Ah wist ik nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee man, in Delft heeft bijna iedere opleiding een apart gebouw.
Ik woon in Sassenheim, dus dat valt prima te doen als ik college heb in Delft. Trein naar Leiden en dan overstappen. Dus ik denk dat ik het eerste jaar sowieso thuis blijf wonen, weet het eigenlijk nog niet. Misschien dat ik het tweede jaar bij vrienden ga wonen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah wist ik nietWoon je wel beetje in de buurt dan of ga je op kamers?
Kan je eerste jaar beetje aankijken, is wel chillerquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:55 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik woon in Sassenheim, dus dat valt prima te doen als ik college heb in Delft. Trein naar Leiden en dan overstappen. Dus ik denk dat ik het eerste jaar sowieso thuis blijf wonen, weet het eigenlijk nog niet. Misschien dat ik het tweede jaar bij vrienden ga wonen.
Eh, nee, helemaal niemand.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je eerste jaar beetje aankijken, is wel chillerHeb je al mensen in Delft die je kent dan?
Behalve mijn broertjes vriend
Nou misschien kan je daar wel aankloppenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:57 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Eh, nee, helemaal niemand.Ja, een paar klasgenoten gaan natuurkunde studeren daar, en ik ken zo'n vrouw van in de 70 die een museum runt op zolder van het gebouw waar LS&T zit.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien kan je daar wel aankloppen
Kan je altijd je voordeel mee doen jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:58 schreef #ANONIEM het volgende:
Gelukkig ken ik wel al het hoofd van LS&T, toffe gozer, en hij mag mij.
Ik heb al meer gedaan dan dat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je altijd je voordeel mee doen ja![]()
Ach, als je maar naar intro gaat en shit, dan komt het wel goed
Top-students nog wel..quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:01 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik heb al meer gedaan dan dat.Ik heb meegaan aan LAPP-Top (Leiden Advanced Pre-university Program for Top students) met als opleiding LS&T. Dus ik heb mijn eerste punten al binnen.
Ja, daar verstaan dus 7,5 gemiddeld en hoger onder.quote:
Kreeg je daar ook al gelijk studiepunten voor ja?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, daar verstaan dus 7,5 gemiddeld en hoger onder.Ach ja, boeie, het was interessanter dan school.
Ja, 5 geloof ik, ik weet het niet meer zeker. Verschilt ook per programma.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je daar ook al gelijk studiepunten voor ja?
Dat is nog best veelquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:03 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, 5 geloof ik, ik weet het niet meer zeker. Verschilt ook per programma.
35? Wat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog best veelWeet niet hoeveel je er moet halen?
hij hoefde er namelijk maar 35
Ja zit ook wel in hoger jaar dan natuurlijk hequote:
Ik dacht dat je enkel punten hoefde te halen in het eerste jaar?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zit ook wel in hoger jaar dan natuurlijk he
Nee geloof het niet hoorquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:06 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je enkel punten hoefde te halen in het eerste jaar?Voor het studie-advies?
Oh, maar dan is het logisch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geloof het niet hoorAlthans, mijn broertje zei dat tegen mij laatst nog, en hij zit nu in zijn 3de jaar al geloof ik ofzo dus?
Oh dat zal dan wel jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:08 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het logisch.Derde jaar bestaat uit een scriptie en een minor, dus ik denk dat hij die 35 punten voor die minor moet halen.
23quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:08 schreef #ANONIEM het volgende:
Hoe oud ben jij btw? Als jouw broertje al met een derdejaars student heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |