hoe had je dan je stem opgenomen :Squote:Op donderdag 6 juni 2013 14:45 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een mic![]()
Ja een kapotte headset xd
Met mijn telefoon en dan doormailen naar pc en dan uploadenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe had je dan je stem opgenomen :S
die ene 'hoi'
quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
krabs en lb, wanneer gaan jullie meeten?
ah liefquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:46 schreef nodig het volgende:
[..]
Met mijn telefoon en dan doormailen naar pc en dan uploaden![]()
araaaaaaaaaaaaquote:
ik las dit verkeerdquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef nodig het volgende:
Ik heb een grotere harde schijf nodig xd 6gb over xd
Bah. 1 permban deluxe voor AB is onderweg.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef zwerty het volgende:
[..]
Neen, adorabelle stopte pluis in mijn navel
hihi jij snapt mequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb een grotere harde stijf nodig XD
Jaquote:
vanavond een bbqquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
krabs en lb, wanneer gaan jullie meeten?
Ik heb een SSD van 128 en 2x 2TBquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja
Maar wel 5400rpm dus lekker stilHeb ook een 7200rpm liggen maar dat transformeert mijn pc in een vlietuig
ja en 's morgens ookquote:
Oke dus volgende week ergens dagje vrijhouden voor de bruiloft?quote:
Keileuk! Echt top.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
araaaaaaaaaaaa
Hoe was london? Brand los
Dat nog nietquote:
Ik moet echt allang eten maar ik vind het veel te leuk om hier te posten en in DM en nu voel ik me een beetje zwakjesquote:
eten jijquote:Op donderdag 6 juni 2013 15:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik moet echt allang eten maar ik vind het veel te leuk om hier te posten en in DM en nu voel ik me een beetje zwakjes.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |