Hmm, da's minder.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:16 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Vmbo, havo, vwo. De hele teringzooi.Ik had een twee jaar geleden al klaar kunnen zijn als de omstandigheden anders waren.
Vast wel. Je hoort nu al bij de top students dusquote:
Twee jaar langer met kutkoters, jippie, wat een feest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hmm, da's minder.Maar een paar extra jaartjes kan ook goed voor je zijn. Weet niet of het voor jou geldt.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vast wel. Je hoort nu al bij de top students dus
Doen ze niet voor niksquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:20 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Twee jaar langer met kutkoters, jippie, wat een feest.Aan de andere kant, als ik twee jaar geleden al klaar was had mijn mentor waarschijnlijk nooit voorgesteld om te stoppen met Ritalin, en zou ik nu een ander persoon zijn.
Dus tja, voordelen en nadelen.
[..]Ja, van mijn klas. Mentors mogen namelijk selecteren.
Dat is zo.quote:
Ja je moet ziek veel lezen, reken daar maar opquote:Op woensdag 22 mei 2013 02:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat is zo.Maar ik moest wel erg wennen aan het tempo. Die professor behandelde in één college evenveel stof als wij in een hoofdstuk.
Ik lees haast nooit wat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet ziek veel lezen, reken daar maar op
Dat wel, één van de drie uit de examenklas.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
Enorme egoboost als je docent jou uitkiest.
Echt hè.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:27 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat wel, één van de drie uit de examenklas.En van de 87 aanmeldingen van LS&T zijn er maar 24 aangenomen. Dus het is echt zo'n bitchslap van 'Jij bent slim, verdomme!'
Kon jij het geloven dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt hè.Mijn docent had afgelopen schooljaar een project van mij uitgekozen als een van de drie beste van de klas. Voelde zo goed.
![]()
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Kon jij het geloven dan?Ik eigenlijk nog steeds niet, terwijl dat programma al een maand is afgelopen.
7 colleges verdeelt (t of d?quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.Maar hoelang duurde dat programma dan?
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb ooit weleens een voorleeswedstrijd gewonnen toen ik 7-8 was ofzo, en toen ging ik huilen
Met een t.quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:32 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
7 colleges verdeelt (t of d?Ik weet het niet, ik ben aangeschoten. whihihi ) over drie maanden (vakantie zat er ergens tussen).
quote:
Zo`n reactie moet jij ook geven godverdomme gevoellloze homoquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Zo`n reactie moet jij ook geven godverdomme gevoellloze homo
Pedoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |