Die is wel tof.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
plzzzzzzzzzzzzzzzz
Mja, katten tellen niet mee.quote:
*steekt vinger op*quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is wel tof.
[..]
Mja, katten tellen niet mee.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is wel tof.
[..]
Mja, katten tellen niet mee.
Goed idee om half 2quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik stap maar even onder een koude douche ofzoKoppijn als een malle
Bedankt voor de middelvinger. Krijg je terug.quote:
Ziet er wel heel erg strak uit, die inrichting.quote:
Ben toch alleenquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt voor de middelvinger. Krijg je terug.
[..]
Ziet er wel heel erg strak uit, die inrichting.
400 - 600 euroquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt voor de middelvinger. Krijg je terug.
[..]
Ziet er wel heel erg strak uit, die inrichting.
Hmm, wel erg prijzig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
400 - 600 euro[ afbeelding ]
wel splinternieuw
Why?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
Over de tt: sterkte aan de persoon die ooit met mij zou moeten samenwonen dan.
Omdat je iets te doen hebt?quote:
Know the feelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik erger mij vaak aan mensen als ik ze elke dag veel zie.
Nein. ):quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat je iets te doen hebt?
[..]
Know the feel
Vijftien dagen is nu het record. Vakantie met vrienden. Weet niet of dat te overtreffen valt.quote:
och armequote:
thuis wonen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vijftien dagen is nu het record. Vakantie met vrienden. Weet niet of dat te overtreffen valt.
Ik wil ook mijn eigen plekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, dat is dan weer wel te doen. Maar ja, dat ben je dan ook al jaren gewend.
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
Jordy, ga je nu elke dag zo laat slapen nu je vakantie hebt.
He snoezepoeziequote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
Ben ik de enige die morgen vroeg op moet en een lange dag heeft?
Jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
yupquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
Heb anderhalf jaar mijn laptop en er komt zo veel vuiligheid onder dit toetsenbordquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
God de hele tijd van die strepen over mijn beeldschermBegint dat nu al..
Heb hooguit een jaar deze laptop
Oh dat is echt smerig inderdaadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb anderhalf jaar mijn laptop en er komt zo veel vuiligheid onder dit toetsenbordOok is er al shit afgebroken
Arme schatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Tering, anderhalf jaar. Zou zweren dat het een week geleden was.
Ik heb het nu alquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is echt smerig inderdaadMaar heb dat ook vaak gehad, komt omdat je veel eet enzo achter je laptop
Want die kunnen natuurlijk niet kapotquote:
Dat niet eens echt. Maar eens proberen wat shit eruit te krijgenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is echt smerig inderdaadMaar heb dat ook vaak gehad, komt omdat je veel eet enzo achter je laptop
Mja, moet morgen veel doen en de volgende dag weer vroeg op. Pas zaterdagavond weer echt vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beter twee uur slapen dan vijf uur slapen
Bevalt tie wel?quote:
tuurlijk welquote:
Ik heb mijn pc niet meer aangeraaktquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Fok-it weet niet dat macbooks zijn gemaakt met o.a. de huid van een speciale Chinese gemeenschap waardoor de macbooks 5x langer meegaan dan gewone laptops? Haha, loser
Heb nu best een dikke laptop van 900 euro, ofja, dat was ie anderhalf jaar geledenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb tot nu toe om de 1,5/2 jaar een andere laptop moeten kopenEcht erg
dat is wat ze aluminium noemen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Fok-it weet niet dat macbooks zijn gemaakt met o.a. de huid van een speciale Chinese gemeenschap waardoor de macbooks 5x langer meegaan dan gewone laptops? Haha, loser
Ga het nou niet stimulerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
Jordy, maak je in het echt ook altijd van dat soort grappen?
Nee, in het echt ben ik een onbenullig verlegen jochie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
Jordy, maak je in het echt ook altijd van dat soort grappen?
Met een buitenboordbeugel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, in het echt ben ik een onbenullig verlegen jochie.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Jordy werd altijd van zijn fiets afgetrapt toen hij tussen de middag via het parkje in Sittard boterhammen kwam halen bij zijn moeder, vandaar dat hij dat nu afreageert met kutopmerkingen naar forum-users
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
eten zoek
Alvast weltrustne, Ezellientje
Je moederquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Jordy werd altijd van zijn fiets afgetrapt toen hij tussen de middag via het parkje in Sittard boterhammen kwam halen bij zijn moeder, vandaar dat hij dat nu afreageert met kutopmerkingen naar forum-users
Grapje dropvetertje van mequote:
wat is er Ezell honneponnie? Wil je ook zo`n kneuterig koosnaapje hebben? koetsjie koeeequote:
Je zou gaan slapenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezell
Ezelltje
Ezellinnetje
Ezellientje
Esell
Wezell
Teller staat nu op zes.
Trustenquote:
Ezelltje wel, dat is schattigquote:
Dan onderstrepen we dat hierbij nogmaals met een koosnaamquote:
Trusten Wezelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
Nee grapje.![]()
Ik ben er ook vandoor.
Trusten beugelboys.
Ga je nog op vakantie deze zomer?quote:
Waarom niet?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Avonddquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Aan de laatste 4 posts te zien worden er momenteel alweer goede gesprekken gevoerd hier.
Goedenavond/nacht
supquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Aan de laatste 4 posts te zien worden er momenteel alweer goede gesprekken gevoerd hier.
Goedenavond/nacht
Ik ben al geweestquote:
Runescapequote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Moet echt een leuk online spel vinden, anders ga ik me de hele vakantie de tering vervelen
quote:
quote:
ruilenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wel kunnen slapen maar niet willen slapen![]()
League of Legends al geprobeerd?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:24 schreef Fok-it het volgende:
Eerste wat ik zou doen is een dikke auto jatten en naar Sittard rijden om met Jordy te vechten.
Ik ook, maar is nog ff op pc release wachten.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik ga V wel kopen als ie uitkomt.
Gewoon toeren met radio aan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:25 schreef jordyqwerty het volgende:
Helft van de tijd ben ik gewoon auto's aan het jatten en mensen overhoop aan het rijden
Ja die speelt niet lekker bij mijquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
OokKan als een keiharde baas rijden in IV
Een mac runnen, mijn droom!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
Jullie brengen mij op ideeën.
Deze spelen en dan weer proberen te slapen..
http://spele.nl/mac-donalds-2-spel/
Op 360quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja die speelt niet lekker bij mijhele tijd haperen en die Niko loopt echt als een ouwe gek van 80 zo sloom
Spele.nlquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:27 schreef Ezell het volgende:
Jullie brengen mij op ideeën.
Deze spelen en dan weer proberen te slapen..
http://spele.nl/mac-donalds-2-spel/
Ja is niet echt voor pc bestemd. Ik liep zo over de Brooklyn Bridge met hem, ga ik opeens op de reling springen. Gelijk 5 stars wanted level echt wtfquote:
Die moet je toch vrij spelen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is niet echt voor pc bestemd. Ik liep zo over de Brooklyn Bridge met hem, ga ik opeens op de reling springen. Gelijk 5 stars wanted level echt wtf
Geen idee?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee?Een of andere brug was wel afgesloten ja
Ook bij die automaatjes waaar je tol moet betalen, gewoon met vollesnelheid doorheenquote:
Sowieso, aan de overkant was je de popo alweer kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook bij die automaatjes waaar je tol moet betalen, gewoon met vollesnelheid doorheen![]()
Mooie graphics, maar verder lijkt het me geen kut aanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
GAM / [Euro Truck Simulator 2] - Band of Truckers
Logitech G27 staat hier..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie graphics, maar verder lijkt het me geen kut aan
Bij nader inzien lijkt het me toch wel lachenquote:
Ik ga hem eens van een of andere baai afhalenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijkt het me toch wel lachenMaar ga er geen 30 euro voor uitgeven
Vind het toch wel erg mooie plaatjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga hem eens van een of andere baai afhalen
Doe gewoon man, ben het ook aan het doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nu heb ik zin om dat truck spel te downloaden. Maar vooral om als een idioot in blinde bochten in te gaan halen.
dm even download linkjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Kom jongens, we gaan met z'n drieën trucken
Onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nee, kan niets torrenten in duitsland anders krijg ik brieven van advocaten grgr
Nee, ze hebben ons als meerdere brieven gestuurd waarin ze zeggen dat wij 450(geen grap) euro moeten betalen, anders klagen ze ons aan. grgrquote:
Ik kreeg een keer 450 euro gratis, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ons als meerdere brieven gestuurd waarin ze zeggen dat wij 450(geen grap) euro moeten betalen, anders klagen ze ons aan. grgr
Jordy durft niet alleen in de trucker-cafe`s te zitten.quote:
Superlegaal downloaden, dan is het gratis jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zie nu pas dat het gratis is. Oke, kom eraan.
ff kijken of ik ook een nummerplaat met de tekst rineke voor voor het raam kan fixenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jordy durft niet alleen in de trucker-cafe`s te zitten.
Gewoon Arbeit macht frei op je nummerplaat als je iets naar Duitsland moet brengen #Yoloquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ff kijken of ik ook een nummerplaat met de tekst rineke voor voor het raam kan fixen
Godverdommequote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon Arbeit macht frei op je nummerplaat als je iets naar Duitsland moet brengen #Yolo
En?quote:
En een naïef blond meisje opgepikt die aan het liften wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Heb je al je eerste broodje gehaktbal gekocht, en drie vunzige moppen verteld?
Waar ga je heen?quote:
Welk ding?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan dat hele ding niet eens vindenmy gawd
Ik kan er echt niet mee rijdenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:25 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mijn vrachtwagen is al total loss. Moet opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Tering je moet nog opletten ook nogZit in Engeland en was rechts aan het rijden, boete voor spookrijden
Wat voor spel ben jij aan het spelen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Met 70 km/u over de rotonde en belandde op de zijkant. Heb me maar weg laten slepen
Ik word he-le-maal gekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet nog 100 km tot Edinburgh. Benieuwd hoeveel ik krijg, van de lading is iig weinig over
Euro Truck Simulator 2quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor spel ben jij aan het spelen?
Ik sta vastquote:
Ik net ookquote:
Ik was in Rotterdam maar dan moet je met de boot overstappen maar ik had geen idee waarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik net ookHad geen zin meer om te wachten en reed vol vooruit
weer dat hele ding naar de tyfus
dus toen ben ik gestopt
even kijken voor een volgend spel
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was in Rotterdam maar dan moet je met de boot overstappen maar ik had geen idee waartering waarom hebben ze dit spel niet met een klein autootje in plaats van met zo`n inmense truck
Iedereen op een FOK!-meetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, ik zie al iemand met zo'n ding rondlopen.
Durf ik ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan mag je straks niemand meer aankijken!
quote:
dat onderschrift ook echtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, ik zie al iemand met zo'n ding rondlopen.
Als je je salaris gestort krijgt heb je vast wel wat minder spijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef Crack_ het volgende:
Kuttie, gisteren gebeld of ik vandaag nog wilde werken om twee uur. Ja gezegd maar eigenlijk meteen wel spijt. Ben vooralsnog niet ingepland en hoop dat dat zo blijft
.
Mogguhquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
Goodmorning. Vandaag eindelijk mijn verjaardagscadeautje binnen
Nou ik krijg elke maand een beatybox opgestuurd met verrassingen er in. Maar dit is pas de eerste en was bijna 2 maanden geleden al jarigquote:
Dati s het meest meisjesachtige cadeau ooitquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou ik krijg elke maand een beatybox opgestuurd met verrassingen er in. Maar dit is pas de eerste en was bijna 2 maanden geleden al jarig
Ik wist dat je het niet leuk zou vinden Va hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dati s het meest meisjesachtige cadeau ooit
Je hoeft hem neit door te sturen neequote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wist dat je het niet leuk zou vinden Va haha
Zeker weten?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hoeft hem neit door te sturen nee
Kom maar naar mijn werk want daar moet ik nu zo heenquote:
Moet je even het adres DM'enquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom maar naar mijn werk want daar moet ik nu zo heen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb toch niks te doen vandaag. Dus als ik jou blij kan maken met nagellak en oogpotlood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef arachide. het volgende:
Jouw haarkleur is echt wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:49 schreef arachide. het volgende:
mooie meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hahaha,je moet het maar bedenkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:27 schreef nodig het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ernet%2C_oh_internet..html
aw, wat voor hond heb je?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:33 schreef nodig het volgende:
[..]
En tijd teveel hebben![]()
Mijn hond ging helemaal tekeer toen die dat geluid hoorde
Schattigquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Kruising jack russel en fox
Zoiets maar dan andere kleuren
[ afbeelding ]
ik heb ook een jack russelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Kruising jack russel en fox
Zoiets maar dan andere kleuren
[ afbeelding ]
wat is een hont?quote:
hoiquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Heeeee sof![]()
Mijn hond is helemaal gek van katten op een niet zo positieve manier
AHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:56 schreef Toto69 het volgende:
R&P / genante situatie met schoonouders....
Hij moet ook wel ver heen zijn geweest haha. Zwaar akwardquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit zou mij nooit overkomen, gelukkig.![]()
Arme schoonouders zou ik dan hebben
awkward*quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij moet ook wel ver heen zijn geweest haha. Zwaar akward
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |