Dat is wel heel bizar! Kun je niet bellen met je bank?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
waarom haalt men zomaar 60 euro van mijn rekening
Ja ik ga zo wel even naar de bank toe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel bizar! Kun je niet bellen met je bank?
sofquote:
wie doet dat?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
hoiquote:
ken je het nummer?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:39 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi
Ja er staat:
040-telefoonnummer
BETREFT FACTUUR D.D. 07-05-2013
INCL. 11,11 BTW
KPN -TELEFONIE¬ROTTERDAM
Maar 040 is eindhoven
Ja, maar ik durf niet te bellenquote:
Ja, dat is wel heel vreemd namelijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga zo wel even naar de bank toe.bah bah bah
?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf niet te bellen
misschien straks als ik wat wakkerder ben
ligt er aan. misschien is het wel terecht dat het is afgeschreven. kunnen we zo moeilijk iets van zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef supersof het volgende:
Oh, ik heb gevonden dat je het terug kan laten boeken. Zal ik dat doen? Maar straks worden ze boos op mij ofzo
Als het niet van je mobiele telefoon is zou ik dat 'gewoon' doen ja. Je krijgt dan wel een herinnering als het toch onterecht is teruggeboekt. Of je belt dat nummer voor meer info?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef supersof het volgende:
Oh, ik heb gevonden dat je het terug kan laten boeken. Zal ik dat doen? Maar straks worden ze boos op mij ofzo
Jaquote:
quote:
Morge Sofquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
Gewoon doen, als het een terechte betaling is zullen ze altijd contact met je opnemen. Betalingen kunnen altijd in twee richtingen worden teruggedraaid.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:42 schreef supersof het volgende:
Volgens mij is het onterecht. Want ik heb helemaal niks met KPN afgesproken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:49 schreef AlfredMehran het volgende:
[..]
Gewoon doen, als het een terechte betaling is zullen ze altijd contact met je opnemen. Betalingen kunnen altijd in twee richtingen worden teruggedraaid.
Zelf ook een keer meegemaakt dat er een vaag bedrag was afschreven, paar dagen later had ik al iemand aan de telefoon hangen. Bleek het toch terecht te zijn.
Oftewel betaling terugdraaien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij is het onterecht. Want ik heb helemaal niks met KPN afgesproken.
Terugdraaien en niet eens bellenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:55 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij is het onterecht. Want ik heb helemaal niks met KPN afgesproken.
quote:
Ja ik mail ze wel, want dat telefoonnummer wat erbij staat bestaat niet eens volgens internetquote:
Ik zou helemaal niets doen maar kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bentquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:59 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ja ik mail ze wel, want dat telefoonnummer wat erbij staat bestaat niet eens volgens internet
Ja, maar er staat dat het een doorlopend incasso is, dat betekent toch dat het meerdere keren wordt afgeschreven lijkt me toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou helemaal niets doen maar kan me wel voorstellen dat je nieuwsgierig bent
Daar moeten ze toestemming voor hebben. Je kunt dat laten blokkeren bij je bank. Een eenmalige incasso kan je overigens ook niet storneren en een doorlopende wel (dus terughalen)quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar er staat dat het een doorlopend incasso is, dat betekent toch dat het meerdere keren wordt afgeschreven lijkt me toch?
Wat is storneren danquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moeten ze toestemming voor hebben. Je kunt dat laten blokkeren bij je bank. Een eenmalige incasso kan je overigens ook niet storneren en een doorlopende wel (dus terughalen)
Als iets onterecht wordt afgeschreven is het altijd veel. Hou ons op de hoogte.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:08 schreef supersof het volgende:
Mailtje is verstuurd, terugboeking aangevraagd. Als ik het geld maar terug krijg
Is best veel voor mij hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |