Ja is niet echt voor pc bestemd. Ik liep zo over de Brooklyn Bridge met hem, ga ik opeens op de reling springen. Gelijk 5 stars wanted level echt wtfquote:
Die moet je toch vrij spelen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is niet echt voor pc bestemd. Ik liep zo over de Brooklyn Bridge met hem, ga ik opeens op de reling springen. Gelijk 5 stars wanted level echt wtf
Geen idee?quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee?Een of andere brug was wel afgesloten ja
Ook bij die automaatjes waaar je tol moet betalen, gewoon met vollesnelheid doorheenquote:
Sowieso, aan de overkant was je de popo alweer kwijtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook bij die automaatjes waaar je tol moet betalen, gewoon met vollesnelheid doorheen![]()
Mooie graphics, maar verder lijkt het me geen kut aanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
GAM / [Euro Truck Simulator 2] - Band of Truckers
Logitech G27 staat hier..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooie graphics, maar verder lijkt het me geen kut aan
Bij nader inzien lijkt het me toch wel lachenquote:
Ik ga hem eens van een of andere baai afhalenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij nader inzien lijkt het me toch wel lachenMaar ga er geen 30 euro voor uitgeven
Vind het toch wel erg mooie plaatjes.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ga hem eens van een of andere baai afhalen
Doe gewoon man, ben het ook aan het doenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:42 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nu heb ik zin om dat truck spel te downloaden. Maar vooral om als een idioot in blinde bochten in te gaan halen.
dm even download linkjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:43 schreef jordyqwerty het volgende:
Kom jongens, we gaan met z'n drieën trucken
Onzinquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nee, kan niets torrenten in duitsland anders krijg ik brieven van advocaten grgr
Nee, ze hebben ons als meerdere brieven gestuurd waarin ze zeggen dat wij 450(geen grap) euro moeten betalen, anders klagen ze ons aan. grgrquote:
Ik kreeg een keer 450 euro gratis, dat was echt fantastischquote:Op vrijdag 31 mei 2013 02:45 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben ons als meerdere brieven gestuurd waarin ze zeggen dat wij 450(geen grap) euro moeten betalen, anders klagen ze ons aan. grgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |