Nee doe ik niet. Kan weddenschap niet breken gr grquote:
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]stiekem onderdeel van mijn hosselplan dat ze die 'sleutel' terug zou brengen naar mij
Ja ik ga vrijdag naar de kapperquote:
Wat voor weddenschapquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe ik niet. Kan weddenschap niet breken gr gr
Nou met biologie keken we in de derde een film over hoe ze worsten maakten en beesten slachtten en dat vonden we zo vies dat we een weddenschap maakten wie het langste geen vlees at. En ik en een vriendin zijn nog overquote:
Hé, nu zie ik dat jij het bent. Je hebt je avatar veranderdquote:
* AdoraBelle kwijltquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hamburgers met bacon en cocktailsaus
Je gaat toch niet om een weddenschap 3 jaar lang geen vlees eten sofquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou met biologie keken we in de derde een film over hoe ze worsten maakten en beesten slachtten en dat vonden we zo vies dat we een weddenschap maakten wie het langste geen vlees at. En ik en een vriendin zijn nog over
Mijn monitor heeft hetzelfde daar moet je ook de stroomknop omzettenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé, nu zie ik dat jij het bent. Je hebt je avatar veranderd.
Mijn boxen die hebben een hoge pieptoon als ze op standby staan. Net alsof er iemand ergens anders aan het stofzuigen is. Gelukkig kan ik gewoon het knopje van de stekkerdoos uit doen. Alleen dan moet ik weer uit bed komen
.
Vervang de cocktailsaus voor mayo of satesaus enquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hamburgers met bacon en cocktailsaus
Bijna vier jaar nuquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Je gaat toch niet om een weddenschap 3 jaar lang geen vlees eten sof
nee cocktailsaus is er veel lekkerder bij imoquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Vervang de cocktailsaus voor mayo of satesaus en
Is goedkoperquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
Waarom krijg je bij de mac en burger king altijd van die speelgoedkaas?
Ik vind ketchup en mosterd erbij ook wel lekker. Of ketchup en mayo, of alleen ketchup...quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee cocktailsaus is er veel lekkerder bij imo
En toch is die wel lekker.. wij halen die plastic kaas ook altijd bij het hamburgers bakkenquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
als muismat te gebruiken dus handigquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
monniequote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
Langer houdbaarquote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
Is makkelijker te verwerken want het zijn altijd dezelfde plakjes, en het is waarschijnlijk goedkoper te maken.quote:Op donderdag 6 juni 2013 14:31 schreef zwerty het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |