jij bent echtquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geweldig.
Geniet van het gegeil en geslijm.
Doei
cachet ze zei toch doeiquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij bent echtmaar dat wist je natuurlijk al
ja ik ben kots klopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
jij bent echtmaar dat wist je natuurlijk al
haha, ohja.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben kots klopt.
Beter dan een arrogant wijf zijn die niet normaal kan functioneren zonder 5 man achter zich die haar kont kussen.
Maargoed
Kus doei
Pics.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje___!
Gaat vanavond koken.. Ze heeft zojuist rijst laten aanbranden
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Hoi ik kom hier de binnen met een portie gezelligheid
You better shut the fuck up or I will make you shut upquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Goddamnit you bloody cunts, you bloody wankers, go suck a fuck
Ja, anders word hij gekaaptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef Dearest het volgende:
Iedereen doet wel erg veel uit op de TT moet ik zeggen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij gaat iedereen hier lopen ne#ken en dat vinden de meeste niet leuk.
quote:
een neuk zuigen, doe eens voor :s snap het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Goddamnit you bloody cunts, you bloody wankers, go suck a fuck
ik erger mij aan het feit dat jij iets zegt over foto's.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
haha, ohja.
Zie hier heen man in de buurt hoor
Uber Haupt een fuck geven over wat mensen van je vinden op een internet forum is al emo.gif waardig dus trek je er toch niks van aan.
I can't be arsed to.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Rozzje het volgende:
[..]
You better shut the fuck up or I will make you shut up
Cach is liev :3quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben kots klopt.
Beter dan een arrogant wijf zijn die niet normaal kan functioneren zonder 5 man achter zich die haar kont kussen.
Maargoed
Kus doei
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef nodig het volgende:
Hoi ik kom hier de binnen met een portie gezelligheid
You're gonna hit a girl?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
You will be once I'm finished with you
Wrm moet je wollah zeggen denk je bent shi mocro ah sahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik erger mij aan het feit dat jij iets zegt over foto's.
Terwijl wij geen foto's postten hier terwijl jij er was.
Dus praat geen poep wollah.
Poep praten is wel lastig. Weet niet hoe jij in elkaar zit?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik erger mij aan het feit dat jij iets zegt over foto's.
Terwijl wij geen foto's postten hier terwijl jij er was.
Dus praat geen poep wollah.
Hoezo moet je mocro zijn om wollah te zeggen, wat is dat nou weer voor stomme discriminatie!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:58 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wrm moet je wollah zeggen denk je bent shi mocro ah sah
Jallahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet je mocro zijn om wollah te zeggen, wat is dat nou weer voor stomme discriminatie!
Waarom neem jij expres figuurlijke dingen letterlijk?!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Poep praten is wel lastig. Weet niet hoe jij in elkaar zit?
Nee maar heb wel genoeg foto's gezien
Om Prom te irriterenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom neem jij expres figuurlijke dingen letterlijk?!
Waarom lees ik alles dat jij in 't Engels typt in een overdreven Brits accent :s Beetje raarquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
Tonight we're gonna play some damn nice football lads!
Stop gewoon met dat irriteren van mensen, ik doe het misschien ook wel eens, maar ik doe het niet expres. Jij verpest de SC als je dit blijft doenquote:
Because I love that British accent.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Waarom lees ik alles dat jij in 't Engels typt in een overdreven Brits accent :s Beetje raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |