Mits leuke collega's. Zorg dat je flexibel bent met werktijden enzo en niet zeiken als je hier en daar een rotklusje moet doen. Dan sta je strak lekker op AGF te vullen en dat is 10 keer leuker.quote:
rebound allesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is net een maand uit met mijn ex.
Weet ik nog niet, maakt ook niet uit eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mits leuke collega's. Zorg dat je flexibel bent met werktijden enzo en niet zeiken als je hier en daar een rotklusje moet doen. Dan sta je strak lekker op AGF te vullen en dat is 10 keer leuker.
Daten?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maakt ook niet uit eigenlijk![]()
Ik knap af op Y-chromosomenquote:
Stiekem heb ik twee X-chromosomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik knap af op Y-chromosomen
hahahah, lekkere "vriendinnen" danquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:26 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En 2 van haar beste vriendinnen hebben me gevraagd.
Wat is de voorwaarde?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef Etsu het volgende:
EZELL IK ZEI DAT IK Z
[..]
OU LANGSKOMEN TEGEN EEN VOORWAARDE
Uiteraard.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:27 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Oke jij bent Toto dus dan zal het wel kloppen
JA DEAL DAN KOM IK OOK WEL TC HOOR ETSOEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:29 schreef Etsu het volgende:
OMG ALS IK STRAKS BIJ EZELL BEN DAN GAAN WE TC-EN OKE?
JA OH EM DJIEquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JA DEAL DAN KOM IK OOK WEL TC HOOR ETSOE
met cam aan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
JA DEAL DAN KOM IK OOK WEL TC HOOR ETSOE
sexyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:28 schreef Ezell het volgende:
[..]Tuurlijk.
[..]
Ik een half uur geleden ook.
Ik komquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb er een voor je, tientjequote:
Hou eens op jijquote:
Heb geen tientje grquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er een voor je, tientje
Niet met mij.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:29 schreef Etsu het volgende:
Ghehe.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
deed ik ook met jordy toen. iedereen was jaloers omg.
nu nog meer jaloers jwz.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
deed ik ook met jordy toen. iedereen was jaloers omg.
nu nog meer jaloers jwz.
Ik heb zelf een oplader mee hoor, maar is nu alweer op 60% ofzo, en staks als ik de bus en jouw huis moet zoeken, kost dat weer batterijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ghehe.![]()
Ik heb trouwens kabeltjes en alles voor je mobiel. Wat een service voor als jij je oplader bent vergeten.
Mijn testosteron manquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan dat ze raar gaan doen wanneer er een meisje in de buurt is?
Gaat vanzelf hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan dat ze raar gaan doen wanneer er een meisje in de buurt is?
Yeah so?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is gewoon al 10 jaar ouder dan ik.
ze doen zo omdat ze niet als gay willen overkomen, maar stiekem wel gay zijn en mijn titel niet willen afpakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Stuur maar door wanhopig grquote:
En ik maak er weer een rommel van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:36 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ben voor jou mijn kamer aan het opruimen.![]()
![]()
Wat maakt fysieke leeftijd nou uit? Ik ben geestelijk nog steeds jong hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is gewoon al 10 jaar ouder dan ik.
Ik zou zeggen, sla je slag. Noem haar naam en stel een vraag. Zo moeilijk is ze nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stuur maar door wanhopig gr
Ja joh, vertel het gelijk aan de hele wereld. Mogen wij ook nog even stiekem gay blijven?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze doen zo omdat ze niet als gay willen overkomen, maar stiekem wel gay zijn en mijn titel niet willen afpakken.
wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef jordyqwerty het volgende:
M'n moeder kwam me om. 7 uur 's ochtends vragen welke lenzensterkte ik heb
Geen idee wat ik heb gezegd
15?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat maakt fysieke leeftijd nou uit? Ik ben geestelijk nog steeds jong hoor.
tuurlijk, maar onthoud: ik ben de oppergay hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja joh, vertel het gelijk aan de hele wereld. Mogen wij ook nog even stiekem gay blijven?
On it. Chicks hosselen via een facebookstatus deel 2quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, sla je slag. Noem haar naam en stel een vraag. Zo moeilijk is ze niet
Ja is helemaal goed, niemand gayer dan Etsu.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlijk, maar onthoud: ik ben de oppergay hier.
Gister zei je dat je hetero was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlijk, maar onthoud: ik ben de oppergay hier.
Toen ik er was niet hoor, toen hadden ze een gaygesprek.quote:
waarom? jordy heeft er trauma aan over gehouden, dv wist niet wat dr overkwam en ezell is niet goed wijsquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil Etsu ook eens meeten. Ooit. En de rest hier.
eergisteren kan ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:39 schreef Drabit het volgende:
[..]
Toen ik er was niet hoor, toen hadden ze een gaygesprek.
Gewoon. Omdat het kan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom? jordy heeft er trauma aan over gehouden, dv wist niet wat dr overkwam en ezell is niet goed wijs
Ok, dan mag je blijven!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het wisselt tussen de 16 en de 20 denk ik.
Ze kan niet tegen een grapjequote:
Ik denk niet dat het kliktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe goed je kunt hosselen.
Maar dan ben je pedo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe goed je kunt hosselen.
Jawel man, gewoon even doorbijten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze kan niet tegen een grapje
Ach, anders heb ik Etsu nog. Kan ik hem straight makenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het klikt
Ja ga jij haar ballen of ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel man, gewoon even doorbijten.
Zo doet ze tegen mij soms ook
Jij man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ga jij haar ballen of ik?
xcachetquote:
pjenisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké ik ben klaar met reageren op jou. Je noemde me het p-woord.
Neeeeeeeee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké ik ben klaar met reageren op jou. Je noemde me het p-woord.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet waar woon je dan in gelderland?
mn ogen ontploffen als ik je vagina of je tieten zie, dus lukt je nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, anders heb ik Etsu nog. Kan ik hem straight maken.
ik heb een fcking grote tas mee en ga morgen weer terug naar groningenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef Ezell het volgende:
Tas inpakken voor een paar dagen bij mijn ouders. Heb het gevoel dat ik veel te veel meeneem.
O, dat gaat nog leuk worden als we onze tassen vergelijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een fcking grote tas mee en ga morgen weer terug naar groningen
ik
we hebben tijdelijk geen wasmachine, heeft de vorige bewoner meegenomen dus ik kan niets wassen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat gaat nog leuk worden als we onze tassen vergelijken.
Ga je dan naar je ouders ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben tijdelijk geen wasmachine, heeft de vorige bewoner meegenomen dus ik kan niets wassen.
Heb je daar niet ergens een plek waar je kan wassen dan? Vijf minuten vanaf mijn huis staan twee 'winkels' waar allemaal wasmachines staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben tijdelijk geen wasmachine, heeft de vorige bewoner meegenomen dus ik kan niets wassen.
waarom geld betalen als het ook bij mijn ouders kan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je daar niet ergens een plek waar je kan wassen dan? Vijf minuten vanaf mijn huis staan twee 'winkels' waar allemaal wasmachines staan.
Vieze kleding van Groningen naar Zuid-Holland slepen lijkt mij nou niet echt bepaald een pretje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom geld betalen als het ook bij mijn ouders kan?
laat me.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vieze kleding van Groningen naar Zuid-Holland slepen lijkt mij nou niet echt bepaald een pretje.
nou enquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
Krabs loopt m'n facebook te trollen
VA ook
Nee, ben inmiddels overgestapt naar tas inpakken.quote:
Iets minder dan een uur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ben inmiddels overgestapt naar tas inpakken.Maar jij bent toch pas over een uur in Utreggg.
Hij heeft tietenallergie dus hij rijdt snel weer doorquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft tietenallergie dus hij rijdt snel weer door
[..]
Hij heeft tietenallergie dus hij rijdt snel weer door
och tot heeft xcachet alweer op fb de hosselaar omg
ninja, dm en quote knopje wissel ik 10 keer per dag hartaanval hier SORRYYYYYquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dude. Geen facebook link neerzetten joh
Damn dude ik schrok ookquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ninja, dm en quote knopje wissel ik 10 keer per dag hartaanval hier SORRYYYYY
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''In a relationship''
Oh laat maar
Ach ja, ben je iets te laat voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik voel me vereerd. ookal ben ik geen nummer 1, maar vijfde is toch een mooie plek
Wist ik welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ouwehoer maar johik zit gewoon thuis
als ik een stofje zie, zwaait er watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, ben je iets te laat voor.![]()
STOFZUIGERGEKTE HIER!!!
Wat heb jij door dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En je eigen gezicht als UI nemen is niet altijd handig, heb ik het zo door
quote:
En voilaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
Als je je eigen gezicht als UI neemt dan krijg je binnen no time allemaal DM's van hopeloze FOK!ers
Ze is niet single dus maakt niet uit kusquote:
Hopelijk heb je geen zwarte bananen in een fruitkom waar er vliegjes bovenop vliegen zoals mijn 1ste meet met Jordy.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is niet single dus maakt niet uit kus
Interessante reclames.. ?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef TienVingers het volgende:
Verdomme zie ik eens een reclame op Spotify die ik interessant vind gaat die direct weer weg
Gewoon bij je relationship status?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat op mijn Facebook staat hoor..
Dat is wel waar ja. Maar als ze daar nou geen problemen mee heeft, en er ook nog eens leuk uitziet. wat maakt dat voor jou dan uit?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
Als je je eigen gezicht als UI neemt dan krijg je binnen no time allemaal DM's van hopeloze FOK!ers
Je usericon heeft niks met facebook te makenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat op mijn Facebook staat hoor..
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hopelijk heb je geen zwarte bananen in een fruitkom waar er vliegjes bovenop vliegen zoals mijn 1ste meet met Jordy.Dat kind was het vergeten
Het was meer een grapje eigenlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja. Maar als ze daar nou geen problemen mee heeft, en er ook nog eens leuk uitziet. wat maakt dat voor jou dan uit?
Ik heb ooit een schattig meisje als avatar gehad, maar blijkbaar dacht iedereen dat ik het was. Ik kan je zeggen dat dat van die DM's dan geen grapje is. FOK!kers zijn gewoon zo simpelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het was meer een grapje eigenlijk
Ik ga ook een schattig meisje als avatar doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb ooit een schattig meisje als avatar gehad, maar blijkbaar dacht iedereen dat ik het was. Ik kan je zeggen dat dat van die DM's dan geen grapje is. FOK!kers zijn gewoon zo simpel.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Mijn kamer is nu aardig netjes. De rest van het huis wat minder op het moment, geloof ik. Maar ja, ik ga niet alles alleen schoonmaken.
Ik heb nog geen dm's gehad hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga ook een schattig meisje als avatar doen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt nog even voor de rest van het huis.
haa, ik wist t niet eensquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon bij je relationship status?
Als je graag aandacht wilt van FOK!kersquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga ook een schattig meisje als avatar doen
Ik was sarcastischquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Als je graag aandacht wilt van FOK!kers. Moet je ook even je geslacht op vrouw zetten.
Haha geeft niet, Adora =quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik sowieso slecht in.
Ze is tof als persoon, maakt niet uit of ze nou lesbisch, bi, of hetero is. Je weet mijn mening hé.quote:
of zoals DV altijd zegt:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, zijn risico-spreiding plannetje is niet gelukt.
Is wel een uitdagingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Daarom was het extra moeilijk haar te hosselen
Alleen nu denkt ze volgens mij dat ik haar probeerde te hosselen en gaat ze niet meer in op m'n DM'squote:
Ik reageer altijd hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen nu denkt ze volgens mij dat ik haar probeerde te hosselen en gaat ze niet meer in op m'n DM's.
wie ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen nu denkt ze volgens mij dat ik haar probeerde te hosselen en gaat ze niet meer in op m'n DM's.
Dus ik hoef er niet nog een.quote:
Maar niet onmogelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Daarom was het extra moeilijk haar te hosselen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar niet onmogelijk. VA weet wel hoe hij mijn hartje sneller moet laten kloppen
.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar niet onmogelijk. VA weet wel hoe hij mijn hartje sneller moet laten kloppen
.
Nee ik bedoel, zij misschien niet, maar ik welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ZE. Nu heb je haar ook al in verwarring gebracht.
Oh, ik moest het lezen als: negeer haar maar en kom bij mijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik bedoel, zij misschien niet, maar ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |