Pics?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
Kaily de Vries Hahah ze moet me geen slet noemen :$ eet ze volgende week rest van d'r leven door rietje :0
10 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk
Kaily de Vries Hahaha ik ben meer wijf als jy ooit zult worden tanga
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Toto69 het volgende:
Hahaha godverdommehttps://www.facebook.com/(...)t=feed_comment_reply
Stelletje KNEUSJES
WTF bedoel je nou weer met sm-h*mst*r? Ga nederlands praten ofzo.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk die sm-h*mst*r van vorige keer erbij betrekken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:39 schreef Spatieloos het volgende:
Kaily de Vries Hahah ze moet me geen slet noemen :$ eet ze volgende week rest van d'r leven door rietje :0
10 minuten geleden via mobiel · Vind ik leuk
Kaily de Vries Hahaha ik ben meer wijf als jy ooit zult worden tanga
Deze kan je binnen een week neuken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ga haar maar eens een Facebook berichtje sturen
Als jij gewoon normaal tegen xcachet had gedaan was er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
rot even op zeg, ik mag er best wat van zeggen als iemand wat over me lult.
Ga je er vooral mee bemoeien laagbegaafd stuk vreten. dit is toch niet jou discussie?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Als jij gewoon normaal tegen xcachet had gedaan was er niks aan de hand.
Nee kloptquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Prom is aardig en liev. jij bent dat klaarblijkelijk niet
fucking baasquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga je er vooral mee bemoeien laagbegaafd stuk vreten. dit is toch niet jou discussie?
en nu opflikkeren
Nee ook niet jouw discussie dus opflikkeren.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga je er vooral mee bemoeien laagbegaafd stuk vreten. dit is toch niet jou discussie?
en nu opflikkeren
ben jij een nieuwertje? Flikker zelf op kutkloonquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en nu opflikkeren
Zwerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef zwerty het volgende:
Ik heb vlinders in mijn buik, ja mijn moeder had gelijk
Een knuffelhamster vastgebonden met wat attributen niet meerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal uitgespookt joh
Ik nieuw? hahahaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ben jij een nieuwertje? Flikker zelf op kutkloon
Hij is alles behalve nieuw schatquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
DOE FF NORMAAL A MATTIE WAAROM GA JE ZO PRATENquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik nieuw? hahaha
doe eens research dipshit.
Wie wilt nou research naar jou doenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik nieuw? hahaha
doe eens research dipshit.
Attributen?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een knuffelhamster vastgebonden met wat attributen niet meer
Tabon yimek e zemmerquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
DOE FF NORMAAL A MATTIE WAAROM GA JE ZO PRATEN
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:46 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
stfuquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal met je vuige taal.
Loop dan niet ongefundeerd te blaten dat ik nieuw benquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:47 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Wie wilt nou research naar jou doendumbfuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |