hoezo nietquote:
of patat bij Smullers met heel veel sausquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Gehaktbal op een stokje is irritant dan zit je helemaal onder :S :S
quote:
Nee vlees is viesquote:
Patat van Smullersquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
of patat bij Smullers met heel veel saus
niet swirl?quote:
Ja eet je er een met mayonaise zit je rondom je mond helemaal onder de witte saus :S al die mensen kijken je dan zo raar aan ik bedoel wat is er raar aan mayonaise :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 14:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze was 11?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje stuur via whap een foto in groepswhatsapp van een klasgenootje met daaronder de tekst dat hij gay is
![]()
ik voed haar niet goed op
Het is friet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Trek haar aan haar oor naar de badkamer en zet haar onder een koude douche.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje stuur via whap een foto in groepswhatsapp van een klasgenootje met daaronder de tekst dat hij gay is
![]()
ik voed haar niet goed op
Nee ik ben vegetariër.quote:
datum is verander naar 27e en nu gaan opa oma meequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB als ik iemand kan vinden ga ik naar moviepark
Hij let gewoon niet op :Squote:
wow opgelost dus, wel wijzigingskosten?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
datum is verander naar 27e en nu gaan opa oma mee
gezelligquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
datum is verander naar 27e en nu gaan opa oma mee
ja hoorquote:
nopequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wow opgelost dus, wel wijzigingskosten?
Behalve vis. Dat is geen dier.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
Je eet vegetarisch maar je bent en vegetariër.
Nee dat moet ik etenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Behalve vis. Dat is geen dier.
beidequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:12 schreef nodig het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker of zielig voor de dieren?
jaquote:
quote:
somsquote:
oh beter, eet je verder ook vleesvervangers ofzo?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb le lightsaber voor haar besteld gr
watquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben erachter waarom mensen navels hebben, ze zeggen dat de navelstreng er aan vast zat enzo maar stiekem zit het er om te dienen als opvangbakje :S
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nevermind, was een brainfart
dat aten we sowieso nooit omdat dat vies isquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Nooit samen gezellig een biefstukje eten dus
Hihi. Opvangbakje voor navelpluis zeker?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:13 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben erachter waarom mensen navels hebben, ze zeggen dat de navelstreng er aan vast zat enzo maar stiekem zit het er om te dienen als opvangbakje :S
Moet je ook leren etenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat aten we sowieso nooit omdat dat vies is
laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi. Opvangbakje voor navelpluis zeker?
En je kunt je vinger er soms in stoppen, dat is ook wel grappig.
Ja moet ook niet hard drukkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
laten we het daar maar op houden
Nee als ik mijn vinger in mijn navel doe moet ik plassen
jupquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh beter, eet je verder ook vleesvervangers ofzo?
true truequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja moet ook niet hard drukken.
En wees blij dat je het kunt, sommige mensen hebben een navel die naar buiten staat.
ik heb ook een gatnavel yeeyquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja moet ook niet hard drukken.
En wees blij dat je het kunt, sommige mensen hebben een navel die naar buiten staat.
Ja. Het enige wat ik nog wel een keer wil eten is shoarma.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Moet je ook leren eten![]()
Maar vind je bitterballen, frikandellen enzo ook allemaal vies?
gister deze besteld en per ongeluk naar LB gestuurd:quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zou mijn vrienden daar eindeloos mee kunnen irriteren![]()
Weleens spareribs geprobeerd?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Het enige wat ik nog wel een keer wil eten is shoarma.
Neequote:
ielquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle stopt haar navelpluis in de navel van zwerty.
Succesquote:
Jaja... per ongelukquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gister deze besteld en per ongeluk naar LB gestuurd:
http://www.buyincoins.com(...)ol-product-2633.html
KAPSALONquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja. Het enige wat ik nog wel een keer wil eten is shoarma.
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gister deze besteld en per ongeluk naar LB gestuurd:
http://www.buyincoins.com(...)ol-product-2633.html
Nee doe ik niet. Kan weddenschap niet breken gr grquote:
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]stiekem onderdeel van mijn hosselplan dat ze die 'sleutel' terug zou brengen naar mij
Ja ik ga vrijdag naar de kapperquote:
Wat voor weddenschapquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe ik niet. Kan weddenschap niet breken gr gr
Nou met biologie keken we in de derde een film over hoe ze worsten maakten en beesten slachtten en dat vonden we zo vies dat we een weddenschap maakten wie het langste geen vlees at. En ik en een vriendin zijn nog overquote:
Hé, nu zie ik dat jij het bent. Je hebt je avatar veranderdquote:
* AdoraBelle kwijltquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hamburgers met bacon en cocktailsaus
Je gaat toch niet om een weddenschap 3 jaar lang geen vlees eten sofquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou met biologie keken we in de derde een film over hoe ze worsten maakten en beesten slachtten en dat vonden we zo vies dat we een weddenschap maakten wie het langste geen vlees at. En ik en een vriendin zijn nog over
Mijn monitor heeft hetzelfde daar moet je ook de stroomknop omzettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, nu zie ik dat jij het bent. Je hebt je avatar veranderd.
Mijn boxen die hebben een hoge pieptoon als ze op standby staan. Net alsof er iemand ergens anders aan het stofzuigen is. Gelukkig kan ik gewoon het knopje van de stekkerdoos uit doen. Alleen dan moet ik weer uit bed komen
.
Vervang de cocktailsaus voor mayo of satesaus enquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hamburgers met bacon en cocktailsaus
Bijna vier jaar nuquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Je gaat toch niet om een weddenschap 3 jaar lang geen vlees eten sof
nee cocktailsaus is er veel lekkerder bij imoquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Vervang de cocktailsaus voor mayo of satesaus en
Is goedkoperquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
Waarom krijg je bij de mac en burger king altijd van die speelgoedkaas?
Ik vind ketchup en mosterd erbij ook wel lekker. Of ketchup en mayo, of alleen ketchup...quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee cocktailsaus is er veel lekkerder bij imo
En toch is die wel lekker.. wij halen die plastic kaas ook altijd bij het hamburgers bakkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
als muismat te gebruiken dus handigquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
monniequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
Langer houdbaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
Is makkelijker te verwerken want het zijn altijd dezelfde plakjes, en het is waarschijnlijk goedkoper te maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
tot 10 juniquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Is dingetje eigenlijk nog steeds geband?
Dingetje?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef AdoraBelle het volgende:
Is dingetje eigenlijk nog steeds geband?
Maar ik vind het niet lekker dus dan eet ik het toch niet.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je toch niet alleen omdat je een weddenschap wil vol houden
Ah oke. Ik zou het wel raar vinden dat wanneer je vlees lekker vind je opeens door een weddenschap 4 jaar geen vlees gaat etenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ik vind het niet lekker dus dan eet ik het toch niet.
quote:
sorryquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]![]()
.
VA toe nou... je kent m'n zwaktes.
Nou toen vond ik het wel lekker op zich. Maar nu niet meer. alleen nep vlees maar dat smaakt anders ofcquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah oke. Ik zou het wel raar vinden dat wanneer je vlees lekker vind je opeens door een weddenschap 4 jaar geen vlees gaat eten
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
Niet doen krabburgers zijn van de regering om je te hersenspoelen
zo'n rode bus met ronde ramen?quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zit al in de bus naar bikinibroek
wat betekend hebb0n?quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:39 schreef wietparkiet het volgende:
Niet doen krabburgers zijn van de regering om je te hersenspoelen
Hmm oke misschien begin je ooit nog wel weer vlees te etenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou toen vond ik het wel lekker op zich. Maar nu niet meer. alleen nep vlees maar dat smaakt anders ofc
als ze dronken is boeit het haar niks en eet ze wel vleesquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef nodig het volgende:
[..]
Hmm oke misschien begin je ooit nog wel weer vlees te eten
ok wat betekent hebb0nquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als ze dronken is boeit het haar niks en eet ze wel vlees
daarom is ze nooit dronken
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als ze dronken is boeit het haar niks en eet ze wel vlees
daarom is ze nooit dronken
doe je mic dan aanquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:41 schreef nodig het volgende:
Ik draai![]()
ONZ / [Radio 49] #3748 Zonnige donderdag!
Zonder mic dat wel
hoe had je dan je stem opgenomen :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 14:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een mic![]()
Ja een kapotte headset xd
Met mijn telefoon en dan doormailen naar pc en dan uploadenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe had je dan je stem opgenomen :S
die ene 'hoi'
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
krabs en lb, wanneer gaan jullie meeten?
ah liefquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Met mijn telefoon en dan doormailen naar pc en dan uploaden![]()
araaaaaaaaaaaaquote:
ik las dit verkeerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef nodig het volgende:
Ik heb een grotere harde schijf nodig xd 6gb over xd
Bah. 1 permban deluxe voor AB is onderweg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
Neen, adorabelle stopte pluis in mijn navel
hihi jij snapt mequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb een grotere harde stijf nodig XD
Jaquote:
vanavond een bbqquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
krabs en lb, wanneer gaan jullie meeten?
Ik heb een SSD van 128 en 2x 2TBquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja
Maar wel 5400rpm dus lekker stilHeb ook een 7200rpm liggen maar dat transformeert mijn pc in een vlietuig
ja en 's morgens ookquote:
Oke dus volgende week ergens dagje vrijhouden voor de bruiloft?quote:
Keileuk! Echt top.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
araaaaaaaaaaaa
Hoe was london? Brand los
Dat nog nietquote:
Ik moet echt allang eten maar ik vind het veel te leuk om hier te posten en in DM en nu voel ik me een beetje zwakjesquote:
eten jijquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet echt allang eten maar ik vind het veel te leuk om hier te posten en in DM en nu voel ik me een beetje zwakjes.
quote:
had het over die anderequote:
buitenquote:
weet niet hoe die heettequote:
neequote:
die die ene: blabla heaveeenquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:24 schreef nodig het volgende:
[..]
reckless serande van de arctic monkeys
jaquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohja dat was de italobrothers![]()
![]()
Netzo als die ''this is radio hardcore''![]()
IT WAS ONLY A KISS, IT WAS ONLY A KISSquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:31 schreef nodig het volgende:
BECAUSE I WANT IT ALL IT STARTED OUT WITH A KISS HOW IT ENDED LIKE THIS
ja ik ben nu zo rood als een krab en had dorst als een paard dus ik heb snel de verkoeling gezocht.quote:
maar deze welquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:35 schreef nodig het volgende:
Misschien maar goed ook want je had hem waarschijnlijk niet leuk gevonden
1. Na hun reis naar Movielandquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
Twee vragen
1) Wanneer trouwen Krabs en LB?
2) Wanneer trouwen sof en nodig?
Waar sta ikquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:38 schreef Toto69 het volgende:
Twee vragen
1) Wanneer trouwen Krabs en LB?
2) Wanneer trouwen sof en nodig?
3) wanneer trouwen zwerty en vaquote:
achh en jij danquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3) wanneer trouwen zwerty en va
4) wanneer trouwen xcachet en tienvingers
ik denk dat we alle stelletjes dan gehad hebben
We trouwen aan het eind van de vakantiequote:Op donderdag 6 juni 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
3) wanneer trouwen zwerty en va
4) wanneer trouwen xcachet en tienvingers
ik denk dat we alle stelletjes dan gehad hebben
Mooi, dan weet ik punt 1 t/m 3 al, nu 4 nogquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We trouwen aan het eind van de vakantie
Oh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |