Als ik in Ezelldorp zou blijven voor de rest van mijn leven, dan zou ik wel zoiets willen. Heerlijke locatie; net aan het randje van het centrum en naast twee ijsspeciaalzaken.quote:/

Wat ik van mijn ouders wel geleerd heb is dat je je huis goed bij moet houden en up to date. We hebben beneden nu zelfs vloerverwarming. Alle kozijnen en houtwerk is altijd goed bijgehouden.quote:

Ik ben nu best benieuwd wat ezelldorp isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik in Ezelldorp zou blijven voor de rest van mijn leven, dan zou ik wel zoiets willen. Heerlijke locatie; net aan het randje van het centrum en naast twee ijsspeciaalzaken.

Ja, dan kan je lekker eigenwijs blijven en je huis 20 jaar te koop zien staanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat ik van mijn ouders wel geleerd heb is dat je je huis goed bij moet houden en up to date. We hebben beneden nu zelfs vl

Dorp. Klik op de link en je ziet de naam.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nu best benieuwd wat ezelldorp is
Echt een dorp of gewoon een stad?

Wij een geheel nieuwe badkamerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat ik van mijn ouders wel geleerd heb is dat je je huis goed bij moet houden en up to date. We hebben beneden nu zelfs vloerverwarming. Alle kozijnen en houtwerk is altijd goed bijgehouden.
Buren deden dat niet en wilden hun huis voor 190 000 verkopenMakelaar wilde dat ze naar 150 000 gingen maar dat vonden ze niet nodig

Wat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij een geheel nieuwe badkamerEn enkele jaren geleden ontdekt dat we een zolder hebben
Ook tapijt gelegd vorig jaar
10x beter

quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ik in Ezelldorp zou blijven voor de rest van mijn leven, dan zou ik wel zoiets willen. Heerlijke locatie; net aan het randje van het centrum en naast twee ijsspeciaalzaken.

Ja, er was nergens een gat ofzo, maar we hadden dat vermoeden. Via mijn boekenkast het plafond naar de tering geslagen en tadaahquote:

Ze hebben ons aangeklaagd vanwege blaadjes in het achterpad, waar zij recht van overpad van hebben meet letterlijk op onze grond ligt. Hij zou letsel hebben gehadquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dan kan je lekker eigenwijs blijven en je huis 20 jaar te koop zien staan

Oh dacht dat het een voorbeeld wasquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dorp. Klik op de link en je ziet de naam.

Wij hebben laminaatquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij een geheel nieuwe badkamerEn enkele jaren geleden ontdekt dat we een zolder hebben
Ook tapijt gelegd vorig jaar
10x beter

Wat apart.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, er was nergens een gat ofzo, maar we hadden dat vermoeden. Via mijn boekenkast het plafond naar de tering geslagen en tadaahwordt nu gebruikt als opslag

Ik weet het niet, vlekken enzoquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wij eerst ook
Maar ik vind tapijt 10x fijner

Tot nooit dus.quote:
Beetje ver forenzen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom samen met mij in Antwerpen wonen, heb leuke kamers gezien

Ale, neem jij lekker een ambetante Vlaamse met veel goesting in poep`n.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kom samen met mij in Antwerpen wonen, heb leuke kamers gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |