
Ik ben voor Team Rodawa
(hij doet niet mee) (maar toch zijn kant)
hihih
Zoek een slachtofferquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarom nu #TeamRodawa vs een ander team.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Rozzje het volgende:
Een baby kangoeroe voor dit topic
[ afbeelding ]
qtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Rozzje het volgende:
Een baby kangoeroe voor dit topic
[ afbeelding ]
Hou op promsieosionexplosed, dit is niet nodig, de mentale klap is al uitgedeeld! Ik zorg wel dat xcachet het goedmaakt, ik ben namelijk advocaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lok het dan ook niet uit en negeer me gewoon.
Kthnxbye
neuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lok het dan ook niet uit en negeer me gewoon.
Kthnxbye
Cunnilingus dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:25 schreef Rodawa het volgende:
Hmm, ik besef me opeens dat een BJ geen passende compensatie is voor mijn nieuwe cliënt.
Ik wou eigenlijk die sm-h*mst*r van vorige keer erbij betrekken.quote:
smquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk die sm-hamster van vorige keer erbij betrekken.
tc blijft in tcquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk die sm-hamster van vorige keer erbij betrekken.
reageer eens normaal jij.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bemoei je er niet mee dan lok je ook geen gezeik uit.
gekquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik stel voor dat xcachet prom uitnodigt om op haar paard te rijden en daarna pics van bowie te kijken om het uit te praten
Taxionquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:
Als wij onze seksspeeltjes trots in tc laten zien dan mag dat, tc en fok zijn overigens gescheiden van elkaar
Hammerhaaaiiii hai <3
*kquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:34 schreef Rodawa het volgende:
Oh nou sorry dat ik over die h*mster begon mensen, ik zal overal censuur overheen gooien zodat men het niet meer begrijpt!
Wat hebben jullie allemaal uitgespookt johquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:33 schreef Taexon het volgende:
Als wij onze seksspeeltjes trots in tc laten zien dan mag dat, tc en fok zijn overigens gescheiden van elkaar
Hammerhaaaiiii hai <3
Pics?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
Kaily de Vries Hahah ze moet me geen slet noemen :$ eet ze volgende week rest van d'r leven door rietje :0
10 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk
Kaily de Vries Hahaha ik ben meer wijf als jy ooit zult worden tanga
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
Hahaha godverdommehttps://www.facebook.com/(...)t=feed_comment_reply
Stelletje KNEUSJES
WTF bedoel je nou weer met sm-h*mst*r? Ga nederlands praten ofzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk die sm-h*mst*r van vorige keer erbij betrekken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
Kaily de Vries Hahah ze moet me geen slet noemen :$ eet ze volgende week rest van d'r leven door rietje :0
10 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk
Kaily de Vries Hahaha ik ben meer wijf als jy ooit zult worden tanga
Deze kan je binnen een week neuken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga haar maar eens een Facebook berichtje sturen
Als jij gewoon normaal tegen xcachet had gedaan was er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rot even op zeg, ik mag er best wat van zeggen als iemand wat over me lult.
Ga je er vooral mee bemoeien laagbegaafd stuk vreten. dit is toch niet jou discussie?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als jij gewoon normaal tegen xcachet had gedaan was er niks aan de hand.
Nee kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Prom is aardig en liev. jij bent dat klaarblijkelijk niet
fucking baasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga je er vooral mee bemoeien laagbegaafd stuk vreten. dit is toch niet jou discussie?
en nu opflikkeren
Nee ook niet jouw discussie dus opflikkeren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga je er vooral mee bemoeien laagbegaafd stuk vreten. dit is toch niet jou discussie?
en nu opflikkeren
ben jij een nieuwertje? Flikker zelf op kutkloonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en nu opflikkeren
Zwerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef zwerty het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buik, ja mijn moeder had gelijk
Een knuffelhamster vastgebonden met wat attributen niet meerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal uitgespookt joh
Ik nieuw? hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ben jij een nieuwertje? Flikker zelf op kutkloon
Hij is alles behalve nieuw schatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
DOE FF NORMAAL A MATTIE WAAROM GA JE ZO PRATENquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik nieuw? hahaha
doe eens research dipshit.
Wie wilt nou research naar jou doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik nieuw? hahaha
doe eens research dipshit.
Attributen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een knuffelhamster vastgebonden met wat attributen niet meer
Tabon yimek e zemmerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
DOE FF NORMAAL A MATTIE WAAROM GA JE ZO PRATEN
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
stfuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal met je vuige taal.
Loop dan niet ongefundeerd te blaten dat ik nieuw benquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wie wilt nou research naar jou doendumbfuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |