verontrustendquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik knuffel mijn kussens altijd
Ik had gisteravond weer een heerlijke depressieve inzinking dus ik ben het vergeten, goddamnit. En met mijn situatie draait het vooral om fit for next summer.quote:
Maakt niet uit waarvóór je het doet, als je het maar doet. Ik ga vanavond gewoon mn squats en andere oefeningen doen en totaal komt er ook nog zo'n 2,5 uur cardio bij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had gisteravond weer een heerlijke depressieve inzinking dus ik ben het vergeten, goddamnit. En met mijn situatie draait het vooral om fit for next summer.
Of fit for datemarket. ofzo
Dat maakt mij dus wel uit, motivatieprobleemquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Maakt niet uit waarvóór je het doet, als je het maar doet. Ik ga vanavond gewoon mn squats en andere oefeningen doen en totaal komt er ook nog zo'n 2,5 uur cardio bij.
Doe het voor jezelf, je wil er toch ook goed uitzien? Genoeg motivatie lijkt me zo. Focus VA, focus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat maakt mij dus wel uit, motivatieprobleem
Zo maar even hardlopen danquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Doe het voor jezelf, je wil er toch ook goed uitzien? Genoeg motivatie lijkt me zo. Focus VA, focus.
Nouja ik ga douchen en naar school enzo,
Heb je een schema?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo maar even hardlopen dan
Succes enzo
Nope, niet echt. Geprobeerd, gefaald/quote:
Werk dan met een schemaquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, niet echt. Geprobeerd, gefaald/
Godver wat faal ik met alles![]()
Ik heb wel een trainingsprogramma wat om 3 dagen in de week opbouwend werkt, maar het wordt steeds uitgesteld. Gisteren die depri-aanval damnquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Werk dan met een schema
Moet ik er 1 mailen?
Lobi, even allemaal doorlezenquote:
Oh en volgens mij ven ik het vergeten: tussen trainingen door 1 rustdag! Maar dat staat ook in het schemaquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lobi, even allemaal doorlezen
Je moeder heeft haar iPhone abbo op jouw rekening gezet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:31 schreef supersof het volgende:
omg opeens is er 60 euro afgeschreven van mijn rekening, van de KPN, terwijl ik niks met de kpn hebwat moet ik doen
nee niet grappigquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moeder heeft haar iPhone abbo op jouw rekening gezet.
Ik had nu een schema waarin het 8 keer 1 minuut lopen was met 1,5 minuut lopen. Ik ga het zo proberenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh en volgens mij ven ik het vergeten: tussen trainingen door 1 rustdag! Maar dat staat ook in het schema
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |