quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Tering je moet nog opletten ook nogZit in Engeland en was rechts aan het rijden, boete voor spookrijden
Wat voor spel ben jij aan het spelen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Met 70 km/u over de rotonde en belandde op de zijkant. Heb me maar weg laten slepen
Ik word he-le-maal gekquote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Moet nog 100 km tot Edinburgh. Benieuwd hoeveel ik krijg, van de lading is iig weinig over
Euro Truck Simulator 2quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor spel ben jij aan het spelen?
Ik sta vastquote:
Ik net ookquote:
Ik was in Rotterdam maar dan moet je met de boot overstappen maar ik had geen idee waarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik net ookHad geen zin meer om te wachten en reed vol vooruit
weer dat hele ding naar de tyfus
dus toen ben ik gestopt
even kijken voor een volgend spel
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 04:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was in Rotterdam maar dan moet je met de boot overstappen maar ik had geen idee waartering waarom hebben ze dit spel niet met een klein autootje in plaats van met zo`n inmense truck
Iedereen op een FOK!-meetquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, ik zie al iemand met zo'n ding rondlopen.
Durf ik ook nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan mag je straks niemand meer aankijken!
quote:
dat onderschrift ook echtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, ik zie al iemand met zo'n ding rondlopen.
Als je je salaris gestort krijgt heb je vast wel wat minder spijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:29 schreef Crack_ het volgende:
Kuttie, gisteren gebeld of ik vandaag nog wilde werken om twee uur. Ja gezegd maar eigenlijk meteen wel spijt. Ben vooralsnog niet ingepland en hoop dat dat zo blijft
.
Mogguhquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:12 schreef xcachet het volgende:
Goodmorning. Vandaag eindelijk mijn verjaardagscadeautje binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |