Ik heb het nu alquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is echt smerig inderdaadMaar heb dat ook vaak gehad, komt omdat je veel eet enzo achter je laptop
Want die kunnen natuurlijk niet kapotquote:
Dat niet eens echt. Maar eens proberen wat shit eruit te krijgenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is echt smerig inderdaadMaar heb dat ook vaak gehad, komt omdat je veel eet enzo achter je laptop
Mja, moet morgen veel doen en de volgende dag weer vroeg op. Pas zaterdagavond weer echt vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Beter twee uur slapen dan vijf uur slapen
Bevalt tie wel?quote:
tuurlijk welquote:
Ik heb mijn pc niet meer aangeraaktquote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Fok-it weet niet dat macbooks zijn gemaakt met o.a. de huid van een speciale Chinese gemeenschap waardoor de macbooks 5x langer meegaan dan gewone laptops? Haha, loser
Heb nu best een dikke laptop van 900 euro, ofja, dat was ie anderhalf jaar geledenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb tot nu toe om de 1,5/2 jaar een andere laptop moeten kopenEcht erg
dat is wat ze aluminium noemen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Fok-it weet niet dat macbooks zijn gemaakt met o.a. de huid van een speciale Chinese gemeenschap waardoor de macbooks 5x langer meegaan dan gewone laptops? Haha, loser
Ga het nou niet stimulerenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
Jordy, maak je in het echt ook altijd van dat soort grappen?
Nee, in het echt ben ik een onbenullig verlegen jochie.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
Jordy, maak je in het echt ook altijd van dat soort grappen?
Met een buitenboordbeugel?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, in het echt ben ik een onbenullig verlegen jochie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |