Rebelquote:
Nee da`s niet fijn maar da geeft niiquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Boeie, die zijn pas morgen om half twee.
Da's fijn.
Prima, denk ik.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee da`s niet fijn maar da geeft nii![]()
Hoe gaan je examens dan?
Gemiddeld?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Prima, denk ik.Ik denk dat ik bij eco van een 5,3 naar een 8,2 ben gegaan.
Trustenquote:
Nee, die 5,3 was voor het laatste proefexamen wat ik maakte, die 8,2 voor het echte examen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gemiddeld?Hoe krijg je dat voor elkaar
Dan moet je echt een 10 gehaald hebben ofzo
Oh zoquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, die 5,3 was voor het laatste proefexamen wat ik maakte, die 8,2 voor het echte examen.
Life Science & Technology in Delft en Leiden, dus ik heb geen zak aan eco.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zodoe je goed
![]()
Wat ga je hierna doen?
In Delft& Leiden? Op 2 scholen tegelijk?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:45 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Life Science & Technology in Delft en Leiden, dus ik heb geen zak aan eco.Maar het is wel fijn om die klootviool van een leraar uit te kunnen lachen.
Ja, de opleiding door zowel de TU Delft als de Universiteit Leiden verzorgd, best of both worlds.quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Delft& Leiden? Op 2 scholen tegelijk?
Nicequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:47 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, de opleiding door zowel de TU Delft als de Universiteit Leiden verzorgd, best of both worlds.
Meer homo's!quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nicede vriend van mijn broertje zit ook op TU
alles kan kapotquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Die ik waarschijnlijk nooit tegenkom. Fijn.
Bouwkundequote:Op woensdag 22 mei 2013 01:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dan nog is de kans erg klein dat ik ze ooit ontmoet.Weet niet welke studie hij doet?
Is toch gewoon zelfde faculteit?quote:Op woensdag 22 mei 2013 01:52 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, die kom ik dus sowieso nooit tegen, laat staan dat ik hem ontmoet.
Ja precies, niet alleen mijn broertje ook zijn vriend heb ik geindoctrineerd met dit fenomeenquote:Op woensdag 22 mei 2013 01:52 schreef Ezell het volgende:
Zoek gewoon naar de jongens met 'je moeder' onder zijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |