Dat is juist slim, dat betekent dat je hypocriet bezig bentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Iemands quotes tegen zichzelf gebruiken
LMI
Rustig ik luister nu naar wat Hardwell maar is niet goed man ik kom meteen in die laten we HAM gaan modequote:
dus zij mag over mij zeggen wat ze wil en daar mag ik dan niks over zeggen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil je dan gewoon xcachet negeren alsjeblieft?
Yesh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar de neuk bemoei jij je echt mee?
Omdat we in het verleden foto's postten waar mensen zich aan zouden ergeren zou het maar beter zijn dat ik weg blijf?
Puhlease
rot even op zeg, ik mag er best wat van zeggen als iemand wat over me lult.quote:
Je mag wel, maar ik hoop gewoon dat je je erboven zet, zodat de SC wat vrolijker wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus zij mag over mij zeggen wat ze wil en daar mag ik dan niks over zeggen?
Oke boeien /care doeiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rot even op zeg, ik mag er best wat van zeggen als iemand wat over me lult.
dus als iemand wat negatiefs over haar zegt is het hek van de dam maar ik moet het maar over me heen laten lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je mag wel, maar ik hoop gewoon dat je je erboven zet, zodat de SC wat vrolijker wordt.
Fix dit gewoon ff via DM.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als iemand wat negatiefs over haar zegt is het hek van de dam maar ik moet het maar over me heen laten lopen.
Oke weet ik ook weer hoe het hier gaat
Je moet helemaal niks ja, ik zou dat alleen gewoon erg op prijs stellen!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus als iemand wat negatiefs over haar zegt is het hek van de dam maar ik moet het maar over me heen laten lopen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:14 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Oke boeien /care doei
Alsof het mij uitmaakt wat iemand van mij vindt op FOK
dan zij dingen over foto's ook beter via dm bespreken toch.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks ja, ik zou dat alleen gewoon erg op prijs stellen!
Ben je de underdog? In dat geval kies ik #TEAMPROMISIOENESPERXOSEDquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dit geld natuurlijk ook over xcachet, maar die luistert toch niet naar mij, en bij jou heb ik nog hoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan zij dingen over foto's ook beter via dm bespreken toch.
Is dan ook bevorderlijker voor de sfeer omdat niemand er dan over komt zeuren
Maargoed ik ga weg want heb wel wat beters te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |