Jij man.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ga jij haar ballen of ik?
xcachetquote:
pjenisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké ik ben klaar met reageren op jou. Je noemde me het p-woord.
Neeeeeeeee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké ik ben klaar met reageren op jou. Je noemde me het p-woord.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet waar woon je dan in gelderland?
mn ogen ontploffen als ik je vagina of je tieten zie, dus lukt je nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, anders heb ik Etsu nog. Kan ik hem straight maken.
ik heb een fcking grote tas mee en ga morgen weer terug naar groningenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:42 schreef Ezell het volgende:
Tas inpakken voor een paar dagen bij mijn ouders. Heb het gevoel dat ik veel te veel meeneem.
O, dat gaat nog leuk worden als we onze tassen vergelijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een fcking grote tas mee en ga morgen weer terug naar groningen
ik
we hebben tijdelijk geen wasmachine, heeft de vorige bewoner meegenomen dus ik kan niets wassen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat gaat nog leuk worden als we onze tassen vergelijken.
Ga je dan naar je ouders ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben tijdelijk geen wasmachine, heeft de vorige bewoner meegenomen dus ik kan niets wassen.
Heb je daar niet ergens een plek waar je kan wassen dan? Vijf minuten vanaf mijn huis staan twee 'winkels' waar allemaal wasmachines staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
we hebben tijdelijk geen wasmachine, heeft de vorige bewoner meegenomen dus ik kan niets wassen.
waarom geld betalen als het ook bij mijn ouders kan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je daar niet ergens een plek waar je kan wassen dan? Vijf minuten vanaf mijn huis staan twee 'winkels' waar allemaal wasmachines staan.
Vieze kleding van Groningen naar Zuid-Holland slepen lijkt mij nou niet echt bepaald een pretje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom geld betalen als het ook bij mijn ouders kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |