quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
en je zoekt dat op omdat?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toto eckte lapo hunter
Te veel moeitequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toto eckte lapo hunter
Dat helemaal opzoekenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Toto eckte lapo hunter
Ga liever wat nuttigs doen met je onluiheid, zoals werken ofzo! Als ik zo nietlui als jij was zou ik iig wat productiefs doen! Jij misbruikt je energie!quote:
Lieverd wil je dat slangenplaatje uit de OP even weghalenquote:
Ik moet zo nog 25 km fietsen en wacht nu op mijn avond etenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga liever wat nuttigs doen met je onluiheid, zoals werken ofzo! Als ik zo nietlui als jij was zou ik iig wat productiefs doen! Jij misbruikt je energie!
d0nequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lieverd wil je dat slangenplaatje uit de OP even weghalenVind slangen zo vies
ja beetje raar dat xcachet jankt over foto's terwijl we hier nauwelijks kwamen toen zij hier net wasquote:
oh god, promquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat jij nou geen leven hebt dat je dat helemaal gaat opzoeken
Niet wetenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef SGYENZO het volgende:
Wie runt heel dit FOK! gebeuren eigenlijk?
Vind Hardwell sws wel nicequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Jammer van de vocals maar nog steeds tof nummer van Hardwell
Dannyquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:51 schreef SGYENZO het volgende:
Wie runt heel dit FOK! gebeuren eigenlijk?
hahahahaha, nee. Hou m'n smoel niet voor jouquote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou je smoel even als je niks nuttigs tegen me te melden hebt.
aardig doen tegen @kasjeequote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hou je smoel even als je niks nuttigs tegen me te melden hebt.
geweldig.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahahahaha, nee. Hou m'n smoel niet voor jou
bemoei je er niet mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:53 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
aardig doen tegen @kasjee
#TeamNiceToCachet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |