Er had eigenlijk bier moeten staan, maar daar kwam ik te laat achter.quote:
Nee hoor, jij moet in iets anders van mij.quote:
kom maarquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, jij moet in iets anders van mij.
weg hierquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee hoor, jij moet in iets anders van mij.
Vuistje in je anus, slaap lekker. xoxo je boii.quote:
Ik pak Rock, jij pakt Pax, en dan wisselen we morgenavond reviews uit.quote:
is goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik pak Rock, jij pakt Pax, en dan wisselen we morgenavond reviews uit.
hoii, wat ben jij laat online?quote:
Ja ik wilde nachtbraken met toto, maar die is er opeens niet meerquote:
Oh jij bent er nooit in geweest natuurlijk. Born naturalquote:
Wat een Sjaak Afhaakquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wilde nachtbraken met toto, maar die is er opeens niet meeral heel lang maar ja
Nee woensdag altijd vrijquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een Sjaak AfhaakMoet je niet werken morgen?
Lekker. Dan zou ik gewoon naar bed gaan en uitslapen toch?quote:
Born to be fabolous, jwtz.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh jij bent er nooit in geweest natuurlijk. Born natural
ja ga ik zo wel doen. maar ben nu te wakker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Dan zou ik gewoon naar bed gaan en uitslapen toch?
Verliefd op Ibiza?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ga ik zo wel doen. maar ben nu te wakker.
oh ik heb een kwaliteitsfilm gekeken
Haha. Alles goed Rezzje?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verliefd op Ibiza?
[..]
Haha. Alles goed Rezzje?
quote:
Beetje jammer dit weer hequote:
nietquote:
Vond je hem wel leuk?quote:
Mmmm, beetje apart. Ik vond die man op het begin een beetje engquote:
Welke man..?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Mmmm, beetje apart. Ik vond die man op het begin een beetje eng![]()
Ja, want bier.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verliefd op Ibiza?
[..]
Haha. Alles goed Rezzje?
hoofdrolspelerquote:
Forrestquote:
Tijdens je examens nog welquote:
Doe eens even mee met de Filmclub ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
Forrest Gump staat op hier. Internetten met een film op is ook wel fijn.
Nah, ik doe wat ik wil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens even mee met de Filmclub ofzo
Rebelquote:
Boeie, die zijn pas morgen om half twee.quote:
Nee da`s niet fijn maar da geeft niiquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Boeie, die zijn pas morgen om half twee.
Da's fijn.
Prima, denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee da`s niet fijn maar da geeft nii![]()
Hoe gaan je examens dan?
Gemiddeld?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Prima, denk ik.Ik denk dat ik bij eco van een 5,3 naar een 8,2 ben gegaan.
Trustenquote:
Nee, die 5,3 was voor het laatste proefexamen wat ik maakte, die 8,2 voor het echte examen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gemiddeld?Hoe krijg je dat voor elkaar
Dan moet je echt een 10 gehaald hebben ofzo
Oh zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, die 5,3 was voor het laatste proefexamen wat ik maakte, die 8,2 voor het echte examen.
Life Science & Technology in Delft en Leiden, dus ik heb geen zak aan eco.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zodoe je goed
![]()
Wat ga je hierna doen?
In Delft& Leiden? Op 2 scholen tegelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology in Delft en Leiden, dus ik heb geen zak aan eco.Maar het is wel fijn om die klootviool van een leraar uit te kunnen lachen.
Ja, de opleiding door zowel de TU Delft als de Universiteit Leiden verzorgd, best of both worlds.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Delft& Leiden? Op 2 scholen tegelijk?
Nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, de opleiding door zowel de TU Delft als de Universiteit Leiden verzorgd, best of both worlds.
Meer homo's!quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nicede vriend van mijn broertje zit ook op TU
Die ik waarschijnlijk nooit tegenkom. Fijn.quote:
alles kan kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die ik waarschijnlijk nooit tegenkom. Fijn.
Dan nog is de kans erg klein dat ik ze ooit ontmoet.quote:
Bouwkundequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog is de kans erg klein dat ik ze ooit ontmoet.Weet niet welke studie hij doet?
Ja, die kom ik dus sowieso nooit tegen, laat staan dat ik hem ontmoet.quote:
Is toch gewoon zelfde faculteit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die kom ik dus sowieso nooit tegen, laat staan dat ik hem ontmoet.
Ja precies, niet alleen mijn broertje ook zijn vriend heb ik geindoctrineerd met dit fenomeenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
Zoek gewoon naar de jongens met 'je moeder' onder zijn hoofd.
Nee man, in Delft heeft bijna iedere opleiding een apart gebouw.quote:
Ah wist ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, in Delft heeft bijna iedere opleiding een apart gebouw.
Ik woon in Sassenheim, dus dat valt prima te doen als ik college heb in Delft. Trein naar Leiden en dan overstappen. Dus ik denk dat ik het eerste jaar sowieso thuis blijf wonen, weet het eigenlijk nog niet. Misschien dat ik het tweede jaar bij vrienden ga wonen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah wist ik nietWoon je wel beetje in de buurt dan of ga je op kamers?
Kan je eerste jaar beetje aankijken, is wel chillerquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik woon in Sassenheim, dus dat valt prima te doen als ik college heb in Delft. Trein naar Leiden en dan overstappen. Dus ik denk dat ik het eerste jaar sowieso thuis blijf wonen, weet het eigenlijk nog niet. Misschien dat ik het tweede jaar bij vrienden ga wonen.
Eh, nee, helemaal niemand.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je eerste jaar beetje aankijken, is wel chillerHeb je al mensen in Delft die je kent dan?
Behalve mijn broertjes vriend
Nou misschien kan je daar wel aankloppenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, nee, helemaal niemand.Ja, een paar klasgenoten gaan natuurkunde studeren daar, en ik ken zo'n vrouw van in de 70 die een museum runt op zolder van het gebouw waar LS&T zit.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien kan je daar wel aankloppen
Kan je altijd je voordeel mee doen jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
Gelukkig ken ik wel al het hoofd van LS&T, toffe gozer, en hij mag mij.
Ik heb al meer gedaan dan dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je altijd je voordeel mee doen ja![]()
Ach, als je maar naar intro gaat en shit, dan komt het wel goed
Top-students nog wel..quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb al meer gedaan dan dat.Ik heb meegaan aan LAPP-Top (Leiden Advanced Pre-university Program for Top students) met als opleiding LS&T. Dus ik heb mijn eerste punten al binnen.
Ja, daar verstaan dus 7,5 gemiddeld en hoger onder.quote:
Kreeg je daar ook al gelijk studiepunten voor ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, daar verstaan dus 7,5 gemiddeld en hoger onder.Ach ja, boeie, het was interessanter dan school.
Ja, 5 geloof ik, ik weet het niet meer zeker. Verschilt ook per programma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je daar ook al gelijk studiepunten voor ja?
Dat is nog best veelquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, 5 geloof ik, ik weet het niet meer zeker. Verschilt ook per programma.
35? Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog best veelWeet niet hoeveel je er moet halen?
hij hoefde er namelijk maar 35
Ja zit ook wel in hoger jaar dan natuurlijk hequote:
Ik dacht dat je enkel punten hoefde te halen in het eerste jaar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zit ook wel in hoger jaar dan natuurlijk he
Nee geloof het niet hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je enkel punten hoefde te halen in het eerste jaar?Voor het studie-advies?
Oh, maar dan is het logisch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geloof het niet hoorAlthans, mijn broertje zei dat tegen mij laatst nog, en hij zit nu in zijn 3de jaar al geloof ik ofzo dus?
Oh dat zal dan wel jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het logisch.Derde jaar bestaat uit een scriptie en een minor, dus ik denk dat hij die 35 punten voor die minor moet halen.
23quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
Hoe oud ben jij btw? Als jouw broertje al met een derdejaars student heeft.
Scriptieperiode dan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat zal dan wel jaHij gaat in ieder geval amper naar school ;') of nouja, helemaal niet eigenlijk
Nou ja, JNG is anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
23Broertje is 20 en hij is..
Godver dat ben ik vergeten22 geloof ik
Ja gaat tie lekker?quote:
Mijn ballen zijn net ingedaald, wat is dit?quote:
Godver, zal het bier wel zijn, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn ballen zijn net ingedaald, wat is dit?
Dat aan het bier wijtenquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Godver, zal het bier wel zijn, maar ik moest lachen.
Zit jij ook nog op de middelbare?quote:
Jongen, ik kom uit ONZ, ik heb al die grappen al zo vaak gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat aan het bier wijtenNiet gewoon toegeven dat ik humor heb
Oh maar kan jij niet ongesteld worden?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit jij ook nog op de middelbare?
[..]
Jongen, ik kom uit ONZ, ik heb al die grappen al zo vaak gezien.
Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar kan jij niet ongesteld worden?![]()
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik had al tweedejaars moeten zijn.quote:
O, dan had ik derdejaars kunnen zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. Ik had al tweedejaars moeten zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
![]()
GC / Kan een jongen ook ongesteld raken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat?
[..]
![]()
Vmbo, havo, vwo. De hele teringzooi.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dan had ik derdejaars moeten zijn.Heb vmbo en havo gedaan.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
GC / Kan een jongen ook ongesteld raken?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:53 schreef Rezania het volgende:
Ja, steek maar eens een vuist in je aars.
van vmbo naar Uni is toch wel erg netjesquote:
Nu maar hopen dat ik het vol hou.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
van vmbo naar Uni is toch wel erg netjes
Hmm, da's minder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vmbo, havo, vwo. De hele teringzooi.Ik had een twee jaar geleden al klaar kunnen zijn als de omstandigheden anders waren.
Vast wel. Je hoort nu al bij de top students dusquote:
Twee jaar langer met kutkoters, jippie, wat een feest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, da's minder.Maar een paar extra jaartjes kan ook goed voor je zijn. Weet niet of het voor jou geldt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Je hoort nu al bij de top students dus
Doen ze niet voor niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Twee jaar langer met kutkoters, jippie, wat een feest.Aan de andere kant, als ik twee jaar geleden al klaar was had mijn mentor waarschijnlijk nooit voorgesteld om te stoppen met Ritalin, en zou ik nu een ander persoon zijn.
Dus tja, voordelen en nadelen.
[..]Ja, van mijn klas. Mentors mogen namelijk selecteren.
Dat is zo.quote:
Ja je moet ziek veel lezen, reken daar maar opquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is zo.Maar ik moest wel erg wennen aan het tempo. Die professor behandelde in één college evenveel stof als wij in een hoofdstuk.
Ik lees haast nooit wat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet ziek veel lezen, reken daar maar op
Dat wel, één van de drie uit de examenklas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
Enorme egoboost als je docent jou uitkiest.
Echt hè.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel, één van de drie uit de examenklas.En van de 87 aanmeldingen van LS&T zijn er maar 24 aangenomen. Dus het is echt zo'n bitchslap van 'Jij bent slim, verdomme!'
Kon jij het geloven dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt hè.Mijn docent had afgelopen schooljaar een project van mij uitgekozen als een van de drie beste van de klas. Voelde zo goed.
![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kon jij het geloven dan?Ik eigenlijk nog steeds niet, terwijl dat programma al een maand is afgelopen.
7 colleges verdeelt (t of d?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.Maar hoelang duurde dat programma dan?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb ooit weleens een voorleeswedstrijd gewonnen toen ik 7-8 was ofzo, en toen ging ik huilen
Met een t.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
7 colleges verdeelt (t of d?Ik weet het niet, ik ben aangeschoten. whihihi ) over drie maanden (vakantie zat er ergens tussen).
quote:
Zo`n reactie moet jij ook geven godverdomme gevoellloze homoquote:
Ik had het goed.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zo`n reactie moet jij ook geven godverdomme gevoellloze homo
Pedoquote:
?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:35 schreef Rezania het volgende:
Ik heb heel erg de neiging om ergens op te bijten.
Op een stuk touw of zo, heb ik wel vaker.quote:
23 en 19?quote:
Wat een beest ben je tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op een stuk touw of zo, heb ik wel vaker.
OOOOquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
23 en 19?
Hij kust mijn 7-jarige tranenKan toch niet
Ik wil nu ook wel een kusje op je tranen geven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
23 en 19?
Hij kust mijn 7-jarige tranenKan toch niet
* Rezania bijt op Fok-it zijn pener.quote:
Doe nou maar niet, dan is je kaak gelijk ontwricht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wil nu ook wel een kusje op je tranen geven.
[..]
* Rezania bijt op Fok-it zijn pener.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe nou maar niet, dan is je kaak gelijk ontwricht.
[..]
[..]
Ik hoop dat jij wel slim genoeg bent om blowjob niet uit verband te rukken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]Beetje bijten, beetje drukken, niks mis mee.
Misschien is blazen wel fijn.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij wel slim genoeg bent om blowjob niet uit verband te rukken?
Ik las een keer dat een meisje dat bij haar vriend niet had gedaan en echt ging blazen
Nee, dat vind ik echt niks, het is geen deeg wat je aan het rollen bentquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien is blazen wel fijn.Ik weet het eigenlijk niet. Beetje knijpen vind ik wel fijn.
Jawel, gewoon met de roller eroverheen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt niks, het is geen deeg wat je aan het rollen bent![]()
Just suck on it, zoals het hoort
Vandaar dat je zo`n kleintje hebtquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, gewoon met de roller eroverheen.
Geef toe, dikte is belangrijker dan breedte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:43 schreef Ezell het volgende:
Misschien dat ik jullie maar even alleen moet laten...
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:43 schreef Ezell het volgende:
Misschien dat ik jullie maar even alleen moet laten...
niet altijd hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef toe, dikte is belangrijker dan breedte.
Daar mogen jullie over discusseren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geef toe, dikte is belangrijker dan breedte.
Ik heb daar geen ervaring mee hoorquote:
Nou als je nou een micropenis hebtquote:
Wordt je misselijk?quote:
Extremen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als je nou een micropenis hebtWhat the fuck heeft een vrouw dan eraan dat hij dik is
Haha. Trustenquote:
Erover heen pratenquote:
Succes met je toets morgen drunkiequote:
En toch is het een vereistequote:Op woensdag 22 mei 2013 03:06 schreef JohannesKozijn het volgende:
Nee, beste Fok-it, ik ga mijn moeder niet neuken.
je UIquote:Op woensdag 22 mei 2013 03:06 schreef JohannesKozijn het volgende:
Nee, beste Fok-it, ik ga mijn moeder niet neuken.
Ja de meeste mensen zitten gewoon op school/werk... Ik hoef dan weer pas om 11:20 op school te zijnquote:
Wat een baas ben je tochquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:18 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen zitten gewoon op school/werk... Ik hoef dan weer pas om 11:20 op school te zijn
Das ook wel chillquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een baas ben je tochIk hoef om 1 uur pas te werken tot eind
Ik heb er alleen echt geen zin inquote:
Nee ik zou ook het liefst de hele dag in bed blijven. Maarja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er alleen echt geen zin in
Maar ik heb nergens zin in, als ik er over na denk
Dit, met etenquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:26 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee ik zou ook het liefst de hele dag in bed blijven. Maarja.
verontrustendquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik knuffel mijn kussens altijd
Ik had gisteravond weer een heerlijke depressieve inzinking dus ik ben het vergeten, goddamnit. En met mijn situatie draait het vooral om fit for next summer.quote:
Maakt niet uit waarvóór je het doet, als je het maar doet. Ik ga vanavond gewoon mn squats en andere oefeningen doen en totaal komt er ook nog zo'n 2,5 uur cardio bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had gisteravond weer een heerlijke depressieve inzinking dus ik ben het vergeten, goddamnit. En met mijn situatie draait het vooral om fit for next summer.
Of fit for datemarket. ofzo
Dat maakt mij dus wel uit, motivatieprobleemquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Maakt niet uit waarvóór je het doet, als je het maar doet. Ik ga vanavond gewoon mn squats en andere oefeningen doen en totaal komt er ook nog zo'n 2,5 uur cardio bij.
Doe het voor jezelf, je wil er toch ook goed uitzien? Genoeg motivatie lijkt me zo. Focus VA, focus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat maakt mij dus wel uit, motivatieprobleem
Zo maar even hardlopen danquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Doe het voor jezelf, je wil er toch ook goed uitzien? Genoeg motivatie lijkt me zo. Focus VA, focus.
Nouja ik ga douchen en naar school enzo,
Heb je een schema?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo maar even hardlopen dan
Succes enzo
Nope, niet echt. Geprobeerd, gefaald/quote:
Werk dan met een schemaquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, niet echt. Geprobeerd, gefaald/
Godver wat faal ik met alles![]()
Ik heb wel een trainingsprogramma wat om 3 dagen in de week opbouwend werkt, maar het wordt steeds uitgesteld. Gisteren die depri-aanval damnquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Werk dan met een schema
Moet ik er 1 mailen?
Lobi, even allemaal doorlezenquote:
Oh en volgens mij ven ik het vergeten: tussen trainingen door 1 rustdag! Maar dat staat ook in het schemaquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lobi, even allemaal doorlezen
Je moeder heeft haar iPhone abbo op jouw rekening gezet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:31 schreef supersof het volgende:
omg opeens is er 60 euro afgeschreven van mijn rekening, van de KPN, terwijl ik niks met de kpn hebwat moet ik doen
nee niet grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moeder heeft haar iPhone abbo op jouw rekening gezet.
Ik had nu een schema waarin het 8 keer 1 minuut lopen was met 1,5 minuut lopen. Ik ga het zo proberenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh en volgens mij ven ik het vergeten: tussen trainingen door 1 rustdag! Maar dat staat ook in het schema
Wat voor een reden staat er bij dan?quote:
Dat kan ook hoor! Die begint nog rustiger danquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had nu een schema waarin het 8 keer 1 minuut lopen was met 1,5 minuut lopen. Ik ga het zo proberen
Automatisch incasso, terwijl ik dat nooit heb gezegd ofzoquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een reden staat er bij dan?
Zelfde als we al hadden maar dan met een hondquote:
Heel nieuwe engine, heel nieuw deel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zelfde als we al hadden maar dan met een hond
Serieus, die franchise veranderd geen kut
Weet je al iets? Rustig blijven, het is vast een misverstandquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:31 schreef supersof het volgende:
omg opeens is er 60 euro afgeschreven van mijn rekening, van de KPN, terwijl ik niks met de kpn hebwat moet ik doen
Het nummer bestaat niet eensquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet je al iets? Rustig blijven, het is vast een misverstand
Welk nummer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Het nummer bestaat niet eens
Ik laat het wel terug boeken en stuur een mail naar KPN. Want het is een doorlopende incasso, dus volgens mij dat het dan telkens af word geschreven.
Er staat een telefoonnummer bijquote:
Hoezo zou ik dat willen als ik jou kan fisten?quote:
Klinkt als een stuk oplichterij. Ga naar je bank, dat foute telefoonnummer zegt genoegquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Er staat een telefoonnummer bijuit Eindhoven. Maar het bestaat dus niet.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt als een stuk oplichterij. Ga naar je bank, dat foute telefoonnummer zegt genoeg
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:08 schreef supersof het volgende:
Mailtje is verstuurd, terugboeking aangevraagd. Als ik het geld maar terug krijg
Is best veel voor mij hoor
Bel de klantenservice van de kpnquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Er staat een telefoonnummer bijuit Eindhoven. Maar het bestaat dus niet.
Ja dit inderdaad. Als zij aangeven dat ze het niet weten, naar de bank gaan!quote:
Heb al een mailtje gestuurdquote:
Maakt niet uit of het 10 euro is of 100.000 en of je daarna nog maar 5 euro hebt of een miljoen. Het is jouw geld en daar blijft een ander vanafquote:
Dit ook, moeten ze zeker weten, wie weet wie er nog meer opgelicht wordt en goedgelovig is omdat ze wel bij KPN zitten en denken dat het wel kloptquote:
Heb al terugboeking aangevraagdquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Als zij aangeven dat ze het niet weten, naar de bank gaan!
hihaho, doe me 64,01 cadeau!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:13 schreef supersof het volgende:
Opeens is er 64,01 euro van mijn rekening afgeschreven, terwijl ik niks met de KPN ben aangegaan. Het gaat hier om een doorlopend incasso met KenmerkNummer: -een nummer-
Ik zou zo spoedig mogelijk antwoord van u willen krijgen wat betreft deze zaak.
hihaho
Ja die wil ik wel terugquote:
quote:
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
maar is toch wel logisch om het hele bedrag terug te willen
Alles of neits natuurlijk. Misschien had je dat telefoonnummer er bij kunnen zetten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:18 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
maar is toch wel logisch om het hele bedrag terug te willen
Ohja dat ben ik vergetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles of neits natuurlijk. Misschien had je dat telefoonnummer er bij kunnen zetten?
Als ze reageren kan je dat wel alsnog doenquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja dat ben ik vergetenstom van me
Zoek dat telefoonnummer eens op op internet, kans is groot dat er nog meer mensen zijn..quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja dat ben ik vergetenstom van me
jupquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ze reageren kan je dat wel alsnog doen
het nummer bestaat niet eensquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zoek dat telefoonnummer eens op op internet, kans is groot dat er nog meer mensen zijn..
Dan is het niet van KPNquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:22 schreef supersof het volgende:
[..]
het nummer bestaat niet eensen kon er niks over vinden
JIJ VERRADER!!!!! ik praat nooit meer met jequote:
Ik ging echt kapoooot van de hoofdpijn rond 1 uurquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
JIJ VERRADER!!!!! ik praat nooit meer met je![]()
![]()
Je was er niet eens meer rond een uurquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ging echt kapoooot van de hoofdpijn rond 1 uur![]()
Ja is goedquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef Rockiejj het volgende:
Oke, weg!
Sof laat je het effe weten als je wat hoort?
Niet op FOK! Neequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Je was er niet eens meer rond een uur
ook niet op wa. ik had al gekekenquote:
#stalkerquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet op wa. ik had al gekekenLaatst gezien om: 00.02
En nu dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet op wa. ik had al gekekenLaatst gezien om: 00.02
Als iemand met mij afspreekt om een nachtje door te halen en dan opeens weg is dan kijk ik daar wel naar ja!!!quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
Of andersquote:
Dan mis je iets leuks.quote:
ga dat liedje luisteren danquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef Toto69 het volgende:
Misselijk hoofdpijn buikpijn, volgens mij ben ik een vrouw geworden ja
Ik vind je nu al leukquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:37 schreef Toto69 het volgende:
Misselijk hoofdpijn buikpijn, volgens mij ben ik een vrouw geworden ja
prima?quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |