ze doen zo omdat ze niet als gay willen overkomen, maar stiekem wel gay zijn en mijn titel niet willen afpakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan dat ze raar gaan doen wanneer er een meisje in de buurt is?
Stuur maar door wanhopig grquote:
En ik maak er weer een rommel van.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:36 schreef Ezell het volgende:
Etsu, ben voor jou mijn kamer aan het opruimen.![]()
![]()
Wat maakt fysieke leeftijd nou uit? Ik ben geestelijk nog steeds jong hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is gewoon al 10 jaar ouder dan ik.
Ik zou zeggen, sla je slag. Noem haar naam en stel een vraag. Zo moeilijk is ze nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stuur maar door wanhopig gr
Ja joh, vertel het gelijk aan de hele wereld. Mogen wij ook nog even stiekem gay blijven?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ze doen zo omdat ze niet als gay willen overkomen, maar stiekem wel gay zijn en mijn titel niet willen afpakken.
wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef jordyqwerty het volgende:
M'n moeder kwam me om. 7 uur 's ochtends vragen welke lenzensterkte ik heb
Geen idee wat ik heb gezegd
15?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat maakt fysieke leeftijd nou uit? Ik ben geestelijk nog steeds jong hoor.
tuurlijk, maar onthoud: ik ben de oppergay hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja joh, vertel het gelijk aan de hele wereld. Mogen wij ook nog even stiekem gay blijven?
On it. Chicks hosselen via een facebookstatus deel 2quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, sla je slag. Noem haar naam en stel een vraag. Zo moeilijk is ze niet
Ja is helemaal goed, niemand gayer dan Etsu.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlijk, maar onthoud: ik ben de oppergay hier.
Gister zei je dat je hetero was.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlijk, maar onthoud: ik ben de oppergay hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |